Ερώτηση Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

29/11/2011 18:02 #11 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
φίλε Γιώργο δυστυχώς είμαι απο Θεσαλονίκη και εδώ το έχουν στα 100ευρώ,οπότε και από Αθήνα να το πάρω ,με τα μεταφορικά το ίδιο θα μου βγει..

Γιωργος έγραψε: www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=747 για τα λεφτα του ειναι οτι πιο αξιοπιστο κυκλοφορει,λιγο πιο ακριβο απο το alivio αλλα σκαλες ανωτερο επισης στην αθηνα υπαρχει σε καταστημα στα 80 ευρω διχως μεταφορικα που ανεβαζουν το κοστος,πολυ καλο καλαμι ειναι και το olymbus mustang 4000 4.20 Μ με χιαστη πλεξη carbon action 150 -250 γρ carbon βαση για τον μηχανισμο στα 80 ευρω και αυτο για πιο χαμηλες τιμες ψαξε στην εταιρεια Linea effe πολυ καλα καλαμια γυρω στα 60 ευρω εκαστος!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:09 #12 από ΘΑΝΟΣ

Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;

Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:21 #13 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;

Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...

σε λεφτά που κυμαινεται ο συγκεκριμένος,θυμάσαι καθόλου;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:26 #14 από ΘΑΝΟΣ

Χρήστος έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;

Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...

σε λεφτά που κυμαινεται ο συγκεκριμένος,θυμάσαι καθόλου;

80-90 ευρω!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:28 #15 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Χρήστος έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;

Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...

σε λεφτά που κυμαινεται ο συγκεκριμένος,θυμάσαι καθόλου;

80-90 ευρω!

ok φίλε σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες νασαι καλα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:39 #16 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
ευχαριστώ και όλα τα παιδιά που πήραν μέρος στην συζήτηση!
αν υπάρχει κάποια άλλη οποιαδήποτε άποψη πολύ ευχαρίστως να την ακούσω παιδιά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:48 #17 από antonis12
το ryobi power proskyer nose εχει 63,90+μεταφορικα απο σαιτ που διαφημιζεται στην αρχικη σελιδα.αν η παραγγελια σου ειναι πανω απο 100 εuro δεν πλερωνεις μεταφορικα. σαν μηχανισμος ειναι πολυ καλος.καλαμι δες και αλλες εταιριες εκτος απο shimano
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 19:00 #18 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

antonis12 έγραψε: το ryobi power proskyer nose εχει 63,90+μεταφορικα απο σαιτ που διαφημιζεται στην αρχικη σελιδα.αν η παραγγελια σου ειναι πανω απο 100 εuro δεν πλερωνεις μεταφορικα. σαν μηχανισμος ειναι πολυ καλος.καλαμι δες και αλλες εταιριες εκτος απο shimano

φιλε Αντώνη σε καλάμι εσύ τι προτείνεις;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 19:09 #19 από antonis12
αν δεν σε προβληματιζει η μεταφορα του,δισπαστο.αναλογως των χρηματων που διαθετεις,δες σε ιταλικα σαιτ,ιtalcana,krever,maver,action μεχρι150gr,sonic απο ελληνικο σαιτ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 19:11 #20 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

antonis12 έγραψε: αν δεν σε προβληματιζει η μεταφορα του,δισπαστο.αναλογως των χρηματων που διαθετεις,δες σε ιταλικα σαιτ,ιtalcana,krever,maver,action μεχρι150gr,sonic απο ελληνικο σαιτ.

οκ σε ευχαριστώ πολύ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.218 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection