× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

13/03/2012 19:55 #2581 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Άσε Αντώνη, καιρό τώρα ζαχαρώνω τα moth. Ιδιαίτερα ένα με wing sail. Μπορείς να το βρείς στο youtube.....αρρώστεια. Πιστέυω ότι φέτος μπορεί να δούμε κάποια και στην Ελλάδα (Βασιλική Λευκάδας ίσως).

Όσο για την πρόταση εθελοντισμού.....κατεγράφη ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2012 12:00 #2582 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:wav:

Ελα να ετοιμαζόμαστε.. :10: :10: :10:

από σήμερα μεχρι την άλλη Τρίτη, πεσμένοι αέρηδες (εως 3Β) Αττική, θερμοκρασίες (αέρα) 15-17ο,

ΑΝΤΕεεεεεε :pilot: :yes3:

:yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ανδρέας (zzarganas), Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/03/2012 16:08 #2583 από antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2012 00:04 #2584 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
_φωτογραφία.PNG_

_φωτογραφία(1).PNG_

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2012 09:08 #2585 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Την Κυριακή είχε φανταστικό καιρό και αποφάσισα να δουλέψω κάτι λεπτομέρειες στο τριμαράν και μετά να το ρίξω για ΤΕΣΤ. Δυστυχώς όμως οι λεπτομέρειες κράτησαν μέχρι τις 17.00 και έτσι με τν ψυχή στο στόμα, μπήκα μόνο για μια ωρίτσα μέσα πριν νυχτώσει. Ο αέρας ήταν ελαφρύς Νοτιοδυτικός 2-3 bf, οπότε από το τεστ δεν πήρα τα δεδομένα που θα ΄θελα.
Τουλάχιστον βράχηκα για πρώτη φορά το 2012.

Βίντεο πλαγιοδρομίας

C:\fakepath\MOV00335.3gp

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2012 10:25 #2586 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα στην ομορφη παρεα των καγιακαδορων του σαιτ μας,
αντουαν καλως ηρθες στον κλαμπ των διαφορων ειδων στερησης,
επειδη εισαι νεος στο κλαμπ θα βγαινεςι πρωτος λοιπον στον κυκλο κ καθε μερα θα αναφωνεις
ειμαι ο αντωνης κ ειμαι τοσες μερες πχ χωρις καγιακ κ βολτα στην θαλασσα !!!!!!
Παντως ρε παιδια σημερα το πρωι που ερχομουνα στην δουλεια αλλαξα το δρομολογιο μου κ ηρθα μοσχατο περνωντας μεσα απο την καστελλα.
Τι θαλασσα ηταν αυτη ρε παιδια !!!! τι μπουνατσα κ τι λαδι νερα ηταν αυτα παναγια μου κ τον πινακα συμπληρωναν ενα σωρο βαρκακια που ειχαν πλημυρισει τον σαρωνικο κ ψαρευαν ολοι !!!!
Κ τι δεν θα εδινα να μπορουσα να ημουνα κ εγω μεσα σε μια απο αυτες αχ βαχ

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": george13, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2012 14:33 #2587 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχαλη κοιταξε αν ο τυποs αρχειου υποστηριζεται απο το φορουμ!
Αν προσθεσειs το αρχειο μη πατησειs το πληκτρο ΕΙΣΑΓΩΓΗ!!!


Ανδρεα απο οτι καταλαβα ειναι βιντεο και δεν μπορειs να το βαλειs στο ποστ!!!Ανεβασε το πρωτα στο youtube και μετα εδω...

Να ειστε ολοι παντα καλα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2012 14:46 #2588 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλα αντρεα σκοτωνει μπραβο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2012 23:02 #2589 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η πατεντα ...είναι λέξη ΕΛΛΗΝΙΚΗ.Εύγε.
αν και θα έκανα κάποιες αλλαγες.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2012 12:51 #2590 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μπραβο ωραια πραγματα οπως παντα βλεπω στο τοπικ των καγαιακαδορων,
την καλημερα μου σε ολοςυ τους φιλους κ καλες πλοες με προσοχη κ σεβασμο παντα στην θαλασσα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.429 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection