- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρη το έχεις δουλέψει το καλάμι ? μαζί με αυτό www.fishingtackle24.de/product_info.php?...erRods-SurfShoreRodsφιλε αντρεα για ριξε και καμια ματια στο jet sport surf Daiwa 4.00m 80-170g 4.30m 100-200g αρκετα τιμιο καλαμι και κατω απ τα 200 ευρο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
θα το έχω στα υπόψινφιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
θα το έχω στα υπόψινφιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
θα μάθω Μπάμπη τόσους φανταστικούς ψαράδες γνώρισα
θα το έχω στα υπόψινφιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..
Αφού δεν ξέρεις να ψαρεύεις τι το θέλεις το καλάμι?![]()
Σοβαρά τώρα............Να κοιτάξεις γιατί ακριβώς το θες το καλάμι(τεχνική) και να σου ταιριάζει(σωματότυπο). Αν θες μπορώ να πω στο Θείο να μας στείλει φυλλάδια από Αμερική για DAIWA.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD