Ερώτηση Custom Rods

10/08/2009 14:40 #161 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods

Νεα προιοντα rod building απο αμερικη.

mud hole, ετσι κωστα?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 14:58 #162 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods
δεν ειδες το καπελακι Ντινο? ολα τα λεφτα...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 16:59 #163 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Custom Rods
Απορια

Καταλαβαινω οτι οι ελληνες καλαμοχτιστες εχουν προσβαση σε υλικα 1ης ποιοτητας
αν και σιγουρα θα παιζουν και ιμιτασιον, οπως παντου αλλωστε... :yes:
Το ερωτημα ειναι το εξης, ενταξει τα υλικα ας υποθεσουμε οτι βαζουν αυθεντικα και
αριστης ποιοτητας , πως ομως μπορουν να  πιστοποιησουν οτι η διαδικασια που
ακολουθανε ειναι η σωστη, για παραδειγμα οι μεγαλες εταιρειες με διεθνη αγορα διαθετουν
πιστοποιησεις  ποιοτητας απο οργανισμους κυρους, τι αντιστοιχο μπορει να διαθετει ο ταδε
συνοικιακος κυριος  που  απο μερακι αν θελετε χτιζει καλαμια ?


:give_heart:







Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 17:33 #164 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods
κωστα αυτο αναρωτιονταν ολοι στην αρχη πριν αρχισουν να χτιζουν καλαμια ,πως και γιατι .πως θα φτασεις σε πιοοτητα την καθε εταιρια .πολλες επωνυμες εταιριες του χωρου δενουντα καλαμια στο χερι (σχεδον ολες)και τη εννοω οι μεγαλε ςεταιριες π.χ shimano ,daiwa κ.τ.λ δενουν με μηχανες που της χειριζονται ανθρωποι και κανουν και τα 'τελειωματα'.απο κει και περα αλλε ςεταιριες π.χ zziplex ,crever κ.τ.λ δενουν αποκλειστικα στο χερι ,καθεψ καλαμι .το αποτελεσμα των δικο μας rod buuilder ειναι ισαξιο και πολυ καλυτερο μπορω να πω απο τα δεσιματα τα 'μαζικα'.καταλαβαινω το 'ανχος 'του καθενος που αναρωτιεται ,'ωραια το δενει καλα ,βαζει καλα υλικα ,αλλα τη συμπεριφορα θα εχει το καλαμακι μου στο ψαρεμα η στης βολες'? μπορω να πω κατα αρχας οτι μπορεις να παρεις της αποστασεις των οδηγων (ring spacings) απο την εταιρια ,ειτε μετα απο τη πηρα που ερχεται μπορεις να χτισεις το καλαμι ,απο πιο σκληρο απο οτι ειναι εργοστασιακο η πιο μαλακο η καποια αλλη συμπεριφορα(στους αγωνες βολων τα καλμια ειναι με ταινια δεμενα ,τα δαχτυλιδια ωστε να αλαζουν θεση ,και συμπεριφορα του καλαμιου!
οποτε απολυτη εμπιστοσυνη στους ελληνες rod builders  (και γενικα στο rod buiilding οπως υπαερχει και το Reel buiilding):dance3: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 17:49 #165 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Custom Rods

Απορια

Καταλαβαινω οτι οι ελληνες καλαμοχτιστες εχουν προσβαση σε υλικα 1ης ποιοτητας
αν και σιγουρα θα παιζουν και ιμιτασιον, οπως παντου αλλωστε... :yes:
Το ερωτημα ειναι το εξης, ενταξει τα υλικα ας υποθεσουμε οτι βαζουν αυθεντικα και
αριστης ποιοτητας , πως ομως μπορουν να  πιστοποιησουν οτι η διαδικασια που
ακολουθανε ειναι η σωστη, για παραδειγμα οι μεγαλες εταιρειες με διεθνη αγορα διαθετουν
πιστοποιησεις  ποιοτητας απο οργανισμους κυρους, τι αντιστοιχο μπορει να διαθετει ο ταδε
συνοικιακος κυριος  που  απο μερακι αν θελετε χτιζει καλαμια ?


ISO και ότι άλλο θέλει σε πισστοποίηση ,από φορείς κύρους ,εξάλου δεν είναι και τίποτε το τρομερό.

Τι πιστοποιούν μεγάλες εταιρίες ξέρεις?Γιατί έτσι πως το γράφεις θα θεωρήσει κάποιος πως κάνουν κάτι το σπουδαίο.
Ακολουθούν ορισμένα βήματα σταθερά ίδια.Πιστοποιούν πως αυτό που κάνουν σε μία π.χ παραγωγή ακολουθεί μία συγκεκριμμένη διαδικασία.
Σωστή ή λάθος την ακολουθεί.Που σημαίνει έχει σταθερή ποιότητα.Τώρα αν είναι καλή ή κακή δεν παίζει ρόλο είναι πάντα η ίδια.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως το ίδιο μπορεί να κάνει και κάποιος που κατασκευάζει καλάμια μόνος του.

Να σε ρωτήσω όμως κάτι και εγώ

θεωρείς απαραίτητο να πιστοποιεί ο εκάστοτε τεχνίτης τη διαδικασία παραγωγής από ότι και αν κάνει?



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 17:51 #166 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Custom Rods
Custom Rods - Custom Rod Building. Το rod bulding δεν εχει να κανει με την ποιοτητα ενος καλαμιου ψαρεματος. Κανενας Rod Builder δεν κατασκευαζει blanks. Οι εταιριες καλαμιων παρεχουν πιστοποιιτικα για την ποιοτητα των blanks τους, και οχι για το χρωμα της κλοστης, τον αριθμο των οδηγων κτλ.Ετσι ολοι οι rod builders καλεστα θα μπορουν να παρεχουν και αυτοι τετοια πιστοποιιση (για τα blanks). Χτιζουμε ενα καλαμι απο την αρχη οπως ειπες για να το κανουμε μοναδικο. Να επιλλεξουμε εμεις τα εξαρτηματα που συνθετουν ενα καλαμι, να βαλουμε οδηγους της αρεσκιας μας, να του δοσουμε χαρακτηρα με διαφορα σχεδια και χρωματα, να δωσουμε στο καλαμι την αισθηση που μας αρεσει και να το κανουμε ποιο λειτουργικο για εμας η γιαυτον που το φτιαχνουμε. Να εισαι σιγουρος οτι τα καλαμια που χτυζωνται απο rod builders ειναι πολυ καλυτερα και πολυ πιο προσεγμενα, ακομα και απο αυτα επονυμης παγκοσμιου φιμης εταιριας που παραγει ομως μαζικα, με φτινα εργατικα χερια, φτινα υλικα κτλ...
Και μην ξεχνας οτι τα πιστοποιιτικα αυτα που λες δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μαρκετινγ...Εγω προσωπικα οταν κανω μια εργασια σε ενα καλαμι, ειτε χτυσιμο απο την αρχη ειτε επισκευη, δινω την προφορικη εγγυιση εφορου ζωης (για τα υλικα κπου χρησιμοποιησα και την εργασια που εκανα), που σε πολλες περιπτωσεις ισχυει καλυτερα απο γραπτες και σφραγισμενες εγγυισεις γνωστων ετεριων...Για παραδειγμα, προσφατα εστειλα ενα καλαμι σε ενα φιλο. Στην μεταφορα με Currier και ενω το ειχα συσκευασει πολυ καλα, για καποιο λογο επαθε ζημια ενας οδηγος αξιας 15 ευρω. Τον αντικατεστησα (οδηγο+δεσιμο+κολλα) εντελως δωρεαν...Οσοι εχουν ασχωληθει με το Rod Building η εχουν εμπιστευθει το χτησιμο καλαμιου τους σε καποιον ειδικο, αν μη τι αλλο εχουν μινει 100% ευχαριστιμενοι και ακομα καμαρωνουν το "μοναδικο" καλαμι τους...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 18:14 #167 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods
θεμα ειναι τεραστιο ,για τα υλικα του rod building εννοω ,γιατι εταιριες κορυφες του ιδους βαζουν σαβουρες οδηγους ,και μπα υλικα .ακομα και fuji που λενε οτι εχεουν τα καλμια τους πανω ,σε πολλα καλαμια ειναι η φθηνες σειρες που δε ξεπερνανε τα 20 ευρω στη λιανικη τα 8+1 δαχτυλιδια.βεβαια ειναι πολυ καλυτερα απο τα κορεατικα 'κουκουρουκου'δαχτυλιδια ,που αγοραζω την 150 αδα 40 ευρω και στα μαγαζια βαζουν 5 ευρω το 30αρι κορεατη οδηγο ,ενω σε αυτη τη τιμη (λιγο παραπανω περνεις τον ιδιο ,alconite fuji)απο και και περα φανταστητε τη περιθωρια κερδους εχουν .το θεμα των υλικων ειναι περιπλοκο (το ονομα fuji προσφερει ποιοτητα και μακροχρομια εγγυηση)(οχι οτι δεν υπαρχουν αλλες εταιριες αξιολογες στο χωρο)για αυτο προσεχουμε τη αγοραζουμε και παντα η το ψαρευουμε πρωτα απο καποιο γνωστο η ρωταμε εντυπωσεις απο καποιον που το εχει  :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 19:49 #168 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Custom Rods
.Για παραδειγμα, προσφατα εστειλα ενα καλαμι σε ενα φιλο. Στην μεταφορα με Currier και ενω το ειχα συσκευασει πολυ καλα, για καποιο λογο επαθε ζημια ενας οδηγος αξιας 15 ευρω. Τον αντικατεστησα (οδηγο+δεσιμο+κολλα) εντελως δωρεαν...Οσοι εχουν ασχωληθει με το Rod Building η εχουν εμπιστευθει το χτησιμο καλαμιου τους σε καποιον ειδικο, αν μη τι αλλο εχουν μινει 100% ευχαριστιμενοι και ακομα καμαρωνουν το "μοναδικο" καλαμι τους...



επιβεβαιωνω αυτα που λεει ο κωστας ,το καλαμι το πηρε κολλητος μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/08/2009 20:42 #169 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods
καλησπερα  :bye: :bye: :bye: σημερα μου εδωσε ενας φιλος ενα shimano forcemaster te  να αλαξουμε τους οδηγους ,απο τους shimano με fuji alconite black ,βαζω καποιες φωτο χωρις να εχω περασει κολλα και να το τελειωποιησω .θα βαλω φωτο και τελειωμενο  :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/08/2009 10:48 #170 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Custom Rods
Custom Rods

Καλαμι μηκους 2.25
Δυο τεμαχια.
Casting Weight  0.3 - 3.5 γραμμαρια
Power 7 lb (25αρα)
Μυτη ξεχωριστο κομματι μασιφ 35εκ και διαμετρο 0.8 mm
Συνδεση put in
Butt 10mm
Action  Ex Fast
Οδηγοι 10 Fuji Sic σειρα ΜΝ και LDB.
Βαση Fuji size 18.
Φελλος Fuji 23cm.
Ταπα metal Fuji.
Λαβη στους 30 ποντους
Βαρος Μυτης με οδηγους 13γρ
Βαρος Butt με λαβη και οδηγους  80γρ

Το καλαμι "χτιζεται" για να εκτελει βολες χωρις βαριδι. Προοριζεται για σαργους.

Φωτο ...





Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.226 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection