× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

23/12/2010 20:17 #1351 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παίδες πολυ το σκεφτομαι να ξεκινησω ψαροκαγιάκ στην λίμνη. Θα κανω catch and release. Θλεω δεν θέλω χαχαχαχα :crazy: :crazy: :crazy: :rofl: :rofl: :rofl: Σοβαρα παντως το σκεφτομαι! :yes:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/12/2010 22:02 #1352 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      ΝΑΣΟ  Δεν εχασα οχτώ τσιπούρες.Τα ψάρια τα φέρνω 5-7 μανιβελιές (4-5μ) και μετά ΦΤΥΣΙΜΟ.Αυτή τη φορά δεν είχα και μάρτυρες.Στο προηγούμενο ψάρεμα συνέβη 3 φορές.Οι άλλοι είδαν το λύγισμα του καλαμιού και τη κλίση που πήρε το σκαρί και πίστεψαν οτι θα τουμπάρω.Καλάμια τυπου boat τηλεσκοπικά 2,10 μήκος της awashima .Τα χρησιμοποιώ και στο σκάφος.Δοκιμές? οτι ήξερα το δοκίμασα.Πλήν ενός.Γιατί μου τελειώσαν και δεν ήρθαν τα καινούρια.Κυκλικά αγκίστρια.-
    Οπως είδα στο κ24.gr στα μέσα της..........Ως  τότε ...
                                     
 
                                                                                          ΧΡΟΝΙΑ  ΚΑΛΑ  ΚΑΙ  ΕΙΡΗΝΗ  ΣΕ ΝΟΥ ΚΑΙ  ΨΥΧΗ
  ΥΓ  Σάκη  φαντάσου να σε πάει 'βόλτα' ενα απ αυτά που ρουφάνε μια αγκαλιά καλάμια!!!!!!!!!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2010 01:54 #1353 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα παιδιά. Με λένε Αντώνη (είχα γραψει και σε παλιότερο post) και μόλις πριν από 5 ημέρες έγινα κάτοχος ενός Ocean kayak Prowler trident 11 Angler κιτρινο από τους Καννιβαλους. Το καγιάκ έχει στηθεί για ψάρεμα ( 4 καλαμοθήκες, βυθόμετρο, κιτ αγκυρας με αγκυρα κλπ). Την Δευτέρα καιρού επιτρέποντος θα "σπάσει η σαμπάνια"...στο Καβούρι για εκπαίδευση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2010 09:54 #1354 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:yahoo: :yahoo: :ok: :ok: :good: :good: :yu: :yu: Μπραβο και καλώς μας ήρθες Νταβαριτς :rofl: :rofl: (tabari). Είσαι πολύ ωραίος με την σκαφάρα σου και τα βυθόμετρα σου!!!!!. Περιμένουμε νέα σου εναγωνίως.
Ρε Κατσουλίδη θα με πάρεις και εμένα μαζί, ή θα τα ψαρέψεις όλα μόνος σου; Σε πειράζω ε;  :give_rose:
Είμαι και εγω πάντως έτοιμος με την πρώτη ευκαιρία. Θα πάω να συναντήσω τον Καντιδάκη  :rofl: :lol2: :rofl: :lol2: :rofl: :lol2: :dance3: :dance3: :dance3: :crazy: :crazy: :crazy:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2010 11:06 #1355 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα φιλε Αντωνη ( καλα ολοι οι καγιακαδοροι λεγοντε Αντωνηδες ? )
κ καλως ηρθες στην παρεα μας , επισης καλωριζικο το νεο σου σκαφος κ καλες βολτες κ ψαρεματα ναχεις παντα με προσοχη στην γαλανη.


νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2010 16:52 #1356 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
          :yahoo:Πλάκα  κάνεις. :yes3: :yes3: :yes3:
                      Εχασα  τη  σειρά  με  τους  αντώνιδες!!!!!!!!!!!
              Αντώνη  καλως  ήρθες.Χρόνια πολλά.Σου  εύχομαι  καλό  κωλοβρέξιμο , χωρίς  τούμπες .
                      Αφου θα το  τεστάρης  δε μας κάνεις  ενα βιντεάκι  με  τα  όρια του?
              Τι ψαρέματα  θα  κάνεις, με το καλό?
            Αν  θα  διάλεγα  μονοθέσιο, κι εγω  αυτό  αλλα στη  μεγάλη του έκδοση θα έπαιρνα.Αχχχχχχχ!!! :give_heart:
               

     
      Παλιόψαρα... :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:

    Σάκη ξέρεις τίποτε  για κυκλικά ?Να πεταχτώ να πάρω σήμερα .
    Φίλε σώθηκα με τη μπότα στήθους.Κανα  γρήγορο κόλπο για να φύγει η μυρωδιά του νεοπρέν?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2010 20:24 #1357 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη καλως ήρθες στο κλαμπ των Αντώνηδων, :clapping: :clapping: :clapping:
εεεεεεε, συγνώμη, των καγιακάδων ήθελα να πω,

αλλά αφου οι περισσότεροι λεγόμαστε Αντώνηδες θα μπορούσε να ναι κι έτσι.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο το εργαλείο σου,
πολλή καλή επιλογή, τώρα δε θα πρέπει να λένε Αντώνη με το κίτρινο γιατι θα μπερδευόμαστε, κι εγω κιτρινο prowler έχω αλλα το 13άρι,
θα σε συμβούλευα να βρείς τον Καντιδάκη (λέμε και καμια βλακεία να περνάει η ώρα) :crazy:
και να σε πάει για εκπαίδευση, είναι μανούλα σε κάτι τέτοια. :bye:

Χρόνια Πολλά σε όλους παιδιά!!! :give_rose:

Καλά Χριστούγεννα!!! :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2010 10:25 #1358 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
                 


                                                ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ  ΚΑΛΑ  ΜΕ  ΥΓΕΙΑ  ΚΑΙ  ΕΙΡΗΝΗ :yes3:





          παλιόψαρα... :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/12/2010 17:42 #1359 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά μια πρώτη εκπαίδευση εγινε τον Νοέμβριο. Είχα παρακολουθήσει ένα training στο Καβούρι που έκανε κάποιος από Κεφαλλονιά (Παυλος Γεωργιλάς) ο οποίος είναι και πιστοποιημένος από ΑΓΓΛΙΑ. Βέβαια το σεμινάριο απευθυνόταν για sea kayak, αλλά με βοήθησε αρκετά. Παρεπιπτόντως όποιος έχει την εμπειρία και των δύο Sit on top & sit in..... είναι μέρα με τη νύχτα, ειδικά η ευστάθεια. Η επιλογή του σκάφους (3,5μ) έγινε με κριτήρια την εύκολη μεταφορά και αποθήκευση. Θα ήθελα ένα 15' αλλά η μεταφορά και αποθήκευση το δοκίμασα και ηταν πρόβλημα. Μετά τη βόλτα θα σας πω εντυπώσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2010 17:18 #1360 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μετά την παρθενική βόλτα με το Prowler trident 11, έχω να πω τα εξής:

Τοποθεσία: Μεγάλο καβούρι (Ιδανικό μέρος για αρχάριους νομίζω)
Συνθήκες:  15ο C με αέρα 2-3 ΝΔ
Ρουχισμός ( θα πω μετά γιατί το αναφέρω): Παντελόνι νεοπρέν 0.5mm,  μπλούζα Rash Guard Nelo, και μποτάκια νεοπρέν 2mm.

Απόσταση κωπηλασίας : περίπου 2,4km μετρημένη με GPS

Οι εντυπώσεις από την Παρθενική Βόλτα πολύ καλές. Το εν λόγω σκάφος έχει φανταστική σταθερότητα (καλυτερη από το Prowler 15 που έτυχε να δοκιμάσω) και γενικά είναι στεγνό και καλοτάξιδο. Η ευθυγράμμιση σχετικά καλή (όχι όπως του  Prowler 15) και η μέγιστη ταχύτητα που ανέπτυξα (χωρίς να κανω σπριντ) 6.6χλμ/ώρα μετρημένη πάντα με GPS.
Η δοκιμή του βυθομέτρου Eagle cuda 300 με άφησε ικανοποιημένο. Ευκρίνεια στην οθόνη και τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το βάθος και τη μορφολογία του βυθού. (το μέγιστο βάθος ήταν 8,5μ).
Η βόλτα ξεκίνησε από τη γνωστή παραλία με τις καντίνες, έως το μικρό νησάκι αριστερά ( περίπου 800μ απόσταση) όπου και συνάντησα άλλους 2 καγιάκερ (Sea kayak) όπου και κάναμε παρεούλα.
Η βροχή βέβαια μας τα χάλασε λίγο ....αλλά τελικά όλα καλά.
Σχετικά με το ρουχισμό, αυτό που ήθελα να πω είναι ότι μετά από δοκιμή πολλών ολόσωμων στολών νεοπρέν πάχους 3-5mm, κατέληξα (προσωπική άποψη) ότι αρκετά άβολες (δυσκινησία, πολλή ζέστη κλπ). Τελικά κατέληξα σε παντελόνι νεοπρέν 0,5mm το οποίο πιστεύω για την χώρα μας και για θερμοκρασίες γλυρω στους 15β είναι ιδανικό. Βέβαια δεν έπεσα μέσα για να δω τη συμπεριφορά του βρεγμένο, αλλά στεγνό έιναι άψογο. Για την μπλούζα δεν είμαι και πολύ ικανοποιημένος. Νομίζω χρειάζεται και κάτι παραπάνω.......
Τελικά νομίζω ότι έκανα καλή επιλογή.......
Ααα ναι. Το μόνο αρνητικό. ο χρόνος για το ξέπλυμα του εξοπλισμού και του καγιάκ μετά την βόλτα. Δεν έχω αυλή έγινε στο πεζοδρόμιο και περιτό να σας πω πως έγινε η αποθήκη όταν έβαλα τα πράγματα μεσα...

Αυτά προς το παρόν. Περιμένοντας την επόμενη βόλτα...

Αντώνης Ταβάρι 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.406 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection