× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

23/05/2011 09:40 #1961 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συμπεράσματα απο την εκδρομή-βόλτα-καγιακοψάρεμα:

1) Σε βραχώδη βυθό, άγκυρα 1,4κιλα χωρίς αλυσίδα, στα 33μ βάθος με 40 μ σχοινί και 2 4μετρα καγιάκ δεμένα πάνω (σε καιρό 4Β), κρατάει μιά χαρά.

2) Πάντα απόχη μαζί στο ψάρεμα.

3) Μηχανισμοί για ψάρεμα οχι του εγγλέζικου στο καγιάκ, Απο 3500 και πάνω. Εγώ είχα ενα (σε καλή κατάσταση) 3000 ή, 4000 απο τα LIDL. Mε το βάρος του 2κιλου, στράβωσε ο άξονας!!

4) Να παίρνουμε τον καιρό, απο 2 sites και οχι ένα. Να ξαναπαίρνουμε την τελευταία μέρα πριν φύγουμε. Σε ότι μας λέει, να προσθέτουμε +1Β για ασφάλεια. Αυτό να περιμένουμε.

5) Με φουσκωτό καγιάκ, βγαίνουμε μονο οταν φυσάει αέρας απο μέσα προς παραλία (και το ξέρουμε και για τις επόμενες ώρες) ώστε οταν κουραστούμε να μπορούμε να βγούμε με ασφάλεια.

Χαιρετισμούς,

καγιακαντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 09:45 #1962 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα στην ωραία σας παρέα, ωραίο χταπόδι μπράβο στην δυνατή ομάδα.
Αντώνη για να πατώσει το καλαμάρι πρέπει να το δουλέψεις με την τεχνική του μολυβιού φύλακα. Αν θες λεπτομέρειες μπορώ να σου δώσω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 13:52 - 23/05/2011 13:54 #1963 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ορίστε είδατε τι έγινε τώρα?

πήγατε εσείς ωραία και καλά 2 σαβ/κα τη βόλτα σας
και τώρα που θα μπορώ κι εγώ βγάζει μποφόρια,:BangHead:

πως τα κανονίσατε έτσι και με βγάλατε απ έξω ένας θεός ξέρει!!!:diablo:

κι απ ότι βλέπω, μούγκα για το χταπόδι,
θα το φάτε μόνοι σας απ ότι κατάλαβα:new_snipers
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 15:49 #1964 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΓΕΙΑ σε όλους.
Χθές ΔΕΝ βγήκα με το καγιάκ.Βγήκα ομως με το σκάφος.:yahoo:
ΔΕΝ αποχιάσαμε το 0.60εκ λαβράκι αφού έκοψε δευτερόλεπτα πρίν.Αυτό στα πρώτα 300μ .
ΔΕΝ μας τίμησε κανείς ξιφιός στα δολώματα μας,παρά μονο ήρθε δίπλαμας και μας κοίταξε με περιφρόνηση:beee:
ΔΕΝ μας τίμησαν οι παλαμίδες και ας δοκιμάσαμε 8-9 διαφορετικά δολώματα.
ΔΕΝ βρήκαμε τούνες κάτω απ τα δελφίνια παρ'οτι ήταν κάτι πάνω απο σίγουρο.Τα δε δελφίνια πήδηξαν σχεδόν πάνω απ τη πλώρη του μικρού μου φουσκωτού.Χε...καμε κυριολεκτικά.
ΔΕΝ βρίσκαμε ''ζωντανό''δόλωμα με κανένα τρόπο για να κάνουμε λίγο φύλακα, μπάς και το σώσουμε.
ΔΕΝ κάναμε τίποτε στο τζίκινγκ,παρά τις καλές ενδείξεις στο βυθόμετρο.
ΔΕΝ μου λέτε πια πιστεύεται οτι ήταν η κατάληξη της ημέρας αφου δε βρίσκαμε ουτε ξεματιάστρα?:BangHead: :BangHead: :BangHead: :BangHead: :BangHead: :new_sleepin :new_sleepin :new_sleepin :new_sleepin :new_sleepin

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 17:10 #1965 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Απ οτι βλέπω η φύση αρχίζει κι εκδικείται.Εγώ το πήρα απόφαση ,πουλάω το καγιάκ όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει ΠΜ.Τα μυνηματα το λένε πεντακάθαρα δυστυχώς.123 που ν το χταπόδι οεο μπας και πήγε πρακτορείο λέω .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 17:29 #1966 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ακυρο δεν το πουλάω θα το κρατήσω το ξανασκεφτηκα μεχρι να πιασει πετονια ο 123 και να ψαρεψει μαζι μας ακου βολτες εδω ετοιμαζουμε παραγαδι για την αλλη βδομαδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 23:02 - 23/05/2011 23:08 #1967 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ante, κανα νέο;

Πως κάνουμε συρτή βυθού;

Γιάννηη..... Θελω μολύβι φύλακα για καγιάκ με ολους τους ευνόητους περιορισμούς... Οσοι καλοί.. προσέλθετε...(Δημήτρη, ευνόητο οτι περιλαμβάνει και σένα..)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2011 23:18 #1968 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εδω στα διαφορα τοπικ πιστευω θα βρειs απαντησειs...www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...&catid=47&Itemid=240

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 12:24 #1969 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία, ευχαριστώ.

Ακυρη η ερώτηση για μολύβι φύλακα. Για την ώρα μου φαίνεται αρκετά περίπλοκο για καγιάκ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 16:44 #1970 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΩΩΩΩΩΠΑΑΑΑΑ!!!!!
Τίποτε απλούστερο απο καθετή- φύλακας-τζικινκ με τη σειρά όπως τα λεω,για το καγιάκ.Φύλακας με φρέσκο- νωπό δόλωμα είναι καλά.Και λέμε ξανά.Εντονα ανεβοκατεβάσματα βυθού ,κοντό παράμαλο.Και το αντίθετο.Απο 15-20μ το κάνω προσωπικά.Τώρα τα 30μ με τα 80μ που έλεγες αρχηγέ ειναι μέρα με νύχτα στο βάρος που θα κρεμάσεις.Ας πούμε νήμα 0,28 για τα 30μ με 1-1,5μιλι και απουσία ρεύματος,τοτε το βάρος θα είναι επιεικώς 350-400gr αν σέρνεις μια μικρή σουπιά. Αν είναι μεγάλη πρέπει να προσαρμοστείς πάλι.Για τα 80μ δεν το έχω κάνει δεν ξέρω αναλογίες.
Είναι αποδοτικό και αξίζει οχι μια αλλά πολλές δοκιμές.Ανέφερα το νωπό γιατί για μένα το ζωντανό είναι ΧΡΌΝΟΣ και αυτό λογο απόστασης, είναι σημσντικό.Χάνω ουσιαστικό χρόνο ψαρέματος.Αφου να σκεφτεί κανείς άρχισα να χρησιμοποιώ δολώματα απο γλυκά νερά στη θάλλασα ,έτσι δοκιμαστικά.Διάβασα κάτι σε ενα αμερικάνικο
σάιτ και το προσπαθώ!!!
Καθόλου περίπλοκο λοιπόν.Ανταυτού αποδοτικό.Απάνω τους.
ΑΚΗ σου τηλεφώνησα αλλά δεν απάντησες,σου άφησα τον αριθμό μου όμως,πάντως ψηφίζω ocean χωρίς δισταγμό.

Αυτά πρός το παρών.


Ααααα!!Βυθόμετρο έχεις στο καγιάκ anton?Είναι απαραίτητο για φύλακα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Sea kayaker

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.387 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection