× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

14/04/2011 21:10 #1671 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θες να γίνεις πιο συγκεκριμένος?

Απο που θα το ρίξεις? πόσο θα μείνεις μέσα?
τι εννοείς νότιο ευβοϊκό? μήπως κάβο ντόρο?

δώσε στίγμα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2011 21:20 #1672 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
10 λεπτά από κερατέα είναι το δασκαλειό συνεχεια τησ κακιάς θαλασσασ αν ξέρεισ 2 3 ώρεσ σιγουρα αν ο καιρόσ είναι καλόσ εχει και τεσσερα λιμανάκια συνεχόμενα για βόλτες.ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΕΞΟΔΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΡΑΤΕΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΕΙΟ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 00:54 #1673 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
...που να πάτε και να βραχείται οσο μπορείτε...

ΝΑΣΟ είναι ωραίοι οι cannibals.Απο κει πήρα το πρώτο μου,και απο κει πρώτα ο Θεος θα πάρω και το επόμενο.
Αψογη παρουσίαση και συνετές συμβουλές τέλος.
Ξέρει κανείς γιατί μια φωτογραφική ενω παίζει αυτό που τράβηξε σε βιντεο (επανάληψη)δεν το παίζει σε tv και υπολογιστή?(pentax w 20)




...ενα ''δεκαπεντάρι'' θα ισοροπούσε τη κατάσταση...

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 12:43 #1674 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τι έγινε παιδιά, θα πάτε τελικά αύριο για καγιάκ?

ο Μιχάλης δήλωσε κερατέα,
εγώ δε το βλέπω γιατί ο καιρός πάει απ το κακό στο χειρότερο και θα είναι για:lazy: και μετά για:beach:

Αντώνη (Anton)εσύ τι θα κάνεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 13:28 #1675 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.:tr_hi:

Σχετικά με την αυριανή βόλτα:


1) Θα δώ λεπτομερέστερα τον καιρό και θα προτείνω σε 2 ώρες. Χλωμό μου φαίνεται..

2) Η πρόταση ξεκίνησε για να βρεθούμε, να γνωριστούμε και να μεταφέρουμε εμπειρία στούς νέους ώστε να ευκολύνονται. Ανακοινώθηκε εδώ, για να το συζητήσουμε και να προτείνουμε ώστε να βρεθούμε ΟΛΟΙ (εστω και 2) μαζί. ΔΕν εχει νόημα να λέμε "να βρεθούμε, να βρεθούμε" και μετά, χωρίς συζήτηση "εγώ θα πάω τότε εκεί -τέλος"...

Χαιρετισμούς

Αντώνης Ο.. Προσπαθών την ένωση:yess:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 13:43 #1676 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το προτεινα λογω καιρου και 2 μέρεσ είχεσ εξαφανιστεί αν πάμε καβούρι είμαι μέσα αν πάλι δεν πάμε δεν πήγαμε προταση εκανα κι εγώ λόγω διαφοράσ καιρού

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 15:15 #1677 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία.

Σ'ευχαριστώ Μιχάλη για την καλή διάθεση. Υπομονή όμως. Δεν μπορούμε να είμαστε κάθε μέρα συνδεδεμένοι. Ας περιμένουμε μεχρι Παρασκευή απόγευμα (όπως τώρα) γενικά (αν μπορούμε βέβαια).

Λοιπόν, ο καιρός εξελίσσεται μεχρι και 4 Β από Βο΄υλα μεχρι Βάρκιζα οπότε να μην ταλαιπωρηθούμε.

Για Δασκαλιό, δίνει πάλι 4Β και, είναι και ο πόλεμος στην μέση του δρόμου..:new_2gunsfi :new_blowing :focus:

Γενικά το Σάββατο εχει κακό καιρό παντού όπως ανακοίνωσε και ο Τσουναμολόγος Αντώνης(123).

Ας το αναβάλλουμε. Αν πάει κάποιος, να προσέχει πολύ, να μην εμπιστεύεται απόλυτα τα δελτία (να προσθέτει +1Β όπως εχουμε πεί), να ενημερώνει τους δικούς του που θα κινηθεί και, πάντα σωσίβιο με σφυρίχτρα. (Εννοείται οτι εχει κάνει την απαραίτητη εκπάιδευση).

Νασο, τη γλύτωσες σήμερα, αλλά οχι και την επόμενη!!:tease:

Χαιρετισμούς

Καγικαντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 16:04 #1678 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ok κι εγω αυτό είδα πάντωσ μασ τα χάλασε ο καιρόσ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2011 19:17 #1679 από petrosssss
Απαντήθηκε από petrosssss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Geia sas paidia! :)
diavazw ta sxolia sas k eilikrina zhleuw!!!!elpizw k gw to kalokairi na exw sthn katoxh mou ena kayak kai na sas lew tis ebeiries mou...xexe
epeidh eimai sto psaksimo akoma . Tha ithela na rwthsw an kapoios exei apopsh gia ta skafh ths cobra . Euxaristw ek twn proterwn!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2011 09:58 #1680 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.


Μιχάλη δεν πειράζει, καλά νάμαστε και όρεξη νάχουμε.


Πέτρο γειά σου. Γράφε Ελληνικά σε παρακαλούμε. Αναφέρεται και στον κανονισμό συμμετοχής στο psarema.gr, γράφουμε Ελληνικά και πεζά (όχι κεφαλαία).
Αν κατάλαβα καλά, ρωτάς αν έχει κάποιος εμπειρία απο καγιάκ της Cobra;

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.368 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection