× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

13/09/2010 13:13 #1081 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Καλημερα σε ολους! Επιτελους εχω υπολογιστη!!!!!! Το Σ.Κ δεν πηγα με το καγιακ για ψαρεμα αλλα για ψ/κο. Ηταν πολυ καλα! Καλη μερα, καλες συνθηκες και καλα ψαρακια!! Σκεφτομαι να το παρω για ψαροτουφεκο σε πιο απομακρυσμενα κομματια!! (Κατσουλιδη ακους;;;)

www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_....php?topic=13989.280

...λεγε απο τα αγορασες!!! :crazy: :crazy: :crazy: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 14:21 #1082 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγω αγορασει πολλα στην αρχη της χρονιας. Τα αποψυχω, τα τρυπαω και βουαλα!!!!! :dance3: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :dance3: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Και κατι ακομα. Την  συναντηση δεν την βλεπω να λαμβανει μερος. Δεν βλεπω πολλους ζεστους :sad:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 16:46 #1083 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Θανάση.

Πώς πήγε η Καλοκαιρινή δουλειά; Ικανοποιητικά; Χαλάρωσες τώρα λίγο;

Τι χτύπησες με το ψαροτούφεκο;

Γιά να ξαναβάλουμε τις προτεινόμενες ημερομηνίες και χώρους, να δούμε ανταπόκριση, ή, μήπως θέλει κάποιος να προτείνει κάτι άλλο; Γράψτα αν τάχεις, ή, ο Αντώνης με το κίτρινο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 18:35 #1084 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οριστε Αντωνη!
Ολα απο το καγιακ!

Φωτο1: 1 μελανουρι 1 κουτσομουρολουτσος στην συρτη και 13 γοπες στην καθετη

Φωτο2: 1 λιτσομελανουρο στην συρτη και 11 γοπες στην καθετη απο την εκδρομουλα μου στο Ξυλοκαστρο

Φωτο 3: 3 μελανουρια στην συρτη

Φωτο 4: 5 μελανουρια στην συρτη


Συνεχιζεται... :give_rose:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 18:43 #1085 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συνεχεια.


Φωτο 5: 1 κοκαλι 1 μελανουρι στην συρτη και ενας σπαρος καθετη

Φωτο 6: 3 μελανουρια στη συρτη

Φωτο 7: 26 γοπες καθετη και δυο φρισες στο τσαπαρι

Φωτο 8: 30 γοπες στην καθετη

Φωτο 9: 5 μελανουρια και 1 λιτσομελανουρο στην συρτη συνολικα ηταν 14 μελανουρια εκεινη την μερα αλλα κρατησα τα 5 τα υπολοιπα επιστραφηκαν

Συνεχιζεται.....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 18:48 #1086 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συνεχεια

Φωτο 10: Χθεσινα,αναλυτικα στο τοπικ "New:Σαββατοκυριακο και αποτελεσματα"


Τελος.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 21:18 #1087 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας παιδιά,  :bye:

πραγματικά τη συνάντηση κι εγώ δε τη βλέπω,
και ο καιρός δεν είναι όπως τον περιμέναμε,

δε ξέρω, πάντως χλωμό το βλέπω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 22:13 #1088 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Aντωνη καλησπερα. Εγω πιστευω οτι με λιγη προσπαθεια καπου θα βρεθουμε εστω κι αν αυτο
παρει λιγο χρονο :victory:

Νικολα απ' οτι βλεπω δεν χαριζεις καστανα. ευτυχως που ψαρευεις για χομπυ  :new_2gunsfiring_v1:
Παντως μπραβο ρε φιλε, το τιμας το σκαφος σου...!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 10:27 #1089 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Γειά σου Θανάση.

Πώς πήγε η Καλοκαιρινή δουλειά; Ικανοποιητικά; Χαλάρωσες τώρα λίγο;

Τι χτύπησες με το ψαροτούφεκο;

Γιά να ξαναβάλουμε τις προτεινόμενες ημερομηνίες και χώρους, να δούμε ανταπόκριση, ή, μήπως θέλει κάποιος να προτείνει κάτι άλλο; Γράψτα αν τάχεις, ή, ο Αντώνης με το κίτρινο..

Γεια σου ρε Αντωνη! Ναι χαλαρωσα για λιγο. Ελπιζω να ξαναξεκινισει η σεζον γρηγορα ομως γιατι πρεπει να μαζεψουμε κομποδεμα για τις εξορμισεις μας!
Επιτελους επεσα για ψ/κκο και πηγαμε καλα. Φωτο στο λινκ:
www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_....php?topic=13989.280
Επεσα και χτες με τον ξαδερφο και ενα φιλο πρωταρη. Ειχαμε ατυχη μερα. Ο ξαδερφος βρηκε ενα κοπαδι συναγριδια μια κοψια στα 3κιλα, σε μερος χωρις καλυψη και παρ'όλες τις προσπαθειες δεν καταφερε να τις βαλει σε βολη :sad: . Εγω με το που μπηκα, επεσα σε μια μπαλα απο μελανουρακια πανω απο ενα χαμηλο βραχο και καταλαβα οτι κατι τις εκανε να μαζευτουν. Αφου σχεδιασα που θα καρτερεψω και προς ποια κατευθυνση, στις τελευταιες ανασες, ειδα 2 4κιλα γοφαρια να περνανε ακριβως απο το σημεια της ενεδρας απο την μερια που θα τα περιμενα. Μου ηρθε να τα παρω στο κυνηγι τα ατιμα. ΚΑρτερια, καρτερια μετα αλλα τιποτα! Την αλλη φορα με το καλο!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 10:36 #1090 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Aντωνη καλησπερα. Εγω πιστευω οτι με λιγη προσπαθεια καπου θα βρεθουμε εστω κι αν αυτο
παρει λιγο χρονο :victory:

Νικολα απ' οτι βλεπω δεν χαριζεις καστανα. ευτυχως που ψαρευεις για χομπυ  :new_2gunsfiring_v1:
Παντως μπραβο ρε φιλε, το τιμας το σκαφος σου...!

Παιδια εγω λεω να μην βρεθουμε στην Ακαρνανια. Να βρεθουμε στην περιοχη του Νικου!!!!!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:. Γρηγορα ομως γιατι δεν θα μεινει τιποτα!!!!!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.492 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection