Ερώτηση Ron Thompson x symmetry specialists sst 3.90

29/09/2008 20:29 #1 από petros3110
Ron Thompson x symmetry specialists sst 3.90 δημιουργήθηκε από petros3110
Στα γενέθλιά μου ο αδερφός μου, μου έκανε δώρο ένα καλάμι  Ron Thompson x symmetry specialists sst 3.90 action 5-30 gr.Πολύ καλό σε ποιότητα κατασκευής όπως φαίνεται, τρίσπαστο, αλλά η απορία μου είναι σε ποιό είδος ψαρέματος μπορεί να χρησιμοποιειθεί.Για καλάμι σπινιν μου φέρνει, έχει εξάλου κρικάκι που κρεμανε το τεχνητό πάνω από τη βάση του μηχανισμού, αλλά το μήκος του παραπέμπει (μάλλον) σε εγγλέζικο.Που κατά τη γνώμη σας μπορώ να το χρησιμοποιήσω?Με ποιά τεχνική?





Διορθώθηκε ο τίτλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 20:40 #2 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Φίλε Πέτρο (petros3110), τα κάτωθι χαρακτηριστικά λένε - "Αγγλικό"! Κρίμα να μην έχω αδελφό... :sad:
Δες αυτό το τηλεσκοπικό 3,90 action 5-20 της EDIUS

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 20:50 #3 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Αν είναι αυτό που σου έχω στη φωτογραφία είναι για εγγλέζικο.  :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 20:56 #4 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Αυτό στη φωτό το γράφει οτι είναι match.To δικό μου γράφει σας ανέφερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 21:01 #5 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Σόρι ξέχασα το ότι. Το δικό μου γράφει ότι σας ανέφερα. Βασιλη , γιατί έβαλες αυτή τη φωτό? Τι σχέση έχει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 21:11 #6 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
το κρικακι ειναι μικροτερο απο αυτο που εχουν τα καλαμια του σπινινγκ και ειναι για το αγκιστρακι του εγγλεζικου. Απλα το μονο ισως "αρνητικο" ειναι οτι πρεπει να συμβιβαστεις με τα 3,90μ .μηκος .(τα περισσοτερα εγγλεζικα ειναι 4.20μ. και ειναι καλυτερο για να μην εχεις προβλημα με στικ φελο και μια οργια παραμαλλο-το αναφερω απλα ενημερωτικα.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 21:12 #7 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!

Σόρι ξέχασα το ότι. Το δικό μου γράφει ότι σας ανέφερα. Βασιλη , γιατί έβαλες αυτή τη φωτό? Τι σχέση έχει?

Ναι έχεις δίκιο! (Η photo ήταν για άλλο θέμα)! sorry, Πέτρο

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 22:35 #8 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Δηλαδή Κυριάκο είσαι βέβαιος οτι πρόκειται για καλάμι εγγλέζικου?Πουθενά δεν αναφέρει μάτς και τα δαχτυλίδια του είναι διπλοδεμένα και μου θυμίζουν σπινιν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 23:09 #9 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Ακομα και σπινινγκ να ειναι (που δεν νομιζω), τι προβλημα θα σου δημιουργουσε εαν εβαζες αρματωσια του εγγλεζικου με συνολικο βαρος που δεν υπερβαινει το καλαμι και δοκιμαζες να το ψαρεψεις ? Κανενα πιστευω.

3,90 για καλαμι σπινινγκ νομιζω πως ειναι μεγαλο το μηκος του. Στο σπινινγκ εκτελεις συνεχεια βολες και καλαμι με 10 δαχτυλιδια πανω απο 3 μετρα ειναι καπως δυσκολο να το κουμανταρει κανεις (και ειδικα εαν προκειται να κανει συνεχεια βολες)

Παντως ειναι ωραιο το cw 5-30 που εχει.Αυτο σημαινει οτι μπορεις να χρησιοποιησεις και light αρματωσια αλλα και να σκεφτεσαι και το εγγλεζικο με μεγαλυτερα δολωματα (φαραω, αθερινα- γοπακι απο ζωντανα κ.λ.π.) πιο αφοβα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 23:11 #10 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Πέτρο μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφία του καλαμιού ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.188 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection