- Δημοσιεύσεις: 7
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Αλεξης έγραψε: αν θες καποια στιγμη να δοκιμασεις και spinning παρε to 2500 και γεμισε το μεχρι λιγο πιο κατω απο τι μεση με μια πιο χοντρη πετονια ετσι ωστε να μην χρειαστει να γεμιζεις την πομπινα με πολλα μετρα ψιλης πετονιας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Καλημέρα,
Έχω πάρει το exage 1000 rb όταν πρωτοξεκίνησα το εγγλέζικο, μετά από ένα χρόνο, με πάρα πολλά ψαρέματα και λίγο σκληρή μεταχείριση, είχα πρόβλημα με το ελατήριο επαναφοράς του ρόλερ (δεν ήρθε ποτέ στην σωστή συμπεριφορά μετά από 2 επισκευές) και κάποια στιγμή άρχισαν και μάγκωναν τα φρένα. Πήρα το 2500rb και είδα την υγειά μου. Πολύ πιο στρωτή λειτουργία των φρένων, ίδια σκληρή μεταχείριση, δεν έχει πάθει το παραμικρό. Το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ που παρόπλισα τον 100άρη και πήρα άλλον έναν 2500άρη.
Το κυριότερο, στο μηχανάκι για εγγλέζικο, είναι η στρωτή λειτουργία των φρένων γι' αυτό σου προτείνω δαγκωτό τον exage 2500. Το μόνο θέμα είναι ότι η αντπροσωπεία φέρννει τον RCDH με την διπλή μανιβέλα. Εγώ δεν την μπορώ και πήρα μία μονή επιπλέον.
Επίσης θεωρώ ότι το καλάμι του εγγλέζικου πρέπει να είνναι παραβολικό. Κουράζει περισσότερο το ψάρι γιατί δεν χάνεις ποτέ την επαφή και όλη τη δουλειά την κάνει το καλάμι. Και για να εξηγούμαι, λέω για παραβολικό, όχι μαλακό καλάμι, καμία σχέση με το c.w.
Για παράδειγμα, ένα από τα καλύτερα καλάμια που έχω (αν και φτηνό), ειναι το maver abyssX στα 4,20. Έχει c.w. 0-25γρ. και έχει μιά παραβολή μέχρι το butt. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με ρίψεις ή με καρφώματα. Επίσης ποτέ δεν είχω χάσει ψάρι στο απόχιασμα, στα τελευταία κεφάλια (απορροφούσε το κεφάλι, το καλάμι) πράγμα που μου έχει συμβεί με άλλα καλάμια.
Με εκτίμηση
Θοδωρής
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αλεξης έγραψε: η 2500 πομπινα στο δικο μου δεν αναγραφει για πετονια 0.18, ξεκιναει απο 0.20 και παιρνει 240 μετρα.Υπολογιζε περιπου δλδ 270 εως 280 μετρα σε 0.18 (αν ειναι και ακριβεις διαμετρου η πετονια που θα παρεις).Τωρα σου ξαναλεω δεν αξιζει να βαλεις τοσα μετρα παρε καμια παλια πετονια που εχεις για πεταμα και βαλτην πανω η καμια κολλητικη ταινια.150 μετρα πετονιας ειναι υπερ αρκετα.Απο βαρος το exage το 2500αρι δεν προκειται να σε προβληματισει η διαφορα απο το 1000αρι ειναι 40 γραμμαρια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αλεξης έγραψε: Αμα παρεις το καλαμι πες μας εντυπωσεις για μελλοντικη αγορα.Λιγο που κοιταξα στο ιντερνετ πρεπει να ειναι καλο αν και προσωπικα θα ηθελα λιγο μικροτερο action.Tωρα αμα δεν το εχεις πιασει στα χερια σου δεν μπορεις να εισαι σιγουρος.
www.fishtec.co.uk/buy.cfm/match-fishing-...tch-rod/40/yes/36856
ενω το waytofish το εχει ως παραβολικο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD