Ερώτηση Ron Thompson x symmetry specialists sst 3.90

29/09/2008 23:20 #11 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!

Πουθενά δεν αναφέρει μάτς


Ουτε και το δικο μου λεει τιποτα τετοιο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2008 23:38 #12 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Η διαφορα μας ειναι οτι δεν ψαρευω εγγλεζικο!!!ενω σπιναρω ως επι το πληστον μεχρι και με καλαμια σερφ για να βγαζω μεγαλες αποστασεις με βαρια τεχητα για λουτσους γοφαρια λακερδες κλπ,Σκεφτομαι οτι τωρα με δαυτο ισως βγαζω μεγαλες αποστασεις με ελαφρυτερα τεχνητα αρα και ποιο ξεκουραστα, δουλευοντας βεβαια περισσοτερα φρενα στην ανακτηση για να μη γινει κομματια.Λεω τωρα... Καμια αποψη ? και τελικα που θα μαθω για τι χρηση προοριζεται?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2008 00:17 #13 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Φιλε Πετρο,
ψαχνοντας ,βρηκα ενα καταλογο της Ron Thomson,οπου αναφερει καθαρα οτι το καλαμι ειναι spinn.
Το δαχτυλιδι στη βαση,εκτος απο spinn υποδηλωνει και καποια trout καλαμια,που αφορουν το ψαρεμα της πεστροφας.
Επειδη το αρχειο ειναι πολυ μεγαλο και οσο και να το συμπιεζω δεν μπορω να το ανεβασω,σου εβγαλα μια φωτο...

Φιλικα Γιωργος

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2008 06:07 #14 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Μακρι να ειναι ετσι Γιωργο και με το ανωτερω σκεπτικο μου να κανω δουλεια και να μην παει τζαμπα.Ειναι κατασκευαστικα πολυ καλο και ισως ο αδερφος μου να εξηγησε στον πωλητη τι ειδους ψαρεματα κανω και να μου το αγορασε (αν κ σπανια τετοια γνωση απο μαγαζατωρες).Βεβαια θα πρεπει να ειμαι πιο προσεκτικος με τη χρηση των φρενων για να μην σπασει στα ζορια.Νομιζω τι να πω μαλλον σπιν για μεγαλες αποστασεις λογω μηκους (3,90)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2008 13:36 #15 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Πέτρο, αν αυτό είναι το καλάμι σου τότε όπως σου είπε κι ο Γιώργος είναι για εγγλέζικο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2008 14:08 #16 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Δεν ειναι αυτο είπαμε.Γράφει τα στοιχεία που σας είπα στην αρχή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2008 19:35 #17 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Φίλε Πέτρο καλησπέρα, επειδή διάβασα τι σε απασχολεί, και διάβασα και τους φίλους, και επειδή ήξερα πως κάπου το έιχα δεί ε, λοιπόν το καλάμι σου είναι για 'εγγλέζικο, και ελαφρύ spinning' έτσι το αναφέρει στο περιοδικό.βέβαια εκεί μιλάει για το ίδιο καλάμι αλλα με διαφορετικό μήκος (4.90 μ ) αλλα είναι το ίδιο ακριβώς, άρα λοιπόν κάνει και τα δύο ψαρέματα, αλλα αφού εσύ δεν κάνεις εγγλέζικο, μια χαρά θα σου έρθει στο σπίν  :) 

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2008 19:43 #18 από petros3110
Απαντήθηκε από petros3110 στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Βασίλη σε ευχαριστώ, περιμένω πως κ πως να το δοκιμάσω κι ελπιζω να με ξεκουράσει (λόγω χρήσης σερφ μέχρι τώρα όπως προανέφερα για τα ψαρέματα που κάνω). Νάναι καλά τ" αδερφάκι μου αλλά κι αυτός εδώ που τα λέμε τρώει κανα ψαράκι μου και μάλλον (μακάρι) θα ξαναφάει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2008 00:11 #19 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!

Φίλε Πέτρο καλησπέρα, επειδή διάβασα τι σε απασχολεί, και διάβασα και τους φίλους, και επειδή ήξερα πως κάπου το έιχα δεί ε, λοιπόν το καλάμι σου είναι για 'εγγλέζικο, και ελαφρύ spinning' έτσι το αναφέρει στο περιοδικό.βέβαια εκεί μιλάει για το ίδιο καλάμι αλλα με διαφορετικό μήκος (4.90 μ ) αλλα είναι το ίδιο ακριβώς, άρα λοιπόν κάνει και τα δύο ψαρέματα, αλλα αφού εσύ δεν κάνεις εγγλέζικο, μια χαρά θα σου έρθει στο σπίν  :) 


Eιμαι πολυ περιεργος,πως γινεται εγγλεζικο και 'ελαφρυ spinning' με ενα καλαμι 4.90m.Kαλα το εγγλεζικο.Το spinning;;;;;;;;
Και γενικοτερα ειμαι περιεργος πως με ενα καλαμι που προοριζεται για εγγλεζικο,μπορεις να κανεις και spinning....

Φιλικα Γιωργος

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2008 08:44 #20 από sarigiko (Κώστας)
Απαντήθηκε από sarigiko (Κώστας) στο θέμα Απ: Παρακαλώ τα φώτα σας!
Την ίδια απορία έχω και εγώ. πρόκειται για δύο διαφορετικά πράματα με διαφορετικές απαιτήσεις  για το καθένα από αυτά. άλλα θέλεις από  το καλάμι του Εγγλέζικου και άλλα από το καλάμι του σπιν.

Φιλικά Κωνσταντίνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection