Ερώτηση ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

03/12/2008 14:07 #41 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
:shok:ουπς σορυ.shimano speedmaster,τηλεσκοπικο.απ'οτι λεει ειναι το τελευταιο μοντελο.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 16:27 #42 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
φιλε αντρεα για ριξε και καμια ματια στο jet sport surf Daiwa 4.00m 80-170g  4.30m 100-200g αρκετα τιμιο καλαμι και κατω απ τα 200 ευρο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 19:44 #43 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

φιλε αντρεα για ριξε και καμια ματια στο jet sport surf Daiwa 4.00m 80-170g  4.30m 100-200g αρκετα τιμιο καλαμι και κατω απ τα 200 ευρο..

Δημήτρη το έχεις δουλέψει το καλάμι ? μαζί με αυτό www.fishingtackle24.de/product_info.php?...erRods-SurfShoreRods
είναι στις επιλογές μου σκέφτομαι για ένα από τα δυο 

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 20:15 #44 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
φιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 20:17 #45 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

φιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..


το τρισπαστο δεν το ξερω και δεν εχω κανενα τρισπαστο δεν μου αρεσουν καθολου ..δισπαστα και τηλεσκοπικα ..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 20:57 #46 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

φιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..

θα το έχω στα υπόψιν  :ok:



Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 21:06 #47 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

φιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..

θα το έχω στα υπόψιν  :ok:



Αφού δεν ξέρεις να ψαρεύεις τι το θέλεις το καλάμι? :tease: :tease:


Σοβαρά τώρα............Να κοιτάξεις γιατί ακριβώς το θες το καλάμι(τεχνική) και να σου ταιριάζει(σωματότυπο). Αν θες μπορώ να πω στο Θείο να μας στείλει φυλλάδια από Αμερική για DAIWA.



Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 21:35 #48 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

φιλε ευθυμη το εχω 1 χρονο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος....ψαροκαλαμο για πιο LIGHT SURF με καλο καρφωμα τις μυτης και πολυ καλες βολες με 125-135g μολυβια και above δεν θα χρειαστεις ground βολες θα σε βοηθεισει πολυ αν δεν γνωριζεις καποια τεχνικη βολη να πεταξεις αρκετα μακρια το μολυβι σου..και με ενα tica scepter των παλιο κατα προτιμηση με 3 νουμερο μπομπινα και 28 μανα κανει θαυματα.. εγω θα σου πω καλοψαρευτο..

θα το έχω στα υπόψιν  :ok:



Αφού δεν ξέρεις να ψαρεύεις τι το θέλεις το καλάμι? :tease: :tease:


Σοβαρά τώρα............Να κοιτάξεις γιατί ακριβώς το θες το καλάμι(τεχνική) και να σου ταιριάζει(σωματότυπο). Αν θες μπορώ να πω στο Θείο να μας στείλει φυλλάδια από Αμερική για DAIWA.


θα μάθω Μπάμπη τόσους φανταστικούς ψαράδες γνώρισα  :crazy:
θέλω να  ανέβω λίγο κατηγορία από το catana  και το  huperloop και όχι shimano
πότε θα έρθει ο θείος από Αμερική?

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 21:37 #49 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
παιδια χρυσα και αγια τα daiwa ,πολυ καλα εργαλεια ,αριστα .το θεμα ανταλακτικα το σκεφτηκατε?γιατι εδω ελλαδα απο ανταλακτικα .........αστα να πανε?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 21:40 #50 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Κατά τον Ιανουάριο μάλλον. Σε αυτό που λέει Ο Ντίνος έχει δίκιο. Πρόσεξε το.

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.197 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection