Ερώτηση Καλαμι για Εγγλέζικο

29/07/2014 05:11 #81 από tolis
Απαντήθηκε από tolis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
το καταλαβα οτι δεν ειρωνευτικες για αυτο αλλωστε εριξα και μια υποκλιση στο τελος.κουβεντα να κανουμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2014 17:40 #82 από gousan
Απαντήθηκε από gousan στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
:7: ειμαι νεος ψαρας ...μετα απο πολυ ψαξιμο στο ιντερνετ και μερικες προσπαθειες μεσα στο καλοκαιρι αποφασησα να ασχοληθω με το εγγλεζικο (ισως επειδη μου φανηκε αποδοτικοτερο απο αλλα ειδη ψαρεματος)...θα ηθελα την γνωμη σας στην αγωρα ενος καλαμιου -μηχανισμου-αρματωσιας για εγγλεζικο ψαρεμα με οσο γινετε μικρο κοστος....σκεφτομαι να παω σε ενα μαγαζι και να μου τα ετοιμασει ολα εκει αλλα φοβαμαι μην με πιασουν κοτσο επειδη ειμαι ασχετος(αν και εχω διαβασει πολυ πραμα στο ιντερνετ)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2014 08:14 #83 από gousan
Απαντήθηκε από gousan στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
:7: διαβασα ολα τα παραπνω μηνυματα για τα εγγλεζικα καλαμια αλλα ψιλομπερδευτικα....μπορει καποιος να μου πει οταν θα παω σε καταστημα της περιοχης μου πως να ζητησω ακριβως το καλαμι μου?ειμαι ασχετος ,ειναι το πρωτο μου καλαμι,και θελω οταν παω να του τα πω οπως ακριβως πρεπει μην με περασει για ασχετο...οποιος μπορει να βωηθησει θα ηθελα να μου γραψει (οχι με μαρκες ψαχνω κατι φτηνο)τυπο καλαμιου ,μηχανισμο,τι μανα να βαλω ,και τι αρματωσια ....ετσι ωστε να ειναι ετοιμο για την επομενη εξορμηση μου....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2014 17:39 #84 από tolis
Απαντήθηκε από tolis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
γεια σου φιλε gousan.ειναι πραγματικα τοσα πραγματα που χρειαζεσαι στο εγγλεζικο που απο που να αρχισεις και που να τελειωσεις.το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να διαβασεις τον οδηγο για αρχαροιυς και μη να παρεις μολυβι και χαρτι και να σημειωσεις.μπορεις να κοιταξεις και σε μαγαζια on line διαφορα καλαμια εγγλεζικου σε διαφορες τιμες.μπορεις να πας και στο καταστημα που θες να σου προτεινει ενα συνολο και να ξαναερθεις εδω να σου πουνε οι εγγλεζαδες την αποψη τους πριν το παρεις αν νομιζεις οτι θα σε πιασει κοροιδο.παντως εχει παρα πολλα θεματα το σαιτ και για καλαμια και για μηχανισμους και για πετονιες και για πραμαλα ακομα ακομα και για βαριδια για στοπερ για αγγιστρια.δωσε του ενα καλο διαβασμα.....πανω αριστερα σε αυτη την σελιδα λεει ευρετηριο καπου εκει μολις το πατησεις θα δεις ψαρεμα απ εξω εγγλεζικο και μπολονεζ....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": gousan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2014 18:01 #85 από gousan
Απαντήθηκε από gousan στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
:12: για την απαντηση φιλε μου....μπηκα εκει που λεει εγγλεζικο απο το α μεχρι το ω και τα εγραψα ολα σε χαρτι αναλυτικα...πραγματικα πολυ πραμα θελει ζαληστικα στο διαβασμα κατεληξα στα εξης.....
1)καλαμι 5-25 ...4,20μ
2)μηχανισμο ματσ 2500 με ρηχτη πομπινα να περνει 100-150μ
3)18αρα μανα (βυθοζομενη)
4)16αρι παραμαλο fluorocarbon
5)αγκιστρια για μπιγκατινο σε μεγεθος 10-16
6)φελοι διαφορων τυπων και γραμμαριων
7)ολα τα γνωστα παρελκομενα
εχεις να μου υποδηξεις κατι σε αυτα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2014 03:27 #86 από tolis
Απαντήθηκε από tolis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
κατα βαση μια χαρα σε βρισκω.σε ολα αυτα το μονο απαραιτητο που θα προσθετα ειναι μια τηλεσκοπικη αποχη.....
κανα δυο λεπτομερειες που εγω θα κοιταγα ειναι οι μηχανισμοι να εχουν γρηγορο μαζεμα(κοιτα και 1000ρηδες) και το καλαμι σου να μην ειναι σκληρο για αρχη.
(light action)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2014 18:48 #87 από dimikar
Απαντήθηκε από dimikar στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Οπως και σε προηγουμενο μυνημα επιμενω, tubertini xenia match 4,20 η 3,90 .Aν σε ενδιαφερει μπορω να σου πω απο που και ποσο. Εχω ψαρεψει με ολες τις εκδοσεις σε μηκος και cw............φανταστικα και φθηνα :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2014 17:20 #88 από gousan
Απαντήθηκε από gousan στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
μαγκες μια ερωτηση ακομα για το εγγλεζικο ....τα παραμαλλα πεζουν 1-2 μετρα σταθερη -συρομενη αρματωσια....αρα τα εχω ετοιμα απο το σπιτι με τα αγκιστρακια δεμενα.... σωστα?
το βαθος που θα ψαρεψουμε εξαρταται απο το σημειο που θα βαλουμε το στοπερ στον φελλο?
μπορω δηλαδη να εχω εχω ετοιμη ολη την αρματωσια ωες ενα βαθμο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2014 03:05 #89 από tolis
Απαντήθηκε από tolis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
επειδη η μαλαγρα που θα φτιαξεις θελει κανα 20λεπτο πριν την ριξεις και κανα 30μισαωρο αφου την ριξεις στην θαλασσα συνηθως φτιαχνεις τον εξοπλισμο σου εκεινη την ωρα...για να περασει και η ωρα.τωρα αν θες εχε κανα δυο ετοιμα ισα ισα για την βυθομετρηση.το βαθος εξαρταται απο το στοπερ.για μενα δεν μπορεις να εχεις ετοιμη την αρματωσια.βαθος ρευματα κυμα αερας θα τα δεις εκεινη την ωρα.και αναλογως πως θα παει το ψαρεμα μπορει να αλλαξεις αγγιστρια παραμαλο βαριδια φελους δολωμα κατα την διαρκεια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": gousan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2014 20:09 #90 από gousan
Απαντήθηκε από gousan στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Αν στησω ενα 200αρι καλαμι 4,20μετρα με 0,18 μανα 0.16 παραμαλο 10_12νουμερο αγκιστρι και ολα τα σχετικα για εγγλεζικο που πιστευτε θα εχω προβλημα.;εκτος του οτι θα ειναι κουραστικο το καλαμι λογο βαρους;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.242 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection