- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
andro έγραψε: Γεια χαρά σε όλους! Είμαι κάτοχος ενός τρισπαστου shimano vengeance με c.w. 100gr-200gr και θα ήθελα να αγοράσω ένα δεύτερο τρισπαστο καλάμι που να είναι ανώτερο αυτού που ήδη έχω! Τα σημεία που με ενδιαφέρουν είναι να είναι καλό σε μακρινές ρίψεις, να είναι αρκετά σκληρό, να είναι ευαίσθητο στις τσιμπιες των ψαριών, να έχει μήκος το πολύ 4,25m και η τιμή του να κυμαίνεται μεταξύ 150-200€! Δεν ξέρω αν υπάρχει ένα τέτοιο καλάμι στη συγκεκριμένη τιμή, αλλά αν γνωρίζει κάποιος με ενδιαφέρει η γνώμη του! Ευχαριστώ προκαταβολικα[/qu
φίλε μου τι λέει το τρισπαστο shimano vengeance με c.w. 100gr-200gr? πως είναι, πετάει μακριά? ενδιαφέρομαι για αγορά και το βλέπω σε καλή τιμή. με τι μηχανάκι το έχεις? αν και άλλα μελή το έχουν αν δώσουν καμία πληροφορία. ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
andro έγραψε: Γεια χαρά σε όλους! Είμαι κάτοχος ενός τρισπαστου shimano vengeance με c.w. 100gr-200gr και θα ήθελα να αγοράσω ένα δεύτερο τρισπαστο καλάμι που να είναι ανώτερο αυτού που ήδη έχω! Τα σημεία που με ενδιαφέρουν είναι να είναι καλό σε μακρινές ρίψεις, να είναι αρκετά σκληρό, να είναι ευαίσθητο στις τσιμπιες των ψαριών, να έχει μήκος το πολύ 4,25m και η τιμή του να κυμαίνεται μεταξύ 150-200€! Δεν ξέρω αν υπάρχει ένα τέτοιο καλάμι στη συγκεκριμένη τιμή, αλλά αν γνωρίζει κάποιος με ενδιαφέρει η γνώμη του! Ευχαριστώ προκαταβολικα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ειναι καινουριο καλαμι, καινουρια σειρα φοραει low rider fuji 200 c.w και απο φιλο που το εχει λεει οτι ειναι ευχαριστημενος , ακι καλη σχετικα τιμη.Αμαλιαδας έγραψε: Ντινο το Pegasus της Oceanic δεν το βλεπω στον καταλογο
νομιζω οτι το ξαναεχεις προτεινει αλλα δεν το βρηκα
ειναι παλιο καλαμι??
απο τον 3σπαστο μαιστρο παντως ειμαι αρκετα ικανοποιημενος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD