Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

24/11/2013 22:59 #321 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?

Καλησπέρα φίλε , να σαι καλα .
Ποιο βυθομετρο έχεις ;



Το hds 5 gen 2.Το πήρα πρόσφατα μαζί με την βάρκα (μεταχειρισμένο)και ακόμα δεν το γνωρίζω καλά.οΠως δεν γνωρίζω ακόμα και την βάρκα καλά δλδ! :eusa_shifty

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2013 23:18 #322 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?

Καλησπέρα φίλε , να σαι καλα .
Ποιο βυθομετρο έχεις ;



Το hds 5 gen 2.Το πήρα πρόσφατα μαζί με την βάρκα (μεταχειρισμένο)και ακόμα δεν το γνωρίζω καλά.οΠως δεν γνωρίζω ακόμα και την βάρκα καλά δλδ! :eusa_shifty

Καλόριζικα φίλε μου , καλοταξιδο το εργαλείο με πολλές απροβληματιστες ώρες στην θάλασσα .
Οι φωτογραφίες που ανέβασαν είναι απο HDS 5 gen 2 οπότε καταλαβαίνεις τι βυθομετρο έχεις στα χέρια σου αρκεί βέβαια να το αξιοποίησεις σωστά. Τα σύμβολα ψαριού βγάλτα ανοικουν σε παλιές γενιές βυθόμέτρων , πλέον τα ψάρια θα τα βλέπεις αψιδες όπως στις φωτογραφίες . Οτι απορίες έχεις θα είμαι εδώ . Θα ανεβασω και άλλες φωτογραφίες που θα σε βοηθήσουν περισσότερο, εσένα και όλους τους φίλους που έχουν ψηφιακά βυθομετρα .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": XeNoS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 15:11 #323 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Και πάλι σ ευχαριστώ για τις ευχές.Μέχρι στιγμής καλά με έχει πάει ψαρευτικά και τα προβληματάκια που μου παρουσιάζει είναι λόγω απειρίας μου και μόνο.
Αν δείς κάποια ποστ παρακάτω σε είχα ρωτήσει γιατι δεν βλέπω τα βάθη στον χαρτη του gps.Τελικά το μασίνι έχει τους βασικούς χάρτες και πρέπει να αγοράσω άλλον.Είναι λίγο ακριβοί οι άτιμοι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 16:36 #324 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε: Και πάλι σ ευχαριστώ για τις ευχές.Μέχρι στιγμής καλά με έχει πάει ψαρευτικά και τα προβληματάκια που μου παρουσιάζει είναι λόγω απειρίας μου και μόνο.
Αν δείς κάποια ποστ παρακάτω σε είχα ρωτήσει γιατι δεν βλέπω τα βάθη στον χαρτη του gps.Τελικά το μασίνι έχει τους βασικούς χάρτες και πρέπει να αγοράσω άλλον.Είναι λίγο ακριβοί οι άτιμοι..

Μπορείς να αγοράσεις τον χάρτη της περιοχή σου ,ο οποίος στοιχίζει περίπου 100€ αλλά μην νομίζεις ότι αυτά που λέει ισχύουν. Δεν υπάρχει σοβαρή χαρτογράφηση στην Ελλάδα δυστυχώς από καμία εταιρία. Εγώ δεν έχω βάλει χάρτη , χρησιμοποιώ για να βρω μερικά στίγματα τον navionics που έχω κατεβάσει στο κινητό μου (10€) και τον MapSend που έχω κατεβάσει στο laptop (δωρεάν). Τα καλύτερα σημεία τα έχω βρει μόνος μου!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 18:29 #325 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 18:44 #326 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 19:19 - 25/11/2013 19:20 #327 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.


Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 22:21 #328 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.


Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??

φιλε ξενοφωντα εχω εναν πολυ καλο φιλο εκει κοντα θα ξερει σιγουρα τις ξερες αυτες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 22:22 #329 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.


Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??

Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2013 23:07 #330 από Argentok
Απαντήθηκε από Argentok στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Γεια σας και από εμένα! Δουλεύω 2 χρόνια τώρα το Garmin 421S. Σαν βυθόμετρο είναι μέτριο, δεν το συζητάμε καν αυτό, αλλά το έχω μάθει αρκετά καλά, και έτσι για τα ψαρέματα που κάνω προς το παρόν με καλύπτει.

Το brake through που έκανα όμως, έχει να κάνει με την τοποθέτηση του ματιού του! Μετά από αρκετά πειράματα και δοκιμές, το εγκατέστησα στο αμπάρι του σκάφους. Πρόκειται για ένα κανονικό μάτι, από εκείνα που προορίζονται για τον καθρέπτη του σκάφους.

Επειδή με έχει βολέψει αφάνταστα και είδα πως είναι εφικτό, σας περιγράφω το πως και το γιατί:

Έχουμε και λέμε:

Η όλη ιδέα βασίστηκε, στα εξής:
1. Λιγότερα καλώδια και «αντικείμενα» εκτός του σκάφους.
2. Καθαρή γάστρα, χωρίς πίδακες νερού στην πορεία.
3. Καθρέφτης χωρίς τρύπες.
4. Μόνιμη κατασκευή, χωρίς τα «βάλε - βγάλε».
5. Απρόσκοπτη λειτουργία, ανεξαρτήτου ταχύτητας.

Θέλοντας να ικανοποιήσω, όλα τα παραπάνω, προσάρμοσα το μάτι τύπου skimmer (500W)του Garmin GPSMap 421S, σε ένα πλαστικό κουτί στο αμπάρι του σκάφους. Το δύσκολο ήταν να κόψω τον πάτο με τέτοιο τρόπο ώστε να πετύχω τη σωστή κλήση για να αλφαδιαστεί με το κεκλιμένο σημείο που το τοποθέτησα. Ξεκίνησα στο περίπου και μετά σιγά σιγά με μια φαλτσέτα το έφερα στα ίσα του. Για να είναι πιο στέρεο, στο λεπτό τοίχωμα του πλαστικού δοχείου, πρόσθεσα ένα τετράγωνο κομμάτι σκληρού πλαστικού. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησα εννυδριακή σιλικόνη για να αδιαβροχοποιηθεί η κατασκευή αλλά επίσης και να στηριχθεί στο αμπάρι. Γέμισα με νερό, το δοχείο, έκλεισα το καπάκι, και όλα έτοιμα. Στη δοκιμή, είχα μια χαρά ενδείξεις που δε διέφεραν σχεδόν καθόλου από εκείνες που είχα με το μάτι στον καθρέφτη... Να σημειώσω πως το μάτι βιδώθηκε στο πλαστικό δοχείο, έτσι ώστε σχεδόν να ακουμπάει στο πάτωμα. Δοκίμασα ταχύτητα ως και 20 knts και είχα κανονικότατες ενδείξεις.

Ανεβάζω και κάποιες φωτογραφίες από την εγκατάσταση και από τη δοκιμή στη θάλασσα...









Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Γιαννης (STAY_ALIVE), vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.257 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection