× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

05/10/2010 11:46 #1211 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ψαρεμα στο ιονιο (γοφαρια δαγκανιορια) ioannis dimos mixalis psarema
Κατσουλιδη μάντεψε που ειναι! Ψαξε να βρεις φρισα και εσυ και εγω :angry4: :angry4: :angry4:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 11:55 #1212 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω για την λεπτομερωτατη αναλυση θα το ψαξω λιγο γιατι δεν παλευεται! :heart:
Μαλον ηθελες να πεις Νικο και οχι Αντωνη φανταζομαι!! :14:

Οι κυνηγοι εχουν εμφανιστει απο τις 9 του μηνος,μετα οσο παει θα ερχονται και μεγαλυτεροι πιστευω μεχρι τελος του χρονου εχουμε καιρο ολοι μας να τους ψαρεψουμε!!Στις 6-11-2008 ειχα πιασει μια απ εξω με spinning 600γρ περιπου και μια λιτσα!

Απο του χρονου θα ξερω και εγω να φτιαξω μια καλαμωτη να ριξω σε ενα καλο μερος που ξερω!Αμα η περιοχη σας κραταει κυνηγους ριξτε 1-2 καλαμωτες ειναι πολυ ευκολο τροπος να μαζεψεις τα ψαρια εκει και να τα ψαρεψεις απο το να ερχεσαι περα δωθε! :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 14:05 #1213 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)


2. Οι κυνηγοι συνηθως στην περιοχη σου εμφανιζονται αυτην την εποχη; Ηρθαν νωριτερα ή αργότερα; Ρωταω για να υπολογισω και εδω πανω τι γινεται ωστε να ξαμοληθώ 


Καλημερα στην ομορφη παρεα του σαιτ κ καλη εβδομαδα σε ολη την κοινωνια.
Η περιοδος των κυνηγων  φιλε σπηλαιανθρωπε ( συγχωρεσε με αλλα αυτη την στιγμη που γραφω μου διαφευγει το ονομα σου ) ειναι απο τα μεσα Σεμπτεβρη εως μεσα του δεκεβρη με συν πλυν κανα δεκαημερο κ απο τις δυο μεριες.
Τωρα απο μερος σε μερος ισως κ να διαφερει λιγο η περιοδος .
Παντως να ξερεις οτι η φουλ σαιζον για τους κυνηγους ειναι αυτη η περιοδος  που διανυουμε τωρα εως κ ολο τον Νοεβρη που κανονηκα κ λεω ξανα κανονηκα θα πρεπε τωρα να βρααζουν τα νερα απο τα κοπαδια των κυνηγων , διοτι αν δεν το ξερεις πανε σε μεγαλα κοπαδια για αυτο κ εχουν , καθε κοπαδι κ τους μπροσταρηδες που πανε πριν το κοπαδι για να εξερευνησουν τα νερα για τροφη κ οπου την βρουν δινουν σημα κ στο υπολοιπο κομαδι για επιθεση.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 16:22 #1214 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        @@nikos@@    Ειναι γνωστό οτι οι κυνηγοί σταθμεύουν κάτω απο αντικείμενα που επιπλέουν, όπως είναι το ίδιο μας το σκάφος πολλές φορές.Ηιδέα  της καλαμωτής ειναι τέλεια.  1.Γίνεται με σκληρό καλάμι η μαλακό?  2. Χρειάζεται  πλαίσιο  η  οχι?  3.Σταθερά αγκυρωμένο σημείο φαντάζομαι?  4.Καλαδούρι με σημαιάκι στο κέντρο για να φαίνεται απ τα σκάφη αλλά και απο εμας?  5.Τι ενοείς σου τρώγαν το δόλωμα ? Με τι τα ψάρευες, οχι με κουταλάκι?
ουφφφφ!!!  να πάρω μια ανάσα.
____ΝΑΣΟΣ  μπράβο φίλε, έμαθα και δεύτερο καινούριο πράγμα σήμερα.Την εποχή των κυνηγών.Πιστεύεις οτι και στο Β.Ιόνιο κρατάνε αυτό το χρονοδιάγραμα? Τι τόπους προτιμάνε συνήθως? Πίσω απ τους ανιχνευτές το κοπάδι είναι ομοιόμορφο η υπάρχουν μικρά και μεγάλα μαζί?
____kayaker  καλώς  ήρθες.                                                    Σας  ευχαριστώ όλους  Δημητρης


  ΥΓ.  ΣΑΚΗ πες αλεύρι ........

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 17:58 #1215 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ΥΓ.  ΣΑΚΗ πες αλεύρι ........

Αλευρι, αλευρι, αλευρι, αλευρι, αλευρι, αλευρι...

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 18:06 #1216 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλο το αλευρι! Μολις μου ειπε ενα πουλακι για ενα μεγαλο ασπρο. Δεν λεω λεπτομερειες για να μην χαλασω το σασπενς. Μπραβο στον υιο Κατσουλιδηηηηηηηηηη :good: :thank_you2: :clapping: :clapping:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 19:06 #1217 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
dimkatso ο τροπος που τις ψαρευουνε ολοι εδω ειναι αυτος που φαινεται στην φωτο!Το ονομαζουν λαπορδιερα.Στην μανα δενεις ενα κουταλακι 10-15 εκ. και στην συνεχεια αφηνεις ενα παραμαλλο μηκους 30-50 εκ. και πανω στο παραμαλλο δενεις 2 αγκιστρια (το μεγεθος των αγκιστριων αναλογο με το μεγεθος τον ψαριων) για δολωμα βαζεις νωπο η ζωντανο!Εγω επειδη δεν βρισκω ζωντανο βαζω νωπο!Τα δολωματα μπορει να ειναι σαρδελα,γονος καλαμιαριου,καλαμαρι ροδελα,φρισα,γαυρος κ.α.Αν δεν στεκοντε στα αγκιστρια οπως ειναι μπορεις να τα παστωσεις εγω προτιμω να τα τυλιγω με λιγο ελαστικο νημα!

Επειδη τα τσιμπιματα ηταν πονηρα το Σαβ/Κυρ εφτιαξα ενα πολυαγκιστρο και το εβαλα στην θεση των δυο μεγαλων αγκιστριων αλλα παλι τιποτα....

Η αποσταση απο το καγιακ εξαρτατε απο το μερος που ψαρευεις αν κανεις γυρω απο βαρκες η καλαμωτες τοτε θα ειναι κοντα στο καγιακ αν ψαρευεις ανοικτα σε μεγαλες αποστασεις μπορει να αφησεις και 20-30 μετρα!Οι κυνηγοι απο οτι παρατηρησα απο 2-3 φορες που τους ψαρεψα θελουν να σταματας για λιγο την συρτη και μετα αποτομα να συνεχιζεις με μεσαιες-γρηγορες ταχυτητες!

Η καλαμωτες απο τις λιγες που εχω δει να ριχνουν ειναι καλαμια χλωρα κομενα και δεμενα σαν σχεδία για να κανουν σκια,βεβαια δεν χρειαζεται να το κανεις με καλαμια μπορεις να αγορασεις καλαμωτες εμποριου αυτες που ειναι για περιφραξη και να τυλιξεις ενα κομματι φελιζολ, να το δεσεις σε μια σημαδουρα και εισαι ετοιμος!(ιδεα μου)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2010 20:42 #1218 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο και σ ευχαριστούμε Σάκη για την ιατρικής φύσεως ενημέρωση που μας έκανες, :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

πιστεύω οτι είναι κάτι που λείπει απο αυτή την ενότητα
και που πρέπει να την εμπλουτίσουμε γιατί πραγματικά χρειάζεται,

εφ όσων έχουμε να κάνουμε με τις ανθρώπινες δυνάμεις-αντοχές.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2010 23:22 #1219 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντε, επιτέλους.. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ετσι πρέπει να λειτουργεί η καγιακομάδα μας..Να γίνεται χαμός!

Μπράβο παιδιά!

Λοιπόν,ξεχάσαμε τον φίλο JPman  και δεν του απαντήσαμε.. Είμαστε λίγο αγενείς. Συγνώμη φίλε, Αν είσαι ακόμα εδώ.. Ξεχαστήκαμε και παρασυρθήκαμε απο το ψώνιο και την αγάπη μας.. Βλέπεις, έχουμε λίγο χρόνο για το ιντερνετ και, πολλές υποχρεώσεις όλοι μας.. Λοιπόν, το θέμα έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, τελευταία 10 σελίδες πίσω περίπου. Ρίξε μια ματιά, ενημερώσου και ξαναρώτα..Δυστυχώς ΔΕν πάρχει έτοιμη απάντηση, εξαρτάται τι θές να κάνεις με το καγιάκ σου.. Διάβασε, και ξαναρώτα. Αυτή την φορά, δεν θα προλαβαίνεις να διαβάζεις απαντήσεις..

Αντώνη με το κίτρινο, μας δουλεύεις που ενδιαφέρεσαι για τις κράμπες; Εδώ δεν απαντάς ούτε για την ταβέρνα, θα πας για καγιάκ;

Τελικά, ο μόνος θετικός είναι ο Βαγγέλης και ο Δημήτρης απο τα Γιάννενα, τι γίνεται βρε παιδιά;

Ελααααα  :shout: :shout: για ταβέρνα λέμε :shout: Αντεεεε..

Μήπως αμα  σας υποσχεθώ Ιντερνετ στην ταβέρνα θαρθετε πιο ευκολα;; :tease:

Νάσο, θα σε θέλαμε. Ζουζούνηηηηη!! Πουσαι; Γιάννη Γιαν.. :shout: :shout: Αντε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 12:44 #1220 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν έδειξα εγώ ποτέ ενδιαφέρον για τις κράμπες,

απλά μου άρεσε η ενημέρωση που έκανε ο Σάκης, γιατί εμείς είμαστε άσχετοι στο θέμα αυτό, (εγώ μάλλον, για εσάς δε ξέρω, μπορεί και να τα ξέρετε όλα αυτά που μας έγραψε το παληκάρι),

για την ταβέρνα δεν απάντησα γιατί δε μπορούσα να έρθω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.479 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection