Ερώτηση Καλαμι για Εγγλέζικο

19/07/2014 21:51 #51 από tolis
Απαντήθηκε από tolis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
to trabucco ειναι σκυλι μαυρο.αψογα πεταγματα και αμα φερεις και κανα καλο ψαρακι δεν θα ζοριστεις αρκετα.ειναι αρκετα σκληρο.βεβαια αυτο σημαινει οτι μπορει να χασεις ψαρια στα κεφαλια αλλα αυτη ειναι αλλη κουβεντα.τα μειονεκτηματα του ειναι 2.πρωτον οτι θα σε δυσκολεψει να το κρατας συνεχεια και δευτερον το δυσκολο σερβις της trabucco.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2014 10:19 #52 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Ευχαριστω πολυ ... θα ηθελα να ρωτησω ακομα ... αναμεσα στο ocuma carbonite και υο ocuma solitron ποιο ειναι καλυετερο καθως η διαφορα στην τιμη ειναι μικρη ... ισχυει το οτι πληρωενις παιρνεις εδω ή οχι ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2014 10:09 #53 από sakis
Απαντήθηκε από sakis στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
προχθες εσπασα το εγγλεζικο καλαμι μου(falcon),την ωρα που εφερνα ενα καλο ψαρακι,για την ιστορια ηταν ενας σαργος περιπου ενα κιλο χαλαλι του παλιο ηταν το καλαμι,ευτυχως που εσπασε στα 2 μετρα απο εμενα και ο φιλος μου τον αποχιασε,αρα ειμαι σε αναζητηση και εγω φθηνο εως 50 τρισπαστο.το okuma carbonite με ψηνει αλλα θα θελα να ακουσω και αλλες αποψεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2014 20:05 - 24/07/2014 20:12 #54 από dimikar
Απαντήθηκε από dimikar στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Σουπερ τιμη απο μαγαζι στο Βολο το xenia tubertini ,δεν ξερω αν υπαρχει καλυτερο σαυτη την τιμη.Το οκουμα καρμποναιτ ανηκει σε πιο βαρια κατηγορια-35 γραμμ βαρος πεταγματος- 280 γραμμαρια βαρος για το 3,90.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2014 20:27 #55 από dimikar
Απαντήθηκε από dimikar στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Δημήτρης (lagg 3) έγραψε: Σουπερ τιμη απο μαγαζι στο Βολο το xenia tubertini ,δεν ξερω αν υπαρχει καλυτερο σαυτη την τιμη.Το οκουμα καρμποναιτ ανηκει σε πιο βαρια κατηγορια-35 γραμμ βαρος πεταγματος- 280 γραμμαρια βαρος για το 3,90.

Εχεις μηνυμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2014 11:33 #56 από Θεοφάνης συτιστης ψαριων
Απαντήθηκε από Θεοφάνης συτιστης ψαριων στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Δημήτρης (lagg 3) έγραψε: Σουπερ τιμη απο μαγαζι στο Βολο το xenia tubertini ,δεν ξερω αν υπαρχει καλυτερο σαυτη την τιμη.Το οκουμα καρμποναιτ ανηκει σε πιο βαρια κατηγορια-35 γραμμ βαρος πεταγματος- 280 γραμμαρια βαρος για το 3,90.


- 35 gr ναι αλλα απο που ξεκηναει ;;;;;;
πεταει ανετα φελους απο 3, 4, 5, 6, και φτανει στα 35 gr οχι σονι και καλα να βαζουμε 35 gr

σηκωθείτε από τον καναπέ και βουρ για ψάρεμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2014 11:09 #57 από dimikar
Απαντήθηκε από dimikar στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
και 40 cw να ειχε παλι θα μπορουσε να πεταξει 3,4,5,6 γραμμ. Το θεμα ειναι ποσο καλα και σωστα. Συνηθως τα ιδανικα γραμμαρια πεταγματος βρισκονται κοντα στη μεση,οσο φτανεις στα ακρα πεφτει η ποιοτητα στη βολη(μπερδεματα,κακα απλωματα κ.τ.λ.π)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2014 11:38 #58 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Ευχαριστω για τις απαντησεις ... πριν δυο μερες πηρα το solitron της okuma και με μια πρωτη ματια μπορω να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος και εχει τρομενρη σχεση ποιοτητας τιμης ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2014 16:11 - 26/07/2014 16:16 #59 από ΠΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΠΑΝΟΣ στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
γεια σας κι απο εμενα.... ξεκιναω κι εγω σιγα σιγα το εγγλεζικο και θα ηθελα την γνωμη σας για τον εξοπλισμο που σκεφτομαι να αγορασω...

Λοιπων

Σαν καλαμι σκευτομαι το MATCH CARBON SHIMANO Alivio CX
Σε συνδιασμο με το SHIMANO EXAGE 1000RC (η μηπως το 2500???) ή το SHIMANO CATANA 1000RΒ σαν φθηνοτερη λυση

Ευχαριστω προκαταβοληκα για τις απαντησεις σας :12:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2014 22:14 #60 από Αλεξης
Απαντήθηκε από Αλεξης στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
αν θες καποια στιγμη να δοκιμασεις και spinning παρε to 2500 και γεμισε το μεχρι λιγο πιο κατω απο τι μεση με μια πιο χοντρη πετονια ετσι ωστε να μην χρειαστει να γεμιζεις την πομπινα με πολλα μετρα ψιλης πετονιας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.247 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection