Ερώτηση Custom Rods

11/06/2008 13:18 #101 από Φώτης Φραντζεσκακης
Απαντήθηκε από Φώτης Φραντζεσκακης στο θέμα Απ: Custom Rods



ZZIPLEX MF(Mediterranean Fhising) by FOTIS

Και ειχα ένα αγχος μην με γινει
λατέρνα το καλάμι. Eυτυχώς μικρό όμορφο κ απλό.

ΦΙΛΙΚΑ

GM - M45

NIBIRU - THE ROOF IS ON FIRE


Φιλε Κωσταντινε, ο τιτλος του τοπικ ειναι "custom rods".
Αν θελης ,βαλε τον τιτλο του τοπικ σε ενα "ψαχτηρι" και θα δεις και αλλες "λατερνες".
Ας μην γινομαστε μηδενιστες και ισοπεδονουμε τα παντα και τους παντες.


Φιλικα
Φωτης Φραντζεσκακης


Φώτη το Custom Rods σημαίνει ότι πέρνεις ένα καλάμι Blank και το "στείνεις" σύμφωνα με τα γούστα σου.
Το αν ένα καλάμι είναι Λατέρνα ή όχι είναι καθαρά προσωπική επιλογή και άποψη και πρέπει να είναι σεβαστή απο όλους μας.

Παράδειγμα στο καλάμι του φίλου Allan (φίλε Δημήτρη μη με παρεξηγίσεις. Το καλάμι σου είναι πανέμορφο) το δέσιμο των δαχτιλιδιών είναι πολύ όμορφο όπως επίσης και το χιαστή. Απο εκεί και πέρα τα ψαράκια, τα πούπουλα και τα άλλα μπιχλιμπίδια που έχω δει σε καλάμια νομίζω ότι είναι too mutch. Άλωστε τα καλάμια είναι για να τα ψαρεύουμε και όχι να τα κρεμάμε πάνω απο το τζάκι για μπιμπελό.

Φιλικά
Αλέξης


Φιλε Αλεξη ,δεν θα ηθελα να μπω σε καμια αντιπαραθεση και με κανεναν .
Οντως αυτο σημαινη custom rod ,το ιδιο λεμε,αλλα δεν ασπαζωμαι οτι η γνωμη του καθενος πρεπη να εκφραζεται ετσι ελευθερα και απερισκεπτα και να δημιουργη λαθασμενες,(θελημενα ,η οχι) εντυπωσεις.
Ο φιλος Allan ζητησε και του στηθηκε ενα καλαμι συμφωνα με τα δικα του θελω.Δεν μπορη ο καθενας απο εμας να προσβαλη την αισθητικη και το γουστο του αλλου,απο την στιγμη που αυτο δεν προσβαλη την δικη μας.

Το αν ένα καλάμι είναι Λατέρνα ή όχι είναι καθαρά προσωπική επιλογή και άποψη και πρέπει να είναι σεβαστή απο όλους μας. Το ιδιο λεμε!!


Άλωστε τα καλάμια είναι για να τα ψαρεύουμε και όχι να τα κρεμάμε πάνω απο το τζάκι για μπιμπελό.
Αλεξη τα καλαμια οντως ειναι για να τα ψαρευουμε,αλλα αυτο δεν αναιρη και να τα φτιαχνουμε πανω στο δικο μας γουστο,και να τα "καμαρωνουμε" οταν δεν "τσιμπαη" τιποτα και μετα απο το ψαρεμα να τα κρεμαμε και στον τοιχο :lol2:.

Απο εκεί και πέρα τα ψαράκια, τα πούπουλα και τα άλλα μπιχλιμπίδια που έχω δει σε καλάμια νομίζω ότι είναι too mutch. και παλι εκφραζης προσωπικη σου αποψη σε ενα τοπικ με θεμα τοσο ανοιχτο οσο ο χωρος των "custom" καλαμιων.

Θελω να τονισω οτι δεν ειμαι ειδικος, αλλα παραθετω και εγω την προσωπικη μου αποψη σαν Φωτης και οχι σαν επαγγελματιας του χωρου,ετσι απλα για να μην παρεξηγηθω αδικως.

Φιλικα
Φωτης Φραντζεσκακης


Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2008 13:53 #102 από Δημητρης (allan)
Απαντήθηκε από Δημητρης (allan) στο θέμα Απ: Custom Rods
Δεν γνωριζω αν ο φιλος Κωστας ανεβασε φωτο απο το δικο του καλαμι για να "υποτιμησει" τον μπιχλιμπιδισμο του κατα προσωπικη επιλογη στησιματος του δικου μου.Θεωρω οτι το εκανε μιας και εκεινος χρονικα απεκτησε ενα νεο κομματι.Αν τοποθετηθηκε με σκοπο να μειωσει τα γουστα μου.....ε τοτε θα στεναχωρηθω λιγακι αλλα δεν θα κατσω να σκασω κιολας.Παρ'ολα αυτα δεν νομιζω καποιος σαν τον Κωστα θα κατσει να ασχοληθει με το δικο μου (ή οποιδηποτε αλλου) το καλαμι ενω τρεχουν ποιο σημαντικα ζητηματα.Ετσι δεν ειναι Κωστα?
Φιλε Αλεξη (Alex5) ουτε κουβεντα για παραξηγηση γιατι.......θα παρεξηγηθω. :shok:
Εκεινο το οποιο θα ηθελα να τονισω ειναι το εξης.
Καθε φορα που αγγιζει καποιος ενα θεμα που αφορα σε στησιμο καλαμιων μοιαζει σα να τραβαει περονη απο χειροβομβιδα.Τα "αντιπαλα στρατοπεδα" αρχιζουν να βαλουν εναντιον του (γιατι θεωρητικα υπερασπιζονται τα εδαφη τους) και τουτο ειναι κατ'εμε μεγα λαθος.Δεν περιμενα να λαβει τετοια εκταση σαν θεμα με μπηχτες περι διαφημιστικου βηματος (με πιανει και εμενα τουτο γιατι μπορει να θεωρηθω βαλτός) και αντιπαλοτητες.
Δηλαδη αν ανεβαζα θεμα σχετικα με την αγορα νεου αυτοκινητου τι θα γινοταν?
Λογικα δεν θα ελεγε ο καθενας τη γνωμη του περι ποιοτητας κατασκευης,ιπποδυναμης,επιταχυνσεων και ασφαλειας?Γιατι να μη γινει το ιδιο και εδω?
Δεν ξερω που να παρει γιατι γινεται ολο αυτο!!Επειδει ειναι Century και οχι zziplex?
Δηλαδη που και να ανεβαζα το στησιμο στο Primo Syncro που μου ηρθε πριν ενα μηνα απο Αγγλια!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2008 14:37 #103 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: Custom Rods

Δεν γνωριζω αν ο φιλος Κωστας ανεβασε φωτο απο το δικο του καλαμι για να "υποτιμησει" τον μπιχλιμπιδισμο του κατα προσωπικη επιλογη στησιματος του δικου μου.Θεωρω οτι το εκανε μιας και εκεινος χρονικα απεκτησε ενα νεο κομματι.Αν τοποθετηθηκε με σκοπο να μειωσει τα γουστα μου.....ε τοτε θα στεναχωρηθω λιγακι αλλα δεν θα κατσω να σκασω κιολας.Παρ'ολα αυτα δεν νομιζω καποιος σαν τον Κωστα θα κατσει να ασχοληθει με το δικο μου (ή οποιδηποτε αλλου) το καλαμι ενω τρεχουν ποιο σημαντικα ζητηματα.Ετσι δεν ειναι Κωστα?
Φιλε Αλεξη (Alex5) ουτε κουβεντα για παραξηγηση γιατι.......θα παρεξηγηθω. :shok:
Εκεινο το οποιο θα ηθελα να τονισω ειναι το εξης.
Καθε φορα που αγγιζει καποιος ενα θεμα που αφορα σε στησιμο καλαμιων μοιαζει σα να τραβαει περονη απο χειροβομβιδα.Τα "αντιπαλα στρατοπεδα" αρχιζουν να βαλουν εναντιον του (γιατι θεωρητικα υπερασπιζονται τα εδαφη τους) και τουτο ειναι κατ'εμε μεγα λαθος.Δεν περιμενα να λαβει τετοια εκταση σαν θεμα με μπηχτες περι διαφημιστικου βηματος (με πιανει και εμενα τουτο γιατι μπορει να θεωρηθω βαλτός) και αντιπαλοτητες.
Δηλαδη αν ανεβαζα θεμα σχετικα με την αγορα νεου αυτοκινητου τι θα γινοταν?
Λογικα δεν θα ελεγε ο καθενας τη γνωμη του περι ποιοτητας κατασκευης,ιπποδυναμης,επιταχυνσεων και ασφαλειας?Γιατι να μη γινει το ιδιο και εδω?
Δεν ξερω που να παρει γιατι γινεται ολο αυτο!!Επειδει ειναι Century και οχι zziplex?
Δηλαδη που και να ανεβαζα το στησιμο στο Primo Syncro που μου ηρθε πριν ενα μηνα απο Αγγλια!!


Δημήτρη  :good:

Εγώ προσωπικά δεν μίλησα για μάρκες γιατί δεν με απασχολεί και δεν μου πέφτει και λόγος με τι ψαρεύει ο κάθε ένας.
Μπήκα στην διαδικασία να συμμετέχω στο τόπικ βλέποντας το καλάμι σου και φέρνοντας στο μαυλό μου κάποια άλλα καλάμια που έχω δει κατα καιρούς και στο Internet αλλά και ζοντανά.
Η Προσωπική μου άποψη πάντα είναι παν μέτρο άριστο. Το καλάμι είναι να το ψαρεύεις. Το ότι σου δίνετε η ευκαιρία να το στήσεις όπως εσύ θέλεις είναι πολύ καλό αλλα δεν είμαι τις υπερβολής με πολλά σχέδια πάνω, σήματα, χρώματα κλπ. και αυτή μου η άποψη δεν ισχύει μόνο για τα καλάμια..ισχύει για τα πάντα ..μηχανάκια (multi), ρούχα, αυτοκίνητα κλπ.

Φιλικά
Αλέξης


Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2008 15:23 #104 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: Custom Rods


Δημήτρη αν ήθελα να κράξω αυτό που έβλεπα θα το λεγα στο ίσα.
Άλλωστε από την αρχή του τόπικ θα μπορούσα να κράξω. Γιατι να το κανω τώρα.
Τουλάχιστον αρκετά από τα παιδιά που γράφουν εδώ με ξέρουν προσωπικά.
Όταν θέλω κάτι να πω το λέω στα ίσα. Άλλωστε ο φίλος σου το πήρε έτσι.
Εγω ανέβασα φώτο από ένα καλάμι που έχω εδώ κι έξι μήνες. Έτσι το έβλεπα είχα αχος
μην με γίνει λατέρνα. Κι όσο για τα καλάμια εγώ ψαρεύω με διάφορες μάρκες και τα κατάλληλα καλάμια
για τα ανάλογα ψαρέματα. Δεν είμαι κολλημένος.


ΦΙΛΙΚΑ

GM - M45

NIBIRU THE ROOF IS ON FIRE

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2008 18:41 #105 από Δημητρης (allan)
Απαντήθηκε από Δημητρης (allan) στο θέμα Απ: Custom Rods
Ευγε λοιπον και στους δυο σας Αλεξη και Κωνσταντινε.
Χαιρομαι που συνυπαρχω (ακομη και στον ιδιο γεωγραφικο χωρο) με δυο ανθρωπους που εχουν το θαρρος να λενε την αποψη τους (γιατι εχουν) η οποια προερχεται απο μια αρτια προσωπικοτητα.
Δεν υπαρχει λοιπον ζητημα αντιπαραθεσης (δοξα σοι μεγα Κυριε δοξα σοι) και χαιρομαι ιδιαιτερα να διαβαζω πως δεν υπαρχουν κολληματα περι καλαμιων αλλα σωστη επιλογη εργαλειων συμφωνα με τις αναγκες του ψαρεματος.
Ο φιλος μου ο Φωτης (χωρις να αγορευω υπερ του) ισως να το ειδε αλλιως γιατι πληρωνει για να ειναι στο πρωτοσελιδο το διαφημιστικο αυτο.
Γιατι δεν μιλας του και θα δεις οτι και αυτος ειναι ανθρωπος που μιλα και φερεται στα ισα.
Κλεινωντας θελω να γραψω μοναχα αυτο.
Ε,μα γ@μ* τη π@υτ@ν@ μου θεωρητικα οι Μακεδονες και δη οι Θεσσαλονικεις φημιζονται για την εξω καρδια και για το οτι ειναι μια γροθια οπου και αν βρεθουν.Το ειδα στο στρατο,στα ταξιδια μου σχεδον παντου.
Γιατι να μην υπαρχει και εδω?Κριμα δεν ειναι να το παιζουμε Βροντατσιδες και Φουρτουνατσιδες!!
(Μια γνωμη λεω,μη με φατε)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2008 21:13 #106 από Δημητρης (allan)
Απαντήθηκε από Δημητρης (allan) στο θέμα Απ: Custom Rods
Με αυτή την παρέμβαση-επανάληψη σχετικά με το στήσιμο του καλαμιού μου
θα ήθελα να κλείσω για σήμερα ή τουλάχιστον να προσπαθήσω.
Δέχτηκα προσωπικά μηνύματα όπου καλοπροαίρετα μερικοί φίλοι με ρωτούσαν αν τελικά το παραφόρτωσα το καημένο και μήπως τελικά επηρεαστεί η όλη του συμπεριφορά.
Ακόμη και αν δεν θες να το πιστέψεις όταν σου το λένε πάνω από 4 άτομα ε, τότε μπαίνεις στη διαδικασία της αναθεώρησης και της αμφιβολίας. Όσο σίγουρος και αν ήσουν για την αρχική επιλογή.
Έτσι λοιπόν έστειλα  ένα e-mail στη Century με επισύναψη τις ίδιες φωτογραφίες.
Τους ρώτησα αν πιστεύουν ότι το καλάμι επιβαρύνεται με αυτό το στήσιμο και αλλάζει η συμπεριφορά του.
Διευκρινίζοντας ότι το παρόν e-mail προέκυψε από τις πολλαπλές απορίες/δυσπιστίες φίλων για την ορθή λειτουργία του καλαμιού στην απάντηση που έλαβα έχει μια ωραία παράγραφο για τον Danny.
Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι νόμιζαν πως εγώ το έδεσα, κάτι το οποίο τους το ξεκαθάρισα στο επόμενο e-mail,δίνοντας πράσινο φως για τις φωτογραφίες.
Φαίνεται πως σε κάποιους αρέσουν τα περισσότερα προσεγμένα στησίματα καλαμιών καθώς και χρωματισμένα. Μάλιστα τα ζητούν για τη βιτρινα τους.
Τα συγχαρητήρια ανήκουν στον Μόσχο Γκαγκαλνα όπου με βάση αυτό το κείμενο
(υπογεγραμμένο από τον ίδιο τον Simon Chilcott )  αυτόματα απαντάται ένα ερώτημα μου που βρίσκεται παραπάνω: «Αξίζει μια θέση στο χώρο?»
Από την μεριά της Century πάντως φαίνεται πως ναι!!
(Προσεξτε λιγο την τριτη και την τελευταια παραγραφο)

Hi Dimitrios

Thank you for your email.

There is absolutely no reason to doubt the functionality or performance of the rod that you have built. The design of the blank will accommodate high levels of customisation as well as a wide range of fishing applications.

We use Fuji BNHG guides on our factory built rods because we know that some anglers are rough with their tackle and our guides and finish has to take this into account. It has to be very durable and look good. I suspect you will use your rods with as much care as you have taken to build them.

Your work is in the tradition of the great Jack Justice and Dale Clemens. You are to be congratulated on the excellence of your work and you have my assurance as the designer of the rod blank that your work will have no perceptible influence on the rod's performance.

Do not forget - there are many people who cannot achieve your standards and will be critical. Danny Moeskops the World Casting Champion is often criticised but he does not care. Like him you are creating something that is important to you.

Congratulations from all at Century - for such a magnificent rod. We are so impressed that we would like with your permission to place some of these photographs on our picture gallery. Can we have your permission?

Kind regards


Simon Chilcott
Managing Director


Century Composites Ltd,
58-59 Hutton Close,
Crowther Industrial Estate,
Washington,
Tyne & Wear,
NE38 0AH.
United Kingdom  (Registered Office)
www.century.gb.com

Directors: S P Chilcott, A V Chilcott, J M Chilcott.
Tel: 0044 (0) 191 4168200
Company Registered in England: 1376103   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2008 21:35 #107 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: Custom Rods


  Όλα αυτά πολύ σωστά που μας λες Δημήτρη  :good:
Αλλά έπρεπε να τα πεις και σε κάποια άλλη χρονική στιγμή.

Όσο αναφορά το θέμα της διαφήμισης το τοπικ λέγεται custom rods και οχι.... :whistle3:



ΦΙΛΙΚΑ

GM - M45

NIBIRU THE ROOF IS ON FIRE

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2008 12:05 #108 από Φώτης Φραντζεσκακης
Απαντήθηκε από Φώτης Φραντζεσκακης στο θέμα Απ: Custom Rods

Με αυτή την παρέμβαση-επανάληψη σχετικά με το στήσιμο του καλαμιού μου
θα ήθελα να κλείσω για σήμερα ή τουλάχιστον να προσπαθήσω.
Δέχτηκα προσωπικά μηνύματα όπου καλοπροαίρετα μερικοί φίλοι με ρωτούσαν αν τελικά το παραφόρτωσα το καημένο και μήπως τελικά επηρεαστεί η όλη του συμπεριφορά.
Ακόμη και αν δεν θες να το πιστέψεις όταν σου το λένε πάνω από 4 άτομα ε, τότε μπαίνεις στη διαδικασία της αναθεώρησης και της αμφιβολίας. Όσο σίγουρος και αν ήσουν για την αρχική επιλογή.
Έτσι λοιπόν έστειλα  ένα e-mail στη Century με επισύναψη τις ίδιες φωτογραφίες.
Τους ρώτησα αν πιστεύουν ότι το καλάμι επιβαρύνεται με αυτό το στήσιμο και αλλάζει η συμπεριφορά του.
Διευκρινίζοντας ότι το παρόν e-mail προέκυψε από τις πολλαπλές απορίες/δυσπιστίες φίλων για την ορθή λειτουργία του καλαμιού στην απάντηση που έλαβα έχει μια ωραία παράγραφο για τον Danny.
Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι νόμιζαν πως εγώ το έδεσα, κάτι το οποίο τους το ξεκαθάρισα στο επόμενο e-mail,δίνοντας πράσινο φως για τις φωτογραφίες.
Φαίνεται πως σε κάποιους αρέσουν τα περισσότερα προσεγμένα στησίματα καλαμιών καθώς και χρωματισμένα. Μάλιστα τα ζητούν για τη βιτρινα τους.
Τα συγχαρητήρια ανήκουν στον Μόσχο Γκαγκαλνα όπου με βάση αυτό το κείμενο
(υπογεγραμμένο από τον ίδιο τον Simon Chilcott )  αυτόματα απαντάται ένα ερώτημα μου που βρίσκεται παραπάνω: «Αξίζει μια θέση στο χώρο?»
Από την μεριά της Century πάντως φαίνεται πως ναι!!
(Προσεξτε λιγο την τριτη και την τελευταια παραγραφο)

Hi Dimitrios

Thank you for your email.

There is absolutely no reason to doubt the functionality or performance of the rod that you have built. The design of the blank will accommodate high levels of customisation as well as a wide range of fishing applications.

We use Fuji BNHG guides on our factory built rods because we know that some anglers are rough with their tackle and our guides and finish has to take this into account. It has to be very durable and look good. I suspect you will use your rods with as much care as you have taken to build them.

Your work is in the tradition of the great Jack Justice and Dale Clemens. You are to be congratulated on the excellence of your work and you have my assurance as the designer of the rod blank that your work will have no perceptible influence on the rod's performance.

Do not forget - there are many people who cannot achieve your standards and will be critical. Danny Moeskops the World Casting Champion is often criticised but he does not care. Like him you are creating something that is important to you.

Congratulations from all at Century - for such a magnificent rod. We are so impressed that we would like with your permission to place some of these photographs on our picture gallery. Can we have your permission?

Kind regards


Simon Chilcott
Managing Director


Century Composites Ltd,
58-59 Hutton Close,
Crowther Industrial Estate,
Washington,
Tyne & Wear,
NE38 0AH.
United Kingdom  (Registered Office)
www.century.gb.com

Directors: S P Chilcott, A V Chilcott, J M Chilcott.
Tel: 0044 (0) 191 4168200
Company Registered in England: 1376103 


:clapping: :thank_you2:......................

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2008 14:00 #109 από THE GRECO(ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ.Α)
Απαντήθηκε από THE GRECO(ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ.Α) στο θέμα Απ: Custom Rods
Ανοίγοντας αυτό το topic, το έκανα με σκοπό άτομα όπως εγώ που μας αρέσει το
Δέσιμο και στήσιμο ενός καλαμιού, αλλά και άλλοι φίλοι που τους αρέσει αυτό το χόμπι, να πούμε τη γνώμη μας πάνω σε αυτό και να δήξουμε δουλείες μας.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα γίνει και αυτό, λόγος για κόντρες και διάφορα σχόλια.
Είναι προσωπική άποψη του καθενός και γούστο του το τι θα κάνη με το καλάμι του και αν θέλει να το κάνη (λατέρνα) η όπως αλλιώς θέλει κάποιος να το ονομάσει.
Πρέπει όμως να σεβόμαστε την δουλεία που έχει κάνη κάποιος και την ώρα που έχει
Ξόδεψη για να κάνη αυτά τα πράγματα που για άλλους είναι ωραία και για άλλους όχι.

Ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που άνοιξα αυτό το topic, μακάρι να μην το είχα κάνη ποτέ, από την άλλη όμως δεν θα ήξεραν πολύ τη μπορεί να γίνει πάνω σε ένα καλάμι παραγωγής η χειροποίητο.

Παρακαλώ πολύ τους διαχειριστές αν γίνετε να κλίσουν το topic
:give_rose: :hi1:

THE GRECO
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2008 14:25 #110 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Απ: Custom Rods
Αντρέα, το τόπικ δεν θα κλείσει!
Όποιου του αρέσει καλώς, όποιου δεν του αρέσει ... έχει κι αλλού πορτοκαλιές.

Μπορείτε όλοι να σέβεστε τουλάχιστον τους άλλους κι ας μην σας αρέσουν (κατά την προσωπική σας γνώμη) τα καλάμια - λατέρνες ή ότι άλλο του καθένα. Η άποψη του καθένα είναι σεβαστή όποια κι αν είναι. Οι αντιπαραθέσεις όμως είναι άλλη ιστορία...

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.230 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection