Ερώτηση Καλαμι για Εγγλέζικο

26/07/2014 22:37 #61 από ΠΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΟΣ στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Αλεξης έγραψε: αν θες καποια στιγμη να δοκιμασεις και spinning παρε to 2500 και γεμισε το μεχρι λιγο πιο κατω απο τι μεση με μια πιο χοντρη πετονια ετσι ωστε να μην χρειαστει να γεμιζεις την πομπινα με πολλα μετρα ψιλης πετονιας.


μια ερωτηση.... το 1000 με το 2500 εχουν διαφορα μονο στο καρουλακι???
και μια δευτερη... το alivio να το πρωτιμησω σαν καλαμι η να παω σε κατι πιο ακριβο... αν και θα μου ηταν δυσκολο οικονομικα να παω... :scratch_one

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 03:46 #62 από tolis
Απαντήθηκε από tolis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Γεια.......λογικα ο χιλιαρης πρεπει να ειναι και λιγο πιο ελαφρυς.αν ψαρευεις πρωτη φορα εγγλεζικο για μενα παρτο.ειναι αρκετα παραβολικο καλαμι και θα σε γλυτωσει απο καποια λαθη ειναι απολυτα εργονομικο και ειναι σκυλακι και σε μικροκοπανηματα .αν προσθεσεις και το πολυ καλο service της shmano πανελαδικα εισαι κομπλε.αν εχεις ξαναψαρεψει εγγλεζικο η τρομερη παραβολη του θα σε τσαντισει και στα πεταγματα αλλα και στα καρφωματα και θα νιωσεις δυσκολα σε μια καλη μαχη με ψαρι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 08:12 #63 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Καλημέρα,

Έχω πάρει το exage 1000 rb όταν πρωτοξεκίνησα το εγγλέζικο, μετά από ένα χρόνο, με πάρα πολλά ψαρέματα και λίγο σκληρή μεταχείριση, είχα πρόβλημα με το ελατήριο επαναφοράς του ρόλερ (δεν ήρθε ποτέ στην σωστή συμπεριφορά μετά από 2 επισκευές) και κάποια στιγμή άρχισαν και μάγκωναν τα φρένα. Πήρα το 2500rb και είδα την υγειά μου. Πολύ πιο στρωτή λειτουργία των φρένων, ίδια σκληρή μεταχείριση, δεν έχει πάθει το παραμικρό. Το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ που παρόπλισα τον 100άρη και πήρα άλλον έναν 2500άρη.
Το κυριότερο, στο μηχανάκι για εγγλέζικο, είναι η στρωτή λειτουργία των φρένων γι' αυτό σου προτείνω δαγκωτό τον exage 2500. Το μόνο θέμα είναι ότι η αντπροσωπεία φέρννει τον RCDH με την διπλή μανιβέλα. Εγώ δεν την μπορώ και πήρα μία μονή επιπλέον.
Επίσης θεωρώ ότι το καλάμι του εγγλέζικου πρέπει να είνναι παραβολικό. Κουράζει περισσότερο το ψάρι γιατί δεν χάνεις ποτέ την επαφή και όλη τη δουλειά την κάνει το καλάμι. Και για να εξηγούμαι, λέω για παραβολικό, όχι μαλακό καλάμι, καμία σχέση με το c.w.
Για παράδειγμα, ένα από τα καλύτερα καλάμια που έχω (αν και φτηνό), ειναι το maver abyssX στα 4,20. Έχει c.w. 0-25γρ. και έχει μιά παραβολή μέχρι το butt. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με ρίψεις ή με καρφώματα. Επίσης ποτέ δεν είχω χάσει ψάρι στο απόχιασμα, στα τελευταία κεφάλια (απορροφούσε το κεφάλι, το καλάμι) πράγμα που μου έχει συμβεί με άλλα καλάμια.

Με εκτίμηση
Θοδωρής
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 11:52 #64 από dimikar
Απαντήθηκε από dimikar στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
TUBERTINI XENIA LIGHT MT.3.90 GR.4/15 βαρος καλαμιου 189 γρ ! 50 ευρω !! Απολυτα προοδευτικη παραβολη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 12:26 #65 από ΠΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΟΣ στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Καλημέρα,

Έχω πάρει το exage 1000 rb όταν πρωτοξεκίνησα το εγγλέζικο, μετά από ένα χρόνο, με πάρα πολλά ψαρέματα και λίγο σκληρή μεταχείριση, είχα πρόβλημα με το ελατήριο επαναφοράς του ρόλερ (δεν ήρθε ποτέ στην σωστή συμπεριφορά μετά από 2 επισκευές) και κάποια στιγμή άρχισαν και μάγκωναν τα φρένα. Πήρα το 2500rb και είδα την υγειά μου. Πολύ πιο στρωτή λειτουργία των φρένων, ίδια σκληρή μεταχείριση, δεν έχει πάθει το παραμικρό. Το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ που παρόπλισα τον 100άρη και πήρα άλλον έναν 2500άρη.
Το κυριότερο, στο μηχανάκι για εγγλέζικο, είναι η στρωτή λειτουργία των φρένων γι' αυτό σου προτείνω δαγκωτό τον exage 2500. Το μόνο θέμα είναι ότι η αντπροσωπεία φέρννει τον RCDH με την διπλή μανιβέλα. Εγώ δεν την μπορώ και πήρα μία μονή επιπλέον.
Επίσης θεωρώ ότι το καλάμι του εγγλέζικου πρέπει να είνναι παραβολικό. Κουράζει περισσότερο το ψάρι γιατί δεν χάνεις ποτέ την επαφή και όλη τη δουλειά την κάνει το καλάμι. Και για να εξηγούμαι, λέω για παραβολικό, όχι μαλακό καλάμι, καμία σχέση με το c.w.
Για παράδειγμα, ένα από τα καλύτερα καλάμια που έχω (αν και φτηνό), ειναι το maver abyssX στα 4,20. Έχει c.w. 0-25γρ. και έχει μιά παραβολή μέχρι το butt. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με ρίψεις ή με καρφώματα. Επίσης ποτέ δεν είχω χάσει ψάρι στο απόχιασμα, στα τελευταία κεφάλια (απορροφούσε το κεφάλι, το καλάμι) πράγμα που μου έχει συμβεί με άλλα καλάμια.

Με εκτίμηση
Θοδωρής


σας ευχαριστω ολουσ για το ενδιαφερον σας...
Θοδωρη νομιζω πωσ εδω ειναι με μονη μανιβελα: SHIMANO EXAGE 2500RC

τωρα για το καλαμι οσο και να το συζηταμε καταλαβαινω πως στα ιδια θα καταλιγουμε....
ειναι στο χερι του καθενως... εχω ψαρεψει με το aerocast σε συνδιασμο με το BIOMASTER 1500RA και μου αρεσε πολυ σαν ΕΡΓΑΛΕΙΟ....
αλλα η τσεπη μου δυστυχωςδεν το σηκωνει....
θα παω στο alivio με τον 2500 κι ο θεος βοηθος...
μια ερωτησουλα ακομη ομως... αν βαλεις 0.18 για μανα ποσο θα σου παρει για να γεμισει???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 13:33 - 27/07/2014 13:37 #66 από Αλεξης
Απαντήθηκε από Αλεξης στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
η 2500 πομπινα στο δικο μου δεν αναγραφει για πετονια 0.18, ξεκιναει απο 0.20 και παιρνει 240 μετρα.Υπολογιζε περιπου δλδ 270 εως 280 μετρα σε 0.18 (αν ειναι και ακριβεις διαμετρου η πετονια που θα παρεις).Τωρα σου ξαναλεω δεν αξιζει να βαλεις τοσα μετρα παρε καμια παλια πετονια που εχεις για πεταμα και βαλτην πανω η καμια κολλητικη ταινια.150 μετρα πετονιας ειναι υπερ αρκετα.Απο βαρος το exage το 2500αρι δεν προκειται να σε προβληματισει η διαφορα απο το 1000αρι ειναι 40 γραμμαρια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 14:11 #67 από ΠΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΟΣ στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Αλεξης έγραψε: η 2500 πομπινα στο δικο μου δεν αναγραφει για πετονια 0.18, ξεκιναει απο 0.20 και παιρνει 240 μετρα.Υπολογιζε περιπου δλδ 270 εως 280 μετρα σε 0.18 (αν ειναι και ακριβεις διαμετρου η πετονια που θα παρεις).Τωρα σου ξαναλεω δεν αξιζει να βαλεις τοσα μετρα παρε καμια παλια πετονια που εχεις για πεταμα και βαλτην πανω η καμια κολλητικη ταινια.150 μετρα πετονιας ειναι υπερ αρκετα.Απο βαρος το exage το 2500αρι δεν προκειται να σε προβληματισει η διαφορα απο το 1000αρι ειναι 40 γραμμαρια.


καπως θα γινει μορε... και 300 μετρα να μου παρει καποια στιγμι θα την γυρισω αναποδα και μετα κοβεις και καμια 150αρια μετρα και συμπλιρωνεις αλλη απο κατω... αυτο ειναι το τελευτεο... :blum:

το μηχανακι ειναι κορυφη... για το καλαμι προβληματιζομαι λιγακι....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 18:15 #68 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Καλησπέρα,

Εγώ στο 2500 βάζω και πετονιά σαβούρα, μία φτηνή 22άρα. Δεν αξίζει να γεμίσεις τον μηχανισμό με καλή πετονιά ιδίας διαμέτρου. Δεν θα χρειαστείς ποτέ στο εγγλέζικο πάνω από 100 μέτρα πετονιά. Μία φορά μου έτυχε ψάρι να πάρει περίπου 80 μέτρα πετονιάς και ήταν μία λίτσα 1.100. Αν έχεις ψαρέψει ποτέ λίτσα θα καταλάβεις.
Εγώ κάνω το εξής: Γεμίζω από την αρχή την εφεδρική μπομπίνα με την καλή πετονιά, μόλις τελειώσει κάνω ένα κόμπο uni to uni και τελειώνω το γέμισμα με πετονιά σαβούρα. Μετά το γυρίζω στην κανονική μπομπίνα και η καλή πετονιά βγαίνει απ΄ έξω.
Για τον 2500άρη τώρα, πάρε ένα τηλέφωνο να βεβαιωθείς ότι υπάρχει ο RC με ένα χερούλι, αν υπάρχει να βεβαιωθείς ότι έχει εγγύηση της Shimano και δεν είναι ιδιωτική εισαγωγή.

Θοδωρής
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 21:29 #69 από Αλεξης
Απαντήθηκε από Αλεξης στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Αμα παρεις το καλαμι πες μας εντυπωσεις για μελλοντικη αγορα.Λιγο που κοιταξα στο ιντερνετ πρεπει να ειναι καλο αν και προσωπικα θα ηθελα λιγο μικροτερο action.Tωρα αμα δεν το εχεις πιασει στα χερια σου δεν μπορεις να εισαι σιγουρος.
www.fishtec.co.uk/buy.cfm/match-fishing-...tch-rod/40/yes/36856

ενω το waytofish το εχει ως παραβολικο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2014 21:54 - 27/07/2014 21:55 #70 από ΠΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΟΣ στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Αλεξης έγραψε: Αμα παρεις το καλαμι πες μας εντυπωσεις για μελλοντικη αγορα.Λιγο που κοιταξα στο ιντερνετ πρεπει να ειναι καλο αν και προσωπικα θα ηθελα λιγο μικροτερο action.Tωρα αμα δεν το εχεις πιασει στα χερια σου δεν μπορεις να εισαι σιγουρος.
www.fishtec.co.uk/buy.cfm/match-fishing-...tch-rod/40/yes/36856

ενω το waytofish το εχει ως παραβολικο.


φιλε μου σιγουρα θα σας πω εντυπωσεις.....
στο σαιτ που κοιταξες ομωσ δεν ειναι το ιδιο καλαμι με αυτο που λεω εγω.... εσυ κοιταξες το BX 390
ενω εγω λεω το CX 420... κοιταξε το απο εδω ... νομιζω πως υπαρχει διαφορα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.248 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection