Ερώτηση Ron Thompson x symmetry specialists sst 3.90

02/10/2008 09:27 #21 από Δημήτρης Ράκκας (odeon)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ράκκας (odeon) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Καλημέρα Πέτρο.
Αν αυτό είναι το καλάμι σου (που μάλλον αυτό πρέπει νάναι σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνεις)


τότε είναι για σπίνιγκ σύμφωνα με αυτό το σάιτ

sportdres.dk/ny/detalje.asp?varen_index=4299

sportdres.dk/ny/Oversigt_u_subcats.asp?Sub=6&Category=2

και αυτό σε άλλα action
www.effektlageret.dk/product.asp?product=9845&lang=dk


Φεύγοντας από την παραλία φρόντισε να αφήσεις πίσω σου μόνο τα χνάρια από τις πατούσες σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2008 19:03 #22 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας φίλοι αλλά δεν διαβάζετε τα σττοιχεία που αναφέρω και για αυτό η απάντησή μου είναι πως δεν είναι αυτό.Το δικό μου είναι το x-symmetry speciilistss sst 3.90 και οι οδηγοί του είναι διπλοδετοί. Μάλλον ο Βασίλης έχει δίκιο κι ας μας φαίνεται περάξενο αν και δεν έχω ψαρέψει με την εγγλέζικη τεχνική.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.139 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection