Ερώτηση ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

28/11/2008 14:30 #31 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Kαι για οσους ενδιαφερονται για δισπαστα TENAX 1-3oz 3-5oz 5-7oz εχω το 5-7οz απιστευτα δυνατο καλαμι μια κλαση πιο πανω απο πολλα δισπαστα.. www.veret.it/ και για πιο ψαρευτικο το EXTREME LS 1-3oz 2-5oz 4-7oz δεν τα αγοραζεις τα παντρευεσαι για μια ζωη... www.veret.it/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 11:19 #32 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
παιδια λοιπον...πηγα και ειδα και απο κοντα ορισμενα καλαμια!αυτο που μου εκανε περισσοτερη εντυπωση ειναι το shimano to aerocast σε τσιρπαστο το οποιο και το παιρνω στα 230 ευρο!μου φανηκε μερικες κλασεις ανωτερο απο το τηλεσκοπικο το speedmaster...το τρισπαστο το speedmaster to εχει δουλεψει κανεις?αυτο μου το δινουν στα 180 ευρο αλλα δεν υπηρχε εκει για να το δω!δυστιχως δεν εχω βρει ακομα μαγαζι που να εχει τα καλαμια που μου ειπατε για να τα δω...αλλα θα συνεχισω για λιγο ακομα να το ψαχνω το θεμα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 11:59 #33 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
ανδρεα ασε το 3  σπαστο speedmaster ,για το aerocast δεν εχω γωνμη γιατι δεν το εχω ψαρεψει,παντως ενε αλλο φοβερο ψαροκαλαμο ειναι veret tuareg 100-200-gr

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 12:09 #34 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Ντινο το αερο ειναι πολυ ωραιο καλαμι και πολυ φιλικο!ειναι και σχετικα μαλακο!βασικα ρε ντινο για τα βερετ δεν εχω βρει κανενα μαγαζι που να τα εχει ρε γμτ!και ετσι δεν μπορω να τα δω απο κοντα!α...και επι την ευκαιρια τσιμπα και ενα συμχαριτηρια για τις γνωσεις περι των ψαρευτικων εξοπλισμων! :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 12:15 #35 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
ανδρεα ευχαριστω ,αλλα σιγα τη γνωση αλλη εδω μεσα ειναι πραγματικοι γνωστες εγω λεω μονο την αποψη μου ,για οσα καλαμια εχω ψαρεψει.veret εγραψα το τηλ της αντιπροσωπου ,παρε και ρωτα που εχει καταστημα κοντα στην περιοχη σου για να τα δεις.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 12:16 #36 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

VERET ειρηνη θεοχαρη -στεφανιωτου 2104958810-2104971865


Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 12:17 #37 από lykosgef
Απαντήθηκε από lykosgef στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Για καλές τιμές και αξιόπιστα εργαλεία δείτε τα πάρα κάτω site
www.tackledirect.com/pennsenator1.html
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&s...IT&item=270287257495
66.102.9.104/translate_c?hl=el&sl=en&u=h...0LxTAS8cjz19YWksn_JQ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 12:20 #38 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
αλλο καταπληκτικο καλαμι3 σπαστο awa shima aqualis 100-300 ,το εχω ψαρεψει αλλα τσιμπημενο αρκετα στα χρηματα.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 13:50 #39 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
SMAXSFTE4315 4.30 436 157 6 5 150 :bye:γεια σας παιδια.το συγκεκριμενο μοντελο με algonite οδηγους το δινουν 190 ευρω,ειναι καλο το εχει δουλεψει κανεις?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2008 13:56 #40 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
τη μαρκα ειναι ρε μπαμπη?τηλ/κο ,τρισπαστο ,δισπαστο?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.180 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection