Ερώτηση ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

03/12/2008 21:45 #51 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

Κατά τον Ιανουάριο μάλλον. Σε αυτό που λέει Ο Ντίνος έχει δίκιο. Πρόσεξε το.

στα υπόψιν  :thank_you2: 

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 21:48 #52 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
μπαμπη το εχω αναφερει πολλες φορες ,ενας γνωστος μου ειχε παρει ενα jetspor τηλ/κο ,οταν εσπασε η μυτη και πηγε να παρει ανταλακτικο του ειπανε 'τη να το κανεις το ανταλακτικο ,βαλε μια κοινη μυτη απο αυτες που εχουμε εδω'(κοψε -ραψε'δηλαδη )η παρε ενα καινουριο καλαμι ,μα σιγα λεει τα λεφτα .ακουστε απαντηση μαγαζατορα :shok: :shok: :shok:βεβαια δε λεω πως ειναι ετσι ολοι και ολα τα καταστηματα με τα daiwa.
και εδω το θεμα μας παραπεμπει σε αλλο  forum.psarema.gr/index.php/topic,11677.0.html

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 01:53 #53 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
λοιπον παιδια τελικα κατελιξα στο τρισπαστο shimano aerocast!το αγορασα 240ευρο!μετα απο μερικες αναγνωριστικες ριψεις μπορω να πω οτι μου αφησε καλες εντυπωσεις!καταρχιν το καλαμι φαινετε πολυ δυνατο...με 120αρι βαριδι με 30αρα μανα εχει πολυ καλη αποδοση στις βολες απ οτι φαινετε!το action του ειναι 250 !μπορω να πω οτι μετα απο ορισμενες βολες με αφησε αρκετα ικανοποιημενο...επισης φαινετε δυνατο πραγμα που με εξυπηρετει γιατι τα ψαρια για τα οποια προοριζετε ειναι συναγριδες και λαυρακια!οταν το δοκιμασω περισσοτερο θα σας πω μια ολοκληρωμενη εντυπωση!παρ ολ αυτα φαινετε αρκετα τιμιο για τα χρηματα του!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 02:10 #54 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

λοιπον παιδια τελικα κατελιξα στο τρισπαστο shimano aerocast!το αγορασα 240ευρο!μετα απο μερικες αναγνωριστικες ριψεις μπορω να πω οτι μου αφησε καλες εντυπωσεις!καταρχιν το καλαμι φαινετε πολυ δυνατο...με 120αρι βαριδι με 30αρα μανα εχει πολυ καλη αποδοση στις βολες απ οτι φαινετε!το action του ειναι 250 !μπορω να πω οτι μετα απο ορισμενες βολες με αφησε αρκετα ικανοποιημενο...επισης φαινετε δυνατο πραγμα που με εξυπηρετει γιατι τα ψαρια για τα οποια προοριζετε ειναι συναγριδες και λαυρακια!οταν το δοκιμασω περισσοτερο θα σας πω μια ολοκληρωμενη εντυπωση!παρ ολ αυτα φαινετε αρκετα τιμιο για τα χρηματα του!

Αντρεα αν δεν κανω λαθος ειναι το νεο οβαλ μπλανκ το αεροκαστ και θα ελεγα πως ειναι πολυ καλο καλαμι.
Δεν νωμιζω να εχεις καποιο προβλημα με αυτο το καλαμι γιατι ειναι μια καλη αγωρα  :yes:
Νωμιζω πως ειναι μια κλαση ανωτερο απο το ανταρες και κατι ενδιαμεσα απο το παουερ αερο.
Επισεις να σε ρωτησω αν το πειρες απο Ελλαδα γιατι νωμιζω πως δεν εισαγετε αυτο το καλαμι βαση του καταλογου της σιμανο του 2008.Εκτος αν το αρχισανε μετα το καλοκαιρι εισαγωγη.
Επισεις να σου καβουρια φιλε μου και καλοριζικο  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 11:12 #55 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
ανδρεα καλοψαρευτο ,καλη επιλογη .αυτο με το oval blank που μας λεει η shimano,φωραει και τα fuji του ,μια χαρα ειναι.μηχανισμο τη εβαλες?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 11:29 #56 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Καλημερα παιδια!Ευχαριστω πολυ!Ναι αυτο με το οβαλ μπλανκ ειναι!Ηλια ναι απο εδω το πηρα...με εγγυηση ολα κανονικα!πρεπει να εισαγετε τωρα νομιζω!νομιζω απο τα shop το εχει ο ριζουλις!
Ντινο ενα biomaster 8000 που εχω θα παει πανω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 11:41 #57 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ


Ντινο ενα biomaster 8000 που εχω θα παει πανω!

:ok: :ok: :ok:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 13:25 #58 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Αντρεα αν εχεις κανενα αλλο μηχανακι με μεγαλυτερη πομπινα θα σου παει καλυτερο απο το biomaster σιγουρα  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2008 17:34 #59 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Ανδρεα γεια σου και απο μενα,καλοριζικο και καλοψαρευτο.οντως το ξερω το καλαμι κ να σαι σιγουρος πως εκανες μια παρα πολυ καλη αγορα.και θα συμφωνισω με το Ηλια οσον αφορα το μιχανακι.  :ok: :ok: :ok: :ok:

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2008 11:37 #60 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Χρηστο ευχαριστω πολυ!δυστιχως παιδια δεν εχω προς το παρον μηχανακι πανω απο 8000!
Ηλια τελικα το καλαμι εισαγετε κανονικα...ρωτησα στο κασαμπαλι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.201 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection