Ερώτηση Custom Rods

13/08/2009 13:09 #171 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods
Φωτο???

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2009 10:05 #172 από kenwood
Απαντήθηκε από kenwood στο θέμα Απ: Custom Rods
Υπάρχει κάποιος απο την περιοχη της Καλαμάτας που να ασχολειται με το rodbuilding?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2009 18:39 #173 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Απ: Custom Rods

Παρέδωσα στον Γιατράκο σήμερα .....
ένα από τα πολλά απίκο μου με δράση κορυφής,  που
προορίζεται για ειδικές αποστολές και άλλα κόλπα, για ριζική τροποποίηση !!!
Πιστεύω πολύ εκ των προτέρων (είδα τι κάνει ο άνθρωπος!) ότι θα γίνει ο αχώριστος σύντροφος μου.
Δες τε το  πριν , θα το δείτε  και σε λίγες μέρες


Και ιδού το κομψοτέχνημα  :yahoo:
Το δικό μου καλάμι  :dance3:
Γιάννη,  ευχαριστώ  :give_rose:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2009 12:59 #174 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods
αλλο ενα shimano nexave που του αλαξαμε τους οδηγους με fuji BNHG

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2009 20:48 #175 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods
Μερικες φωτο, απο το mf μου, που εχτισα σημερα, το μισο...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2009 14:28 #176 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods
και τελειωμενο...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2009 14:36 #177 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods
bad bass blue bass, 13 ft, 3-5 oz, fast action
το καλαμι χτιζετε για ενα φιλο...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2009 01:21 #178 από ιωαννης
Απαντήθηκε από ιωαννης στο θέμα Απ: Custom Rods
Φίλοι γεια σας. Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τον θαυμασμό μου και να δώσω τα συγχαρητήρια σε όλους όσους έχουν εμφανίσει τις δουλειές τους που όλες τους είναι εκπληκτικές.
Θέλω να δοκιμάσω  και εγώ να δω αν  μπορώ να καταφέρω να χτίσω ένα καλάμι ειδικά αυτή την εποχή που δεν μπορώ να πάω για ψάρεμα λόγω μικρών παιδιών, όμως θέλω να ξέρω και τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσω.
Επειδή δεν γνωρίζω Αγγλικά ζητάω την βοήθειά σας σε κάποιες απορίες.
Ένα καλάμι zziplex blanc είναι καλάμι χωρίς οδηγούς;
Διατίθεται τέτοιο καλάμι στην αγορά και εάν διατίθεται αυτό είναι με βερνίκι έτοιμο ή όχι;
Υπάρχουν zziplex παραβολικά και αν ναι με τι action;
Μαγαζιά με οδηγούς, κλωστές, κόλλες, βερνίκια και τέτοια υπάρχουν στην Αθήνα ώστε να μπορώ να τα δω και να επιλέξω;
Τέλος το κόστος αν καταφέρω και το χτίσω είναι μικρότερο από την αγορά ενός έτοιμου ή θα αναγκαστώ να αναβάλω τη βάφτιση του παιδιού;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2009 04:47 #179 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Custom Rods
Ολες οι απορίες σου θα λυθούν εδώ άμεσα
www.zziplex.gr/
Πάρε τηλέφωνο  :yes3:

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2009 00:13 #180 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods

και τελειωμενο...

και λιγο διακοσμηση...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.267 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection