Ερώτηση Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

29/11/2011 21:56 #31 από Mitsos_D
Αυτο το ρωταω γιατι τα τελευταια χρονια η αγορα εχει γεμισει με ryobi proskyer τα οποια ειναι "μαιμου".Η πηγη που μου το ειπε ειναι ακρως αξιοπιστη οποτε θα ηθελα να μαθω εαν η πληροφορια αυτη ειναι σωστη απο τους γνωστες του θεματος..Μου ανεφερε συγκεκριμενα πως στην τιμη των 60 ευρω και με πλαστικο καπακι ειναι τα λεγομενα "μαιμου".Εγω ημουν κατοχος ενος εξ αυτων και αυτην την στιγμη το εχω στην ντουλαπα διοτι εχουν σπασει ολα απο μεσα χωρις καν να εχω κανει κατι εγω..Οποιος γνωριζει κατι ας μας πει και μας..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 23:09 #32 από antonis12
Φιλε Θανο,δεν αντιλεγω,εγω προτεινα τον συγκεκριμενο απο Πατρα,οπως φαινεται στη φωτογραφια,τον εχω αγορασει απο εκει και ειμαι ευχαριστημενος,
.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 23:38 - 29/11/2011 23:40 #33 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Φίλε Χρήστο να μου επιτρέψεις καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.
Μετά από πολλά χρόνια πειραματισμούς και αρκετά πεταμένα λεφτά, κατέληξα να φτιάξω 2 "στόλους" καλαμιών ταξινομημένα σε 2 διαφορετικές καλαμοθήκες τις οποίες επιλέγω ανάλογα με την περίσταση.
Α κατηγορία 3 καλάμια shimano hyperloop AX SURF 420-150 τα οποία αγόρασα 60 ευρώ το ένα.Αρχικά με προβλημάτισαν διότι είχαν πολύ μαλακή μύτη, την οποία όμως έκοψα κατά 7cm και τελικά δημιούργησα ένα καταπληκτικό καλάμι για την τιμή του και τη δουλειά που το θέλω.
Κατ΄αρχάς δεν έχει συρώμενους οδηγούς, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ποιότητα παρόλο που είναι πολύ φτηνό καλάμι και έως 125γρ μολύβι ρίχνει καταπληκτικά.Το δουλεύω από κλέφτικο, έως και σπασμένους νοτιάδες 6-7μπ και κύματα 2-3μ με μολύβια άγκυρες100- 125γρ απροβλημάτιστα.Για μηχανισμούς στα συγκεκριμένα καλάμια χρησιμοποιώ τους shimano NEXAVE 600FB (80ε) και το σετ είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο για τα λεφτά του.
Από κει και πέρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα τρίσπαστα και τα δίσπαστα της Β κατηγορίας του δικού μου στόλου, τα οποία όμως κοστίζουν πολλαπλάσια λεφτά και χρησιμοποιούνται σε πολύ ειδικές καταστάσεις.

Σαφώς και υπάρχουν καλύτερα και ποιοτικότερα καλάμια σε αυτή την κατηγορία, αλλά το θέμα είναι τι βολεύεται ο καθένας σύμφωνα με τις ψαρευτικές του ανάγκες, το σωματότυπό του και τέλος τη συνήθειά του σε συγκεκριμένους τύπους καλαμιών.
Κανένας μας δεν μπορεί να πει τι είναι το καλύτερο, παρά μόνο τι είναι γιαυτόν το καλύτερο

Φιλικά Γιώργος

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 11:16 #34 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Φίλε Γιώργο καλημέρα έχεις δίκιο σε όσα αναφέρεις,απλά η λύση τρίσπαστου μου έρχεται λίγο ακριβή αυτή την περίοδο οπότε λέω να αρκεστώ σε κάποιο τηλεσκοπικό προσ το παρών και για αυτο το λόγο ζητάω απόψεις απο όλους εσάς γιατί είμαι πολύ αρχάριος ακόμα,οπότε τα λεφτά που θα δώσω θέλω να πιάσουν τόπο,απλά ψάχνω ένα αξιόπιστο καλάμι περίπου στα 150-200 ευρώ με μηχανισμό!



Φιλικά Χρήστος

Sargomania (Γιώργος Σάββενας) έγραψε: Φίλε Χρήστο να μου επιτρέψεις καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.
Μετά από πολλά χρόνια πειραματισμούς και αρκετά πεταμένα λεφτά, κατέληξα να φτιάξω 2 "στόλους" καλαμιών ταξινομημένα σε 2 διαφορετικές καλαμοθήκες τις οποίες επιλέγω ανάλογα με την περίσταση.
Α κατηγορία 3 καλάμια shimano hyperloop AX SURF 420-150 τα οποία αγόρασα 60 ευρώ το ένα.Αρχικά με προβλημάτισαν διότι είχαν πολύ μαλακή μύτη, την οποία όμως έκοψα κατά 7cm και τελικά δημιούργησα ένα καταπληκτικό καλάμι για την τιμή του και τη δουλειά που το θέλω.
Κατ΄αρχάς δεν έχει συρώμενους οδηγούς, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ποιότητα παρόλο που είναι πολύ φτηνό καλάμι και έως 125γρ μολύβι ρίχνει καταπληκτικά.Το δουλεύω από κλέφτικο, έως και σπασμένους νοτιάδες 6-7μπ και κύματα 2-3μ με μολύβια άγκυρες100- 125γρ απροβλημάτιστα.Για μηχανισμούς στα συγκεκριμένα καλάμια χρησιμοποιώ τους shimano NEXAVE 600FB (80ε) και το σετ είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο για τα λεφτά του.
Από κει και πέρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα τρίσπαστα και τα δίσπαστα της Β κατηγορίας του δικού μου στόλου, τα οποία όμως κοστίζουν πολλαπλάσια λεφτά και χρησιμοποιούνται σε πολύ ειδικές καταστάσεις.

Σαφώς και υπάρχουν καλύτερα και ποιοτικότερα καλάμια σε αυτή την κατηγορία, αλλά το θέμα είναι τι βολεύεται ο καθένας σύμφωνα με τις ψαρευτικές του ανάγκες, το σωματότυπό του και τέλος τη συνήθειά του σε συγκεκριμένους τύπους καλαμιών.
Κανένας μας δεν μπορεί να πει τι είναι το καλύτερο, παρά μόνο τι είναι γιαυτόν το καλύτερο

Φιλικά Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 11:33 #35 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

Χρήστος έγραψε: Φίλε Γιώργο καλημέρα έχεις δίκιο σε όσα αναφέρεις,απλά η λύση τρίσπαστου μου έρχεται λίγο ακριβή αυτή την περίοδο οπότε λέω να αρκεστώ σε κάποιο τηλεσκοπικό προσ το παρών και για αυτο το λόγο ζητάω απόψεις απο όλους εσάς γιατί είμαι πολύ αρχάριος ακόμα,οπότε τα λεφτά που θα δώσω θέλω να πιάσουν τόπο,απλά ψάχνω ένα αξιόπιστο καλάμι περίπου στα 150-200 ευρώ με μηχανισμό!



Φιλικά Χρήστος

Sargomania (Γιώργος Σάββενας) έγραψε: Φίλε Χρήστο να μου επιτρέψεις καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.
Μετά από πολλά χρόνια πειραματισμούς και αρκετά πεταμένα λεφτά, κατέληξα να φτιάξω 2 "στόλους" καλαμιών ταξινομημένα σε 2 διαφορετικές καλαμοθήκες τις οποίες επιλέγω ανάλογα με την περίσταση.
Α κατηγορία 3 καλάμια shimano hyperloop AX SURF 420-150 τα οποία αγόρασα 60 ευρώ το ένα.Αρχικά με προβλημάτισαν διότι είχαν πολύ μαλακή μύτη, την οποία όμως έκοψα κατά 7cm και τελικά δημιούργησα ένα καταπληκτικό καλάμι για την τιμή του και τη δουλειά που το θέλω.
Κατ΄αρχάς δεν έχει συρώμενους οδηγούς, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ποιότητα παρόλο που είναι πολύ φτηνό καλάμι και έως 125γρ μολύβι ρίχνει καταπληκτικά.Το δουλεύω από κλέφτικο, έως και σπασμένους νοτιάδες 6-7μπ και κύματα 2-3μ με μολύβια άγκυρες100- 125γρ απροβλημάτιστα.Για μηχανισμούς στα συγκεκριμένα καλάμια χρησιμοποιώ τους shimano NEXAVE 600FB (80ε) και το σετ είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο για τα λεφτά του.
Από κει και πέρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα τρίσπαστα και τα δίσπαστα της Β κατηγορίας του δικού μου στόλου, τα οποία όμως κοστίζουν πολλαπλάσια λεφτά και χρησιμοποιούνται σε πολύ ειδικές καταστάσεις.

Σαφώς και υπάρχουν καλύτερα και ποιοτικότερα καλάμια σε αυτή την κατηγορία, αλλά το θέμα είναι τι βολεύεται ο καθένας σύμφωνα με τις ψαρευτικές του ανάγκες, το σωματότυπό του και τέλος τη συνήθειά του σε συγκεκριμένους τύπους καλαμιών.
Κανένας μας δεν μπορεί να πει τι είναι το καλύτερο, παρά μόνο τι είναι γιαυτόν το καλύτερο

Φιλικά Γιώργος


Τηλεσκοπικό είναι το hyperloop.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 12:03 #36 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Θα πάω να το δω από κοντά Γιώργο,θέλω να δω και το vengeance

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 13:04 #37 από Mitsos_D
Λοιπον εφοσον πανω κατω ξεκαθαρισες ποσα λεφτα θελεις να δωσεις για ενα συνολο,εγω σου προτεινω για καλαμι artico classe 4,40 το βρισκεις περιπου στα 120 ευρω και μηχανακι shimano aerlex στα 100 ευρω κ αυτο ή σε κατι λιγο πιο ακριβο οπως το navi και το titanow..Αξιολογο σετακι που θα το ευχαριστηθεις..Το μήκος του θα σε βοηθησει πολυ στις βολες..Αλλιως σε 4,20 ειπα η το οριον2 η crever σε shadow..Αυτα απο μενα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 15:37 #38 από dionysg
Στα λεφτα αυτα πηρα αυτο το καλαμακι Penn Powerstix και το shimano navi 8000 xsb απο ebay. Αξιζει τα λεφτα του

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 15:59 - 30/11/2011 15:59 #39 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

Χρήστος έγραψε:

Mitsos_Ded έγραψε: Γεια σου φιλε μου.Προμηθευτηκα προσφατα ενα bad bass orion 2 me action 100-140 και μονο θετικες εντυπωσεις εχω να πω..παναλαφρο με ημιπαραβολικη δραση μαλακη μυτη στεκεται ανετα σε 4 μποφορια(οχι παραπανω) και με 100αρι μολυβι εκτοξευει πραγματικα το δολωμα...το βρισκεις γυρω στα 140 ευρω και θα κοιμασαι ησυχος..Επισης για μηχανακι μονο shimano κατ εμε και daiwa αν και ακομα δεν τα εχω δοκιμασει..Παρε ενα navi 8000 η τον titanos και κανεις ενα σετακι ονειρο..Για καλαμι επισης στην ιδια κατηγορια μπαινει και η crever με το shadow οπως και η artico με το classe 4,40..Αυτα απο μενα..Για ποιο φτηνα καλαμια παρε ενα linnea effe και μην την ψαχνεις παραπανω..να σαι καλα!!

φίλε mitso μήπως έχεις κάποιο link με το bad bass να το ρίξω μια ματιά;



τα πιο πολλα bad bass ειναι 2 σπαστα .εχει σαφως και πολλα τηλεσκοπικα τα οποια ομως ειναι ν3 κομματια ολο το καλαμι και εχουν συμπεριφορα 3 σπαστου εν μερη .Οσο για το hyperlloop πολυ καλο καλαμι για τα χρηματα του, αλλα σταματησε να βγαινει και πηρε τη θεση του το vengeance , το χω πιασει στα χερια μου καλο καλαμκι αλλα οδηγοι shimano απλα μακρια . σε αυτα τα χρηματα θα κοιταγα trabucco καλαμια και φυσικα oceanic απο εδω ελλδα και μου αρεσει πολυ το victor επειδη φοραει fuji οδηγους και ειναι 380 γρ τηλεσκοπικο.ακομα το kalipso μου φιανεται καλο στα χρηματα του.αν παρεται απο internet το λεω για χρονια τωρα pen powerstix σκληρο καλαμι δν κανει για μουρμουρες και το νεο μοντελο ειναι λιγο πιο μαπα απο το παλιο σαν υλικο απλα σε αυτα τα χρηματα δεν παιρνεις αλλο 3 σπαστο.
μηχανακια : δειτε απο ebay και το καινουριο daiwa windcast s οπως και το daiwa emcast sport η shimano titanos , tica abyss tf , okuma powerliner.

μιλαω για φθηνες λυσεις λογο κρίσης
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2011 17:05 #40 από ΝΑΣΟΣ
οπως τα λεει ο ντινος κ εχω την εντυπωση οτι στις αγγελιες πωλειτε κ ενα tica abyss tf αλλα κ ultegra περα απο αυτα νομιζω οτι στα hot deals εχει προσφορα ενα μορμορα της τραμπουκο ,
τωρα για το πεν τα ειπε ο ντινος τι να πω εγω παραπανω, καλη περιπτωση ειναι κ τα ΜΒ της bad bass που ταχει πρσφορα παλι στα hot deals οι αποφασεις ειναι του καθενος κ τα γουστα επισης

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.188 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection