Ερώτηση ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

05/12/2008 12:12 #61 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Ηλία έλα με το καλό Ελλάδα και θα δείς ότι θα τα πουλήσεις όλα και θα καταλήξεις σε 4 καλάμια.  :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2008 14:41 #62 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Φίλοι μου καλό μεσημέρι  :bye:

Θα ήθελα να αναφερθώ στο ποστάριμα του Ντίνου, - αν και off topic -αναφέρει για τα Daiwa και το service, και θα ήθελα να προσθέσω πως έχω την εντύπωση ότι η πολιτική των εταιρειών....αν υπάρχει κάποια πολιτική, είναι άλλα-μπάλα-τραμπάλα φίλε Ντίνο, όπως ξυπνήσει ο κάθε αντιπρόσωπος το πρωί έτσι συμπεριφέρετε, εγώ μάλλον θα έπεσα σε μέρα που ο πωλητής ? δεν ξέρω τι ήταν στα captain hook -στο κεντρικο αναφέρομαι, στον Εισαγωγέα, τον Καλακώνα - , μάλλον είχε ξυπνήσει καλά εκείνο το πρωί, ίσως να είχε περάσει ένα καλό βράδυ  :crazy:, ποιός ξέρει, πάντως όταν είχα πάει για σπασνμένη μύτη απο ένα Topcaster που έχω, έμεινα καθ όλλα ευχαριστημένος και απο την επξυπηρετηση, και απο την τιμή, ενώ ακούω απο άλλους φίλους πως αντιμετώπισαν πρόβλημα, ενώ αντιθέτως σε κάποια άλη γνωστή εισαγωγική εταιρεία, μου συμπεριφέρθηκαν απλώς ως ανεπυθήμητος, και πλήρωσα και μια μύτη 47 ευρώ !!!!! η οποία δυστιχώς σπάει συνεχώς απο μόνη της !!!

Τι να πεί κανείς και τι να υποθέσει, νομίζω πως φταίμε όμως εμείς οι καταναλωτές, δεν υπερασπιζόμασται τα δικαιώματά μας και μας έχουν πάρει τον 'αέρα', κάνουν ότι θέλουν, ας απαιτήσουμε εγγυήσεις στα προϊόντα που αγοράζουμε , και αν δεν μας δώσουν τότε στροφή σε άλλη εταιρεία, μέχρι να βρούμε κάποια που θα μας εγγυάται το προϊόν που μας πουλάει ,και το srvice που θα μας παρέχει, δεν βρίσκουμε ? αγορές απο εξωτρερικό, να πέσει η Ελληνικη αγορά στον πάτο,να δείς μετά δίνουν η δεν δίνουν εγγυήσεις, αλλά αν μας βλέπουν να αγοράζουμε οτι μας πασσάρουν σαν 'χάνοι' τότε αυτή η κατάσταση θα συνεχίζεται επ αόριστο

Υ.Γ Σου είχα πσοτάρει σχετικά με τις εταιρείες, στο πόστ που έχεις ανοίξει   :)

Φιλικά
Βασίλης 

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2008 16:02 #63 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

Ηλία έλα με το καλό Ελλάδα και θα δείς ότι θα τα πουλήσεις όλα και θα καταλήξεις σε 4 καλάμια.   :crazy:

Nα παρω αλλα 4 δηλαδη γιατι αυτα που εχω δεν τα πουλαω  :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.160 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection