× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

03/01/2011 20:51 - 09/12/2011 11:36 #1381 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαι, μιάς και τον τελευταίο καιρό γίνεται αρκετή κουβέντα για την ενδυμασία,......παμε για άρθρο.

ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, Καγιάκ και, Χειμερινή Ενδυμασία.

Καλά, με τέτοιο κρύο εμείς θα πάμε για καγιάκ; Παλαβοί είμαστε;;!!
Κι όμως.!

Δεν μιλάμε για καγιάκ σε παγωμένα νερά όπου, αν ψάξετε στο διαδίκτυο θα βρείτε πολύ εντυπωσιακές φωτογραφίες από βόλτες με καγιάκ δίπλα στους πάγους…
Μιλάμε για την όμορφη και ζεστή Ελλαδίτσα μας, όπου ακόμα και τον Χειμώνα, σπάνια έχουμε στον αέρα της θάλασσας <10οC .
Άρα, καλά ντυμένοι, ταξιδεύουμε-ψαρεύουμε άνετα, ακόμα και λίγο βρεγμένοι.
Ας δούμε λοιπόν την χειμερινή ένδυση, μιας και το Καλοκαίρι είμαστε μόνο με το μαγιώ και την  Άνοιξη και Φθινόπωρο πιο ελαφριά από αυτά που θα αναφέρουμε παρακάτω.
Υπ’όψιν, ότι η κίνηση (κουπί) μας ζεσταίνει πολύ. Πρόβλημα κρυώματος έχουμε αν μείνουμε ακίνητοι αρκετή ώρα, για ψάρεμα, χάζεμα,κλπ.

Γενική αρχή:
Σε όλα τα σπόρ που κάνουμε Χειμώνα έξω, όπως ορειβασία, καγιάκ κλπ, το ντύσιμο πρέπει να ακολουθεί τους εξής βασικούς κανόνες:

- Πρέπει να φοράμε ρούχα άνετα, που να επιτρέπουν την κίνηση, ιδιαίτερα στους ώμους και χέρια για το καγιάκ.
- Πρέπει τα ρούχα να επιτρέπουν την διαπνοή (ίδρωμα) του σώματος, να βγαίνει προς τα έξω ώστε να εξατμίζεται και να μην μένει μεταξύ δέρματος και ρούχων και σιγά- σιγά μουσκεύουμε από τον ίδιο τον ιδρώτα μας.
- Πρέπει να είναι αδιάβροχα από έξω προς τα μέσα για την περίπτωση βροχής, πιτσιλίσματος κλπ αλλά, να μην είναι αδιάβροχα από μέσα προς τα έξω για τον λόγο που προαναφέραμε.
- Πρέπει να φοράμε σκούφο στο κεφάλι, γιατί από το κεφάλι, χάνουμε σημαντικό μέρος της θερμότητάς μας. Επίσης για το καγιάκ, καλό είναι να φοράμε κάποιο καπέλο, γιατί καθώς κωπηλατούμε, όταν σηκώνουμε το κουπί ψηλά, κάποιες φορές μας πέφτουν σταγόνες στο κεφάλι.
- Χρήσιμα είναι τα γάντια. Για το κουπί, υπάρχουν ειδικά, αλλά μας κάνουν και τα απλά των ψαροντουφεκάδων, αρκεί να είναι άνετα στην παλάμη.

Αρα:
1)  :dance3: Το καλύτερο είναι ένα ζεστό εσώρουχο, στην συνέχεια ένα φλίς και, από πάνω ένα ειδικό αδιάβροχο πού να έχει τις ιδιότητες που αναφέραμε πιο πάνω.
Για εσώρουχα, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κάποια ειδικά συνθετικά, τα οποία είναι μαλακά, φιλικά στο δέρμα, και επιτρέπουν την διαπνοή του δέρματος. Τα γνωστά και αγαπητά μας βαμαβακερά καθώς και τα μάλλινα, ΔΕΝ κάνουν, διότι μαζεύουν τον ιδρώτα και μουσκεύουν. Μπορούμε να τα βρούμε στα καταστήματα με είδη σπόρ. Ακόμα και το Lidl φέρνει κάποιες φορές, που τα ονομάζει εσώρουχα για «σκί» και κοστίζουν φανέλλα και μακρύ σώβρακο, < 20€.
Το «Φλίς» (Fleece) είναι ένα πολύ καλό υλικό, συνθετικό μεν, αλλά πανάλαφρο, ζεστό, διαπνέον και στεγνώνει γρήγορα, σε αντίθεση με τα βαμβακερά. Κοστίζει φθηνά.

foto “Jacket1”, “Jacket2”,

www.altrec.com/kokatat/kokatat-tempest-paddling-jacket

www.altrec.com/nrs/womens-endurance-paddle-jacket

Παράδειγμα PaddlingJacket.


Το «αδιάβροχο» (paddling jacket) πρέπει να είναι σαν αυτά της φωτογραφίας, κλασσικό αδιάβροχο με τις ιδιότητες που είπαμε, αλλά σφίγγει στα μανίκια, στην μέση και στον λαιμό, ώστε κατά την κωπηλασία να μην μας μπαίνει νερό. Δυστυχώς εδώ, πάμε για κόστη, >90€.
Παντελόνια αδιάβροχα αντίστοιχα υπάρχουν (όπως στην φωτογραφία), σε αντίστοιχες τιμές….
Πλεονεκτήματα: Όλα.
Μειονέκτημα: Η τιμή.

foto “trousers” Παράδειγμα «ειδικού» παντελονιού.:

www.kayaksandpaddles.co.uk/canoe/kayak/uk/shop/trousers.htm

2) :dance3:  Στολή κατάδυσης, ολόσωμη ή, τύπου Long John, μαζί με κάποιο μπουφάν. Την φοράμε, βάζουμε και τα αντίστοιχα μποτάκια καταδύσεων και, είμαστε άνετοι κα ωραίοι, αλλά..αρκετά σφιχτοί. Είναι πάντως μια οικονομική λύση, περίπου 100€ + το κόστος για τα μποτάκια. Σε σχέση με την ολόσωμη, υπερτερεί η Long John, διότι μπορούμε να την χρησιμοποιούμε ευκολότερα, περισσότερες εποχές, βάζοντας και βγάζοντας επιπλέον ρούχα από την μέση και πάνω. Η τύπου Long John, διαφέρει απλά στο ότι δεν έχει μανίκια, είναι με τιράντες (σαν φανέλα) το πάνω μέρος της στολής.
Πλεονεκτήματα: Καλή τιμή καθώς και ότι χρησιμεύει και εν μέρει σαν σωσίβιο, γιατί το νεοπρέν έχει θετική πλευστότητα. 
Μειονέκτημα: Δύσκολο να την φορέσουμε και, να την βγάλουμε. Δυσκολεύει λίγο τις κινήσεις επειδή είναι σφιχτή. Πάντως, αυτό θα συνιστούσαμε σαν λύση (κόστος/απόδοση).

3) :dance3:  Πατέντες του..»Μνημονίου». :rtfm: Δηλαδή, οτιδήποτε μπορεί να μας κρατήσει στεγνούς και, ζεστούς. Πχ, αδιάβροχα μοτοσικλέτας, ιστιοπλοΐας, γαλότσες, κλπ. Πλεονέκτημα: Τιμή. Μεονέκτημα: Όχι σωστή λύση και, ότι γράφουμε πιο κάτω.

Αυτό που ΠΑΝΤΑ πρέπει νάχουμε κατά νου, είναι,  με ότι φοράμε να μην εμποδιζόμαστε να κολυμπήσουμε  :rtfm: και, ν’ανέβουμε ξανά πάνω στο καγιάκ αν, πέσουμε μέσα. :dance3: Ασφάλεια πάνω απ’όλα.
:dance3: Πάντως, και να πέσουμε στην θάλασσα, η οποία στην χειρότερη περίπτωση έχει 14οC τον Μάρτιο που είναι και η περισσότερο κρύα του έτους, δεν είναι και τραγικό. Κρυώνουμε, αλλά δεν κινδυνεύουμε. Εννοείται βέβαια ότι δεν έχουμε γεμάτο στομάχι. Έτσι, απλά «ζοχαδιασμένοι» αλλά δροσεροί(!), βγαίνουμε κολυμπώντας ή, κωπηλατώντας έξω…


ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2011 00:09 #1382 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        :victory: :yahoo: :yes: :bye:



    παλιόψαρα :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2011 15:37 #1383 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλή χρονιά σε όλους και από εμένα. Χθές έγινε η δεύτερη βόλτα με το καγιάκ στη περιοχή του καβουρίου πάλι. Ο καιρός πιο κρύος 12οC, και δεν κατάφερα να καθήσω πάνω από 2 ώρες διότι το παντελόνι νεοπρέν (0.5mm βέβαια) και τα παπούτσια νεοπρέν (3mm) δεν ήταν ικανοποιητικά. Θέλω να ξανατονίσω ότι η σταθερότητα του Prowler 11 δεν παίζεται.....
Την 30 Δεκεμβρίου έβγαλα και άδεια αλιείας στο Λιμεναρχείο Πειραιά, επιτόπου σε 20 λεπτά. Απίστευτο......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2011 16:57 #1384 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλή Χρονιά σε όλους παιδιά, :bye:

και καλές καγιακοβόλτες και καγιακοψαρέματα!

Αντώνη απ ότι βλέπω επέστρεψες δυναμικά, μπράβο μπράβο! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2011 23:39 #1385 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπραβο Αντωνη,ενδιαφερον το ποστ σου!!
Μαρτιο 14C η θαλασσα ε?Και Μαιο εκανα το πρωτο μπανιο περσυ!! :dance3:

Με μια στολη R.Calich 4mm που εχω κανω δουλεια τωρα τον χειμωνα? η θα πουντιασω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2011 02:58 #1386 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    καλημέρα σας. :clapping:              Εχω  αφήσει στην άκρη  το 'κουστούμι'  του ψαροντούφεκου  και  βρήκα  τη  λύση της  μπότας στήθους  απο νεοπρέν  5χιλ .  ΑΨΟΓΗ. :yahoo:  :yes:
        Δεν  κολάει  επάνω σου, τουλάχιστον απ τη κοιλιά και πάνω ,για να σου προκαλεί δυσφορεία η για να ιδρώνεις ,μπορείς να στρίψεις και να κατεβάσεις τα πόδια σου στο νερό χωρίς αυτά να βραχούν και φυσικά χωρίς να κρυώσουν .
        Ενα θερμοεσώρουχο και  χοντρές κάλτσες  θα εκτιμηθούν δεόντως κάτω απ αυτό.Και φυσικά  είναι ' σωσίβιο'
λόγο  υλικού.
    Λεπτό γάντι ψαροντουφεκά απο νεοπρέν με τα τρία δάκτυλα να έχουν 'κουκούλα' ξεκίνησα να χρησιμοποιώ.
Ο anton  κάλυψε το πάνω μέρος του ντυσίματος πλούσια και θα συμφωνήσω μαζίτου.
      Απο 10πμ και εως 6μμ κράτησε ο χρόνος στατικού ψαρέματος τη τελευταία φορά με 15cθερμοκρασία νερού και 12c εξ.θερμοκρασία  ΔΕΝ κρύωσαν τα πόδια μου, ούτε και ο κορμός.Τα γάντια ήθελαν να τα τρίβεις στο νερό !!!όμως για να φεύγει η γλίτσα απ τα δολώματα,η για να πιάσεις το κουπί. :give_rose:   
niko δεν θα κρυώσεις.


   

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2011 12:00 #1387 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα και Χρόνια Καλά.

Απαντώ σε όλους:

1) Αντώνη Καρ. Καλώς μας ήρθες εδώ. Νάσαι Καλά και, δυνατός να τραβάς κουπί και να μας λές νέα. Μπράβο για το θάρρος σου να ξεκινήσεις χειμωνιάτικα.! Θυμάμαι και το όνομά σου απο παληά, αλλά δεν θυμάμαι απο πού... Λοιπόν, εαν δεν μας εχεις παρακολουθήσει επισταμένα, να σου πούμε οτι, έχουμε αναπτυξει κατά καιρούς διάφορες πολύ χρήσιμες κουβέντες και άρθρα για το καγιάκ. Ενα συνοπτικό κατάλογο με τα θέματα και τις αντίστοιχες σελίδες παρουσίασής τους θα βρείς στήν σελίδα 114, εδώ.
Η άδεια που έβγαλες απο το λιμεναρχείο, να ξέρεις οτι δεν σε καλύπτει για ψάρεμα απο το καγιάκ. Είμαστε δυστυχώς παράνομοι, εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι στην νομοθεσία τους τελευταίους 6 μήνες..

2) Μπράβο που ανταλλάσουμε απόψεις για το χειμωνιάτικο καγιάκ. Είναι πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα. Ας λέει όποιος απο μάς πάει, τις συνθήκες και την εμπειρία του. Είναι κρίμα λόγω απειρίας να χάνουμε μέρες βρεξίματος!! :tease: :yahoo:
Δημήτρη για τις μπότες στήθους, (εχω και γώ για ψάρεμα απο ξηρά αλλά δεν τις έχω δοκιμάσει στο καγιάκ), έχω μια αμφιβολία για την δυνατότητα πλεύσης-κολύμπι αν πέσεις μέσα. Με το νερό που θα μπεί, είναι δυνατό να κολυμπήσες; Μήπως είναι επικίνδυνο;

Χαιρετισμούς 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2011 16:54 #1388 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη για τις μπότες στήθους, (εχω και γώ για ψάρεμα απο ξηρά αλλά δεν τις έχω δοκιμάσει στο καγιάκ), έχω μια αμφιβολία για την δυνατότητα πλεύσης-κολύμπι αν πέσεις μέσα. Με το νερό που θα μπεί, είναι δυνατό να κολυμπήσες; Μήπως είναι επικίνδυνο;

Χαιρετισμούς
[/quote]

Αντωνη γεια,
αν εννοειτε τις ολοσωμες μποτες με τιραντες ως το στηθος για ψαρεμα στα γλυκα νερα η ποταμια ειναι ακρως επικινδυνο να πεσεςι στην θαλασσα με αυτες διοτι θα πας σαν βαριδι κατω θελω να πιστευω, μακαρι να κανω λαθος αλλα δεν νομιζω.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2011 18:14 #1389 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ναί, υποθέτω οτι αυτές εννοεί ο Δημήτρης...

Δημήτρηηηηη πούσαι βρέ; Λύσε μας την απορία, έστω και αν δεν είσαι σίγουρος...

χαιρετισμούς

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2011 20:53 #1390 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Προς Αντώνη Καντιδάκη
Σε ευχαριστώ για το καλοσόρισμα...και για τις πολυτιμες συμβουλές που μας δίνεις κατά καιρούς. Έχω διαβάσει τουλάχιστον 2 φορές σχεδόν όλα τα ποστ απο το καλοκαίρι που μου μπήκε η ιδέα του καγιακ και πιστεύω ότι σε θεωρητικές γνώσεις είμαι σε ικανοποιητικό επίπεδο. Πρωτού αποφασίσω να αγοράσω το καγιακ, όπως εχώ ήδη αναφέρει έκανα και 2 μερες μαθήματα (μια σε sea kayak και μια σε SOT) ώστε περά απο τα βασικά να είμαι σίγουρος ότι αύτο που θέλω να κάνω μου αρέσει. Για την άδεια αλιείας το γνωρίζω ότι δεν μας καλύπτει πλήρως αλλά το μη χείρον βέλτιστον......
Τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι Αντώνη. Σκοπέυω η επόμενη βόλτα που θα κάνω να είναι από τη Βούλα στο ποντικονήσι απέναντι (1000μ περίπου μετρημένα από Google earth). Πιστεύεις ότι είναι πολύ "αισιόδοξο" για σχετικά αρχάριο? η τι θα έλεγες αν έχεις χρόνο να το κανονίζαμε παρεούλα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.471 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection