× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

13/04/2012 11:02 #2611 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους.

Ανάσταση στην ψυχή μας, να γεμίσουμε Φώς, Αγάπη και να συγχωρέσουμε. Ανάσταση έξω και γύρω μας, μακάρι να καλυτερεύσουν τα πράγματα για όλο τον κόσμο!

:yes3: :yes:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos , Μιχάλης, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2012 16:37 #2612 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλη ανασταση σ ολον τον κοσμο και πολυ πολυ υγεια
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2012 22:12 #2613 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητέ ,αν χρειάζεται κάποιος κινητήρα, με κάποια απ τις ιδέες που υπάρχουν στο διαδύκτιο για ηλεκτρικούς κινητήρες θα έκανε αρκετά καλά τη δουλειά του( προσθέτοντας και αρκετή ελληνική πατέντα).
Χρόνια καλά και Χριστός Ανέστη.


ΥΓ.ετοιμάζω κάτι για το malibu σςςςςςςςςς!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 07:37 - 24/04/2012 07:38 #2614 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα την όμορφη παρέα σας. Ψάχνοντας για τρόπους ψαρέματος ανακάλυψα εσάς τα τρελόπαιδα με τα kayak, η αλήθεια είναι ότι που κινήσατε πολύ το ενδιαφέρον μετά από πολύ διάβασμα αλλά και video σε youtube κλπ.
Αν και τρελός με το ψάρεμα λόγο καταστάσεων με έχει κάνει να αποσυρθώ από το ψάρεμα για πολλά χρόνια με αποτέλεσμα να έχω μείνει λίγο πίσω σχετικά, μιας και όταν ψάρευα, ψάρευα έξω από την ακτή με ένα καλάμι με μηχανισμό και με βάρκα με καθετί, τσαπαρί κλπ. Τώρα που ξανά θέλω να ασχοληθώ ανακαλύπτω διάφορα είδη ψαρέματος (λόγο και internet) τα οποία να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει και πολλά για τις διαφορές τους από ότι έχω ψάξει στο internet για το κάθε ένα ξεχωριστά.
Τέλος πάντων όπως είπα μου έχετε κινήσει το ενδιαφέρον αν και έχω θέμα με την μεταφορά ενός καγιάκ γιατί το αμάξι μου είναι το Opel tigra του 2005 και όσοι το γνωρίζουν είναι αυστηρά διθέσιο (ελπίζω έως τέλος του χρόνου να το αλλάξω) με αποτέλεσμα να μην έχω την δυνατότητα να φορτώνω το καγιάκ στην οροφή και να οργώνω τις θάλασσες.
Ο αδελφός μου έχει πάρει ένα καγιάκ για βόλτες απλό χωρίς τίποτα πάνω μόνο κουπιά το οποίο μπορεί και να το έχει ρίξει στην θάλασσα 3 φορές όλες και όλες, και σκέπτομαι μήπως του βάλω κάνα καθισματάκι και βρω τρόπο να το ρίξω στην θάλασσα να δοκιμάσω αρχικά το κατά πόσο θα με βολέψει το καγιάκ για ψαρεματακι που είναι και η ευχαρίστηση μου το spa μου ένα πράγμα :-) .
Τέλος παιδιά θα θελα να κάνω 2 παρατηρήσεις το ένα στους διαχειριστές του forum και το άλλο προς τα παιδιά του καταστήματος cannibals όπου έχω την αίσθηση ότι διαβάζουν το συγκεκριμένο post.
Προς τους διαχειριστές: Παιδιά κάντε κάτι με το forum είναι πραγματικά παααααρα πολύ δύσκολο και κουραστικό να διαβάσεις 500 θέματα, ευχές, video, και ότι άλλο υπάρχει σε ένα post με 550 σελίδες μιλάμε διάβαζα 3 μέρες και με είχε πιάσει πονοκέφαλος από το διάβασμα (ούτε πανελλήνιες να μην έδινα), πρέπει να φτιαχτεί άμεσα και μην μπαίνουν όλα τα θέματα σε ένα Post αυτό δεν υπάρχει λέμε.
Προς cannibal: μιας και βλέπω ότι είστε το ποιο ψαγμένο κατάστημα με ειδικότητα στο αντικείμενο, 2 παρατηρήσεις καλοπροαίρετα πάντα θα θελα να κάνω, η μια είναι να βάλετε και ελληνικές περιγραφές στην σελίδα σας, αλλά και τιμές στα προϊόντα σας.

φιλικά πάντα.......

:yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 07:47 #2615 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σου φιλε ..........? πες κ ενα ονομα για να ξερουμε κ εμεις πως να σε προσφωνουμε αγαπητε μας φιλε,
κ ταυτοχρονα να σε καλωσορισω στην ομορφη παρεα του σαιτ μας.
Στην ενοτητα του καγιακ, κ θα ηθελα να ξερεις υπαρχουν σπουδια μελη σε αυτη την ενοτητα με οπλαρχηγο τον σουπερ ντουπερ
καπετανιο Αντωνη Καντιδακη.
Τωρα για τις παρατηρησεις σου θα τις σηζητησεις στα σιγουρα μαζι τους

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 07:58 - 24/04/2012 08:00 #2616 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σταύρος παιδιά το όνομα μου χάρηκα κιόλας.... :hello:

Νάσο τα γνωρίζω πλέον τα παιδια με τοσο διαβασμα που έριξα τις τελευταιες μερες εδω :pilot:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 09:25 #2617 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: :tr_hi: :tr_hi: Σταύρο! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 09:41 #2618 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: :tr_hi: :tr_hi: Σταυρο... :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 15:37 #2619 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλωσήρθες στην παρέα μας Σταύρο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 16:29 #2620 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητε Σταυρο οτιδηποτε απορια εχειs και για το συντονισμο του τοπικ θα μιλησειs με τον αγαπητο Αντωνη,εδω στο τοπικ ή με καποιο μηνυμα εδω...www.psarema.gr/fishsocial/262-anton/profile.html

Οπωs θα εχειs καταλαβει εσειs κανονιζετε τη λειτουργια του τοπικ.Εγω οπωs και καποιοs άλλοs διαχειριστηs δεν επεμβαινουμε!!!Εκτοs αν εσειs ζητησετε κατι!!!


Φιλια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.465 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection