- Δημοσιεύσεις: 31
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: οι περισσοτεροι φελλοι ειναι αρκετα βαρυτεροι απο αυτο που γραφουν, εχω ζυγισει φελλο 6+2 και ηταν 12 γραμμαρια.
ακομα και σε λιμανια αν εχεις κοντα σου καβους και βαρκες ή σκαφη παλι σκληροτερο καλαμι θελεις για να μπορεσεις να κουμανταρεις γρηγορα το μεγαλο ψαρι χωρις να του δωσεις την ευκαιρια να παρει μετρα και να σου μπλεξει την πετονια στα σκοινια.
τα μαλακα καλαμια ειναι πολυ καλα για τον αρχαριο (συγχωρουν πολλα λαθη) και για τις ψιλες πετονιες (14 μανα με 10-12 παραμαλλο ας πουμε) Ανδρεα την αποψη μου απλα λεω, εσυ εισαι ο τελικος κριτης.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Δυο πράγματα,
Το βάρος που αναγράφουν οι φελλοί, είναι το αυτοφερόμενο βαρίδι. Ανάλογα με το υλικό κατασκευής τους, το συνολικό τους βάρος μπορεί αν ανεβαίνει από λίγα έως πολλά γραμμάρια.
Μην συγχέουμε το casting weight του καλαμιού (που αφορά το βάρος που μπορεί να βάλλει) με το action του που είναι η συμπεριφορά του από πλευράς παραβολής. Τελείως διαφορετικά πράγματα που δεν συμβαδίζουν. Έχω καλάμι με c.w. που λυγίζει προοδευτικά μέχρι την μέση του μεσαίου στελέχους, έχω και καλάμι με c.w. 15-30 που λυγίζει μέχρι την βάση του μηχανισμού.
Επίσης η πετονιά που μπορεί να διαχειριστεί το κάθε καλάμι δεν έχει σχέση με το c.w. αλλά με το action και την ποιότητα του carbon. Οι σοβαροί κατασκευαστές καλαμιών αναγράφουν επάνω στο καλάμι το εύρος των λιμπρών της πετονιάς που το καλάμι μπορεί να διαχειριστεί. Και το γράφω εν πλήρη επιγνώσει για τους σοβαρούς κατασκευαστές. Καλοί κατασκευαστές υπάρχουν πολλοί, σοβαροί πολύ λίγοι. Σε Ιταλικά καλάμια δεν θα βρείτε τέτοια αναγραφή, παρά μόνο σε όσα απευθύνονται στην Αγγλική αγορά. Μετά από αρκετά σπασίματα καλαμιών που δε θα πίστευες ότι με 0,14 παράμαλλο σε ζόρισμα του ψαριού ή σε μάγκωμα, θα έσπαγε το καλάμι, αποφάσισα να αγοράζω μόνο καλάμια που γράφουν επάνω το Line rate. Αν δεν τα βρίσκω στην Ελλάδα θα τα παίρνω απ' έξω.
Με εκτίμηση
Θοδωρής.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: μια παρακληση μονο, στις σημερινες εποχες καλο θα ειναι οταν η οικονομικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη οι αγορες μας να γινονται απο Ελληνικα καταστηματα, ειτε φυσικα, ειτε διδικτυακα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο Ηλία, εγώ το αποδίδω στο ότι δεν εμβαθύνουν πλήρως σε κάθε τεχνική, έτσι ώστε δεν γνωρίζουν τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD