× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

16/05/2011 11:35 #1891 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το φαντάστηκα.

Αντε Νικολή καλώς ήρθες και καλώς να μας γράφεις! (πρώτα τα μαθήματα)

Λοιπόν, ΚΑΓΙΑΚΑΔΕΣ μου, ο καιρός προβλέπεται πολύ καλός για το ερχόμενο Σάββατο (πρώτα ο Θεός). ΜΙχάάάάλη και όσοι μπορείτε, Βουούούρ.!!

Μιχάλη λέω να πάμε στο ίδιο, και να κάνουμε:

α) Το νησάκι δεξιά (προς Βγέθι). Πηγαινοντας με συρτή. Εκεί καθετή.
β) Επιστρέφουμε, ξεκουραζόμαστε 1/2 ώρα.
γ) Μπαρκάρουμε και πάμε αριστερά βράδυ με συρτή στο άλλο νησάκι για σαργούς. Εκεί καθετή.

Τι λές;

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 11:52 - 16/05/2011 11:53 #1892 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα παληκάρια! Χαίρομαι για την ωραία βολτούλα σας. Εμείς εδώ επάνω με τον Κατσουλίδη ούτε να βρεθούμε δεν προλαβαίνουμε, όχι και να ψαρέψουμε!
Την φωτογραφία του Μιχάλη πρέπει να την στείλουμε σε κανα ψαροκαγιακοπεριοδικό και να την ονομάσουμε "The Greek way". :15: :mamba:
Εγώ θέλω εδώ και κανα μήνα να βάλω πυξίδα στο καγιάκ και ακόμα προσπαθώ. Μόλις το κάνω θα ανεβάσω φωτογραφίες

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 14:00 - 18/05/2011 12:11 #1893 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ιδού για Δασκαλιό:

Γιούπι τα κατάφερα (μα ποιός είμαι, ο Μιχάλης ο Windows??!!) και έχουμε:

1) Τις διαδρομές απο Google. 2,5 χλμ ("πήγαινε") δεξιά και 1,5 χλμ ("πήγαινε") αριστερά. Σύνολο 2χ2,5 + 2χ1,5 = 8χλμ. Τρίχες. Ισα για ζέσταμα.!! ...

2) Τα βάθη χονδρικά.

Αντε, φύγαμε. Κανονίστε για "ελευθέρας" (αλλά χωρίς διανυκτέρευση βέβαια..) απο τις συζύγους για το βράδυ Σαββάτου 21/5.

:yahoo: :yahoo: :yes3: :yahoo: :non_banana1 :non_banana1 :occasion15: :hello2: :hello2: :occasion14: :wav:


καγιακαντώνης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2011 16:03 #1894 από antonis123
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2011 10:18 - 17/05/2011 10:26 #1895 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Προγραματισμός!!!!!ωραία.
Οι κάβοι προσφέρονται για μελανούρια, καλαμάρια,συρτή παντού,και βεβαίως λίγο τζίκιγκ δε θα έβλαπτε κανένα,στα σωστά ''ανεβάσματα'' πάντα.
Δε μου λέτε, καιιιιιιι...θα τελειώσετε με κρασί????????

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2011 23:27 #1896 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ετσι για την ιστορία, γιατί αποκαλείται τον αρχηγό ''κινέζο''??έχασα κάτι?Κοιτάξτενα δείτε...είμαστε δυο με τελάρο μαναβικής...

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 00:07 #1897 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μάλλον δεν πρόσεξες το καπέλλο μου Δημήτρη..:rofl: :hi1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 00:15 #1898 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Απο ενα ταξίδι σε κείνες τις χώρες εχω κάτι ξυλάκια για ρύζι.Ξέρεις...δεν είναι ντροπή.Αν ξεμένεις καμιά φορά...

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 10:19 - 18/05/2011 10:35 #1899 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.

Δημήτρη μου οι όρμοι κρατάνε, αλλά οι της Αττικής είναι, χέσ.. μέσα. Πολυψαρεμένοι και κακοπαθημένοι. Ακόμα και με δυναμίτες ψαρεύουν στην Αττική...Αλλά με 4 εκ. πληθυσμό, λογικό είναι στατιστικά να υπάρχουν και αρκετοί μακάκες..

Επίσης οι ώρες που πάμε εμείς δεν είναι οι σωστές για ψάρεμα.

Τέλος πάντων, εμείς το φχαριστιόμαστε πολύ.:yes3: Στο κάτω κάτω, το ταξίδι εχει την ουσία και, το παιχνίδι που γίνεται... Τώρα εκεί, αύριο αλλού.

Καιρός για όποιον φίλο θέλει νάρθει παρέα για Δασκαλιό,

09:00 20 °C ΒΒΑ 9 Km/h (2Bf) 58 Αίθριος καιρός
12:00 22.7 °C ΒΑ 7 Km/h (2Bf) 56 Αίθριος καιρός
15:00 23.6 °C ΒΑ 10 Km/h (2Bf) 55 Αίθριος καιρός
18:00 22.6 °C ΒΑ 10 Km/h (2Bf) 58 Αυξημένη συννεφιά
21:00 19.6 °C ΒΒΑ 9 Km/h (2Bf) 67 Αυξημένη συννεφιά

Αυτά είναι για Σάββατο. Κυριακή προβλέπεται αέρας. Παρασκευή απο μεσημέρι και μετά, επίσης καλός.

Οποιος άλλος φίλος πάει κάπου αλλού, ας το δημοσιεύει εδώ αν θέλει παρέα...

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2011 11:14 #1900 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)


Λοιπόν, το εξώφυλλο του τελευταίου περιοδικού.

Ε, ρε κάτι Καγιακοψαρούδες που υπάρχουν!!

:yahoo: :yahoo:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.442 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection