Ερώτηση Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

29/11/2011 20:02 #21 από Mitsos_D
Γεια σου φιλε μου.Προμηθευτηκα προσφατα ενα bad bass orion 2 me action 100-140 και μονο θετικες εντυπωσεις εχω να πω..παναλαφρο με ημιπαραβολικη δραση μαλακη μυτη στεκεται ανετα σε 4 μποφορια(οχι παραπανω) και με 100αρι μολυβι εκτοξευει πραγματικα το δολωμα...το βρισκεις γυρω στα 140 ευρω και θα κοιμασαι ησυχος..Επισης για μηχανακι μονο shimano κατ εμε και daiwa αν και ακομα δεν τα εχω δοκιμασει..Παρε ενα navi 8000 η τον titanos και κανεις ενα σετακι ονειρο..Για καλαμι επισης στην ιδια κατηγορια μπαινει και η crever με το shadow οπως και η artico με το classe 4,40..Αυτα απο μενα..Για ποιο φτηνα καλαμια παρε ενα linnea effe και μην την ψαχνεις παραπανω..να σαι καλα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 20:20 #22 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

Mitsos_Ded έγραψε: Γεια σου φιλε μου.Προμηθευτηκα προσφατα ενα bad bass orion 2 me action 100-140 και μονο θετικες εντυπωσεις εχω να πω..παναλαφρο με ημιπαραβολικη δραση μαλακη μυτη στεκεται ανετα σε 4 μποφορια(οχι παραπανω) και με 100αρι μολυβι εκτοξευει πραγματικα το δολωμα...το βρισκεις γυρω στα 140 ευρω και θα κοιμασαι ησυχος..Επισης για μηχανακι μονο shimano κατ εμε και daiwa αν και ακομα δεν τα εχω δοκιμασει..Παρε ενα navi 8000 η τον titanos και κανεις ενα σετακι ονειρο..Για καλαμι επισης στην ιδια κατηγορια μπαινει και η crever με το shadow οπως και η artico με το classe 4,40..Αυτα απο μενα..Για ποιο φτηνα καλαμια παρε ενα linnea effe και μην την ψαχνεις παραπανω..να σαι καλα!!

φίλε mitso μήπως έχεις κάποιο link με το bad bass να το ρίξω μια ματιά;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 20:23 #23 από dionysg
Να κανω ενα ερωτημα που μου ερχετε καθε φορα που διαβαζω το Bad bass. Ολοι λενε 2σπαστα 3σπαστα ειναι μονοδρομος πως γινετε τοτε τα bad bass να θεωρουντε καλα οταν σχεδον ολα ειναι τηλεσκοπικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 20:32 #24 από pangeo
γεια κι απο εμενα, μετα απο καιρο πηρα κι εγω το δευτερο μου καλαμι, πριν ειχα ενα linea effe vigor τιμιο καλαμι για τα λεφτα του, ενα χρονο μηδεν ζημιες, η γυναικα μου εχει το alivio αρχικα, ολο ζημιες σπασιματα μυτης χωρις λογο σημαντικο...., μετα πηρε το venegance το τηλ. πολυ καλυτερο βεβαια, μα παλι πριν λιγο καιρο εφυγε το κεραμικο απο ενα οδηγο...shimano ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ , ετσι εγω πηρα Trabucco medea 180 action 4.30, το εχω ψαρεψη και με 6 μποφορια απλα καταπληκτικο, στιβαρο με μυτη ιδιαιτερα αποτελεσματικη, απλα καταπληκτικο με 100 Ευρουδακια και μηχανισμο ruobi pro. nose ena teleio συνολακι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 20:36 #25 από Mitsos_D
Οταν μιλαμε για καθαροαιμο surf casting δηλαδη ψαρεμα με πανω απο 5 μποφορ κοντρα αερα με θαλασσοταραχη τοτε φιλε μου τα δισπαστα-τρισπαστα ναι ειναι μονοδρομος..Εαν διαβασες καλα το ποστ μου του προτεινα καλαμι μεχρι 4 μποφορ..Οι συνθηκες και οι απαιτησεις μας κανουν να επιλεξουμε ειδος καλαμιου..Επισης εαν θελεις να μαθεις για την συγκεκριμενη εταιρια εχει γκαμα με δισπαστα καλαμια οπως και ελαχιστα τρισπαστα αν θυμαμαι καλα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 20:39 #26 από Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 20:41 #27 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

pangeo έγραψε: γεια κι απο εμενα, μετα απο καιρο πηρα κι εγω το δευτερο μου καλαμι, πριν ειχα ενα linea effe vigor τιμιο καλαμι για τα λεφτα του, ενα χρονο μηδεν ζημιες, η γυναικα μου εχει το alivio αρχικα, ολο ζημιες σπασιματα μυτης χωρις λογο σημαντικο...., μετα πηρε το venegance το τηλ. πολυ καλυτερο βεβαια, μα παλι πριν λιγο καιρο εφυγε το κεραμικο απο ενα οδηγο...shimano ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ , ετσι εγω πηρα Trabucco medea 180 action 4.30, το εχω ψαρεψη και με 6 μποφορια απλα καταπληκτικο, στιβαρο με μυτη ιδιαιτερα αποτελεσματικη, απλα καταπληκτικο με 100 Ευρουδακια και μηχανισμο ruobi pro. nose ena teleio συνολακι...

το πρώτο μου καλάμι είναι το trabucco surf plus aegean και είμαι αρκετά ικανοποιημένος μέχρι τώρα,αν και το αυτί μου πήρε τελευταία πως δεν υπάρχουν ανταλλακτικά..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 21:33 - 29/11/2011 21:43 #28 από ΘΑΝΟΣ

antonis12 έγραψε: το ryobi power proskyer nose εχει 63,90+μεταφορικα απο σαιτ που διαφημιζεται στην αρχικη σελιδα.αν η παραγγελια σου ειναι πανω απο 100 εuro δεν πλερωνεις μεταφορικα. σαν μηχανισμος ειναι πολυ καλος.καλαμι δες και αλλες εταιριες εκτος απο shimano

Φιλε Αντωνη αυτο που αναφερεις μαλλον ειναι το απλο!Εγω μιλαω για το power!www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=ryobi%20p...MSI0fHFASXruC1HJgEγω μετα απο παζαρια και καποιες αλχημιες το πηρα 70!Αν το ψαξεις ομως θα δεις πως κυμαινεται απο 80 εως 90!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 21:43 #29 από Mitsos_D
Θανο το μηχανακι σου εχει καπακι φρενων σαν αυτο της φωτογραφιας που ανεβασες η το αλλο που γραφει πανω micro adjustment..επισης ειναι πλαστικο η αλουμινενιο???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 21:46 #30 από ΘΑΝΟΣ

Mitsos_Ded έγραψε: Θανο το μηχανακι σου εχει καπακι φρενων σαν αυτο της φωτογραφιας που ανεβασες η το αλλο που γραφει πανω micro adjustment..επισης ειναι πλαστικο η αλουμινενιο???

Το καπακι φρενων γραφει επανω micro adjustment..και ειναι αλουμινενιο!Στο χρωμα ειναι λευκο!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.182 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection