- Δημοσιεύσεις: 78
- Μου αρέσει που έλαβε 0
ZZIPLEX MF(Mediterranean Fhising) by FOTIS
Και ειχα ένα αγχος μην με γινει
λατέρνα το καλάμι. Eυτυχώς μικρό όμορφο κ απλό.
ΦΙΛΙΚΑ
GM - M45
NIBIRU - THE ROOF IS ON FIRE
Φιλε Κωσταντινε, ο τιτλος του τοπικ ειναι "custom rods".
Αν θελης ,βαλε τον τιτλο του τοπικ σε ενα "ψαχτηρι" και θα δεις και αλλες "λατερνες".
Ας μην γινομαστε μηδενιστες και ισοπεδονουμε τα παντα και τους παντες.
Φιλικα
Φωτης Φραντζεσκακης
Φώτη το Custom Rods σημαίνει ότι πέρνεις ένα καλάμι Blank και το "στείνεις" σύμφωνα με τα γούστα σου.
Το αν ένα καλάμι είναι Λατέρνα ή όχι είναι καθαρά προσωπική επιλογή και άποψη και πρέπει να είναι σεβαστή απο όλους μας.
Παράδειγμα στο καλάμι του φίλου Allan (φίλε Δημήτρη μη με παρεξηγίσεις. Το καλάμι σου είναι πανέμορφο) το δέσιμο των δαχτιλιδιών είναι πολύ όμορφο όπως επίσης και το χιαστή. Απο εκεί και πέρα τα ψαράκια, τα πούπουλα και τα άλλα μπιχλιμπίδια που έχω δει σε καλάμια νομίζω ότι είναι too mutch. Άλωστε τα καλάμια είναι για να τα ψαρεύουμε και όχι να τα κρεμάμε πάνω απο το τζάκι για μπιμπελό.
Φιλικά
Αλέξης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν γνωριζω αν ο φιλος Κωστας ανεβασε φωτο απο το δικο του καλαμι για να "υποτιμησει" τον μπιχλιμπιδισμο του κατα προσωπικη επιλογη στησιματος του δικου μου.Θεωρω οτι το εκανε μιας και εκεινος χρονικα απεκτησε ενα νεο κομματι.Αν τοποθετηθηκε με σκοπο να μειωσει τα γουστα μου.....ε τοτε θα στεναχωρηθω λιγακι αλλα δεν θα κατσω να σκασω κιολας.Παρ'ολα αυτα δεν νομιζω καποιος σαν τον Κωστα θα κατσει να ασχοληθει με το δικο μου (ή οποιδηποτε αλλου) το καλαμι ενω τρεχουν ποιο σημαντικα ζητηματα.Ετσι δεν ειναι Κωστα?
Φιλε Αλεξη (Alex5) ουτε κουβεντα για παραξηγηση γιατι.......θα παρεξηγηθω.
Εκεινο το οποιο θα ηθελα να τονισω ειναι το εξης.
Καθε φορα που αγγιζει καποιος ενα θεμα που αφορα σε στησιμο καλαμιων μοιαζει σα να τραβαει περονη απο χειροβομβιδα.Τα "αντιπαλα στρατοπεδα" αρχιζουν να βαλουν εναντιον του (γιατι θεωρητικα υπερασπιζονται τα εδαφη τους) και τουτο ειναι κατ'εμε μεγα λαθος.Δεν περιμενα να λαβει τετοια εκταση σαν θεμα με μπηχτες περι διαφημιστικου βηματος (με πιανει και εμενα τουτο γιατι μπορει να θεωρηθω βαλτός) και αντιπαλοτητες.
Δηλαδη αν ανεβαζα θεμα σχετικα με την αγορα νεου αυτοκινητου τι θα γινοταν?
Λογικα δεν θα ελεγε ο καθενας τη γνωμη του περι ποιοτητας κατασκευης,ιπποδυναμης,επιταχυνσεων και ασφαλειας?Γιατι να μη γινει το ιδιο και εδω?
Δεν ξερω που να παρει γιατι γινεται ολο αυτο!!Επειδει ειναι Century και οχι zziplex?
Δηλαδη που και να ανεβαζα το στησιμο στο Primo Syncro που μου ηρθε πριν ενα μηνα απο Αγγλια!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Με αυτή την παρέμβαση-επανάληψη σχετικά με το στήσιμο του καλαμιού μου
θα ήθελα να κλείσω για σήμερα ή τουλάχιστον να προσπαθήσω.
Δέχτηκα προσωπικά μηνύματα όπου καλοπροαίρετα μερικοί φίλοι με ρωτούσαν αν τελικά το παραφόρτωσα το καημένο και μήπως τελικά επηρεαστεί η όλη του συμπεριφορά.
Ακόμη και αν δεν θες να το πιστέψεις όταν σου το λένε πάνω από 4 άτομα ε, τότε μπαίνεις στη διαδικασία της αναθεώρησης και της αμφιβολίας. Όσο σίγουρος και αν ήσουν για την αρχική επιλογή.
Έτσι λοιπόν έστειλα ένα e-mail στη Century με επισύναψη τις ίδιες φωτογραφίες.
Τους ρώτησα αν πιστεύουν ότι το καλάμι επιβαρύνεται με αυτό το στήσιμο και αλλάζει η συμπεριφορά του.
Διευκρινίζοντας ότι το παρόν e-mail προέκυψε από τις πολλαπλές απορίες/δυσπιστίες φίλων για την ορθή λειτουργία του καλαμιού στην απάντηση που έλαβα έχει μια ωραία παράγραφο για τον Danny.
Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι νόμιζαν πως εγώ το έδεσα, κάτι το οποίο τους το ξεκαθάρισα στο επόμενο e-mail,δίνοντας πράσινο φως για τις φωτογραφίες.
Φαίνεται πως σε κάποιους αρέσουν τα περισσότερα προσεγμένα στησίματα καλαμιών καθώς και χρωματισμένα. Μάλιστα τα ζητούν για τη βιτρινα τους.
Τα συγχαρητήρια ανήκουν στον Μόσχο Γκαγκαλνα όπου με βάση αυτό το κείμενο
(υπογεγραμμένο από τον ίδιο τον Simon Chilcott ) αυτόματα απαντάται ένα ερώτημα μου που βρίσκεται παραπάνω: «Αξίζει μια θέση στο χώρο?»
Από την μεριά της Century πάντως φαίνεται πως ναι!!
(Προσεξτε λιγο την τριτη και την τελευταια παραγραφο)
Hi Dimitrios
Thank you for your email.
There is absolutely no reason to doubt the functionality or performance of the rod that you have built. The design of the blank will accommodate high levels of customisation as well as a wide range of fishing applications.
We use Fuji BNHG guides on our factory built rods because we know that some anglers are rough with their tackle and our guides and finish has to take this into account. It has to be very durable and look good. I suspect you will use your rods with as much care as you have taken to build them.
Your work is in the tradition of the great Jack Justice and Dale Clemens. You are to be congratulated on the excellence of your work and you have my assurance as the designer of the rod blank that your work will have no perceptible influence on the rod's performance.
Do not forget - there are many people who cannot achieve your standards and will be critical. Danny Moeskops the World Casting Champion is often criticised but he does not care. Like him you are creating something that is important to you.
Congratulations from all at Century - for such a magnificent rod. We are so impressed that we would like with your permission to place some of these photographs on our picture gallery. Can we have your permission?
Kind regards
Simon Chilcott
Managing Director
Century Composites Ltd,
58-59 Hutton Close,
Crowther Industrial Estate,
Washington,
Tyne & Wear,
NE38 0AH.
United Kingdom (Registered Office)
www.century.gb.com
Directors: S P Chilcott, A V Chilcott, J M Chilcott.
Tel: 0044 (0) 191 4168200
Company Registered in England: 1376103
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD