× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/01/2011 19:33 #1401 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το καγιακ όταν κωπηλατείς έχει συνεχόμενη κίνηση,
δε μπορείς είσαι μέσα σε μια νεοπρεν 5mm, θα σκάσεις,

γι αυτό καλύτερα είναι μια 2,5-3 mm χωρίς μανίκια για να υπάρχει ελευθερία κινήσεων. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 01:50 #1402 από nikos tsimidakis
Απαντήθηκε από nikos tsimidakis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλη χρονια σε ολους . ειμαι καινουργιος στο φορουμ. θα ηθελα να ρωτησω ενα ξερει καποιος που μπορω να βρω μεταχειρισμενο καγιακ (hobie mirage outback)ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 10:03 #1403 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Η σαλοπέτα λοιπόν στοιχίζει περίπου  70-100ευρω, και η ευχαρίστησήτης ειναι να έχεις τα ποδια στο πλάι μέσα στο νερό και να ΜΗ βρέχεσαι.Γι αυτό εξ άλλου και η ολη συζήτηση.
      anton  κακό σκυλί ψόφο δεν εχει,οσο για τα ψάρια ,δυο χαρακωτοι ,δυο λυθρίνια,και επτά μένουλες.Ολα μικρά σχετικά.Οχι οι τσιπουρες δεν ήρθαν.
    Τσιμιδάκης  γεια και χαρά.Δύσκολα θα βρείς μεταχειρισμένα στη χώρα μας.Εύχομαι το αντίθετο,και μέσω καταστημάτων ίσως.

       

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 13:46 #1404 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για χειμερινή καγιακοεξόρμηση το ΜΟΝΟ που ενδείκνυται είναι μια καλή DRY SUIT ειδικά σχεδιασμένη για καγιάκ. Έιναι λίγο ακριβή βέβαια, αλλά είναι η μόνη που σε κρατάει ζεστό και στεγνό αλλά και ασφαλή σε περίπτωση ανατροπής. 'Ολα τα υπόλοιπα είναι ανοησίες και πεταμένα χρήματα από τη στιγμή που μιλάμε για ασφάλεια. Μια wet από νεοπρέν θα κάνει τη μισή δουλειά που θέλουμε +ταλαιπωρία το βάλε - βγάλε. Ψάχτε λίγο στο διαδίκτυο και θα βρείτε ενδιαφέροντα πράγματα.

Αααα...και από μέσα ένα ισοθερμικό ΜΕΡΙΝΟ και τέλος. Και - 60 να έχει είσαι κούκλος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 14:32 #1405 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Tι λετε για εσωθερμικα στολες και μποτες......
Εγω την Κυριακη που μας περασε ειχα παει για μπανιο στην θαλασσα!Ειχε 15.5 βαθμους το νερο το ιδιο και εξω και καθισα  ανετα 5 λεπτα με το ρολοι. :tease: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 16:50 #1406 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλησπέρα!

Με αφορμή τα σχόλια του Ανδρέα, θέλω να παρακαλέσω, να προσέχουμε λίγο περισσότερο τον τρόπο που εκφραζόμαστε (και που μέχρι τώρα εχει τηρηθεί πολύ καλά), και να μην χρησιμοποιούμε εκφράσεις του τύπου
..."'Ολα τα υπόλοιπα είναι ανοησίες "...., προσβάλλοντας ισως άλλους φίλους που εχουν διαφορετική άποψη.

Η ενότητα των Καγιάκ, κρατιέται όμορφα (και δέχεται πολύ καλά σχόλια απο τρίτους), μέσα απο το ενδιαφέρον των ανθρώπων εδώ και την ζεστή τους καρδιά, που καλά είναι, να μην.. "Κρυώνουμε"...

Χαιρετισμούς, :give_rose: :bye:

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 19:01 #1407 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
  Χωρίς σχόλια. :yes3: :give_rose:
   



  ΥΓ.Τι  είναι  το  διαδύκτιο?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 22:50 #1408 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαί, επι της ουσίας τώρα.:
:pleasantry:
Ο φίλος μας Αντρέας, (έχεις καγιάκ Αντρέα; με χαρά θα ακούγαμε 2 λόγια για σένα..) εχει (εν μέρει) δίκηο.
Δηλαδή, ξεχάσαμε να περιγράψουμε τις φόρμες "στεγνού" τύπου. Αυτές, μοιάζουν πολύ με τα Paddling Jacket  και παντελόνια που έχουμε αναφέρει, αλλά είναι ολόσωμες και, πιο σφιχτές σε λαιμό και χέρια, ώστε αν πέσουμε στο νερό, δύσκολα μπαίνει νερό μέσα. Δείτε φωτό κατωτέρω.
Οσον αφορά την ασφάλεια, (αν και δεν έχω προσωπική εμπειρία), σε 3 βιβλία Αμερικανικά για καγιάκ που έχω διαβάσει καθώς και σε πολύ εξειδικευμένους ιστότοπους (που μπορεί ο καθένας εύκολα να μπεί και να δεί), ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρει οτι είναι η βέλτιστη λύση για ασφάλεια. Φυσικά δεν αποκλείεται να μην εχει τύχει να το δώ κάπου και, να ισχύει... :this:
Ολα εχουν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά τους.
Ενα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο για σύγκριση μεταξύ ολόσωμων στολών απο νεοπρέν (ψαροτουφεκάδικων) και "στεγανού τύπου" απο φανατικούς και αρκετά έμπειρους καγιάκερς, μπορείτε να βρείτε, εδώ:

gokayaknow.com/index.php/gear/drysuit-vs-wetsuit-for-kayaking/


Εκεί, αναφέρει και τιμές, που δείχνουν οτι οι στεγανου τύπου, είναι σχεδόν 3πλάσιας τιμής απο τις άλλες... :tease:
Βέβαια, οι Ελληνικές πατέντες "του Μνημονίου", είναι επικίνδυνες λύσεις και, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί...

Χαιρετισμούς  πολλούς,


ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2011 22:52 #1409 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Α, και η φωτό που λέγαμε...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2011 01:12 - 09/12/2011 11:31 #1410 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η προσωπικη μου εμπειρια και άποψη σχετικα με τη Xειμερινή Eνδυμασία για καγιακ έιναι οι εξής:

DRY SUITS: Ιδιαίτερα ακριβές >400€ η ολόσωμη, δεν έχω δοκιμάσει

WET SUITS και συγκεκριμένα νεοπρέν: Έχοντας δοκιμάσει πάνω από 6-7 στολές σε διάφορα καταστήματα θα συμφωνήσω ότι μια λύση είναι οι ολόσωμες τυπου Long John (αμανικες), για ευκολία κινήσεων. Βέβαια συνηθως δεν έχουν φερμουαρ με αποτέλεσμα να μπαίνει και να βγαίνει δύσκολα. Για πάχος 5mm που αναφέρθηκε, προσωπικα θα έλεγα ξεχάστε το διότι θα βγαλετε τη μπέμπελη.....πιστεύω 2-3mm είναι μια χαρά για μια τυπικη χειμωνιάτικη μερα 10-15o C. Προσωπικά έχω επιλέξει για δική μου χρήση παντελόνι νεοπρέν 0,5mm (ηταν το μόνο που αισθανόμουν άνετος) και ένα Rush Guard από πάνω που στις 2 χειμωνιάτικες βόλτες πιστεύω ότι ήταν ικανοποιητικά τη μέρα που η θερμοκρασία ήταν ~18ο C και οριακά ανεκτά για θερμοκρασία 12ο C. Βέβαια δεν έιχα πτώση στο νερό για να δω συμπεριφορά, αλλά πιστεύω ότι δεν θα αισθανόμουν άνετος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.453 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection