Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
φίλε mitso μήπως έχεις κάποιο link με το bad bass να το ρίξω μια ματιά;Mitsos_Ded έγραψε: Γεια σου φιλε μου.Προμηθευτηκα προσφατα ενα bad bass orion 2 me action 100-140 και μονο θετικες εντυπωσεις εχω να πω..παναλαφρο με ημιπαραβολικη δραση μαλακη μυτη στεκεται ανετα σε 4 μποφορια(οχι παραπανω) και με 100αρι μολυβι εκτοξευει πραγματικα το δολωμα...το βρισκεις γυρω στα 140 ευρω και θα κοιμασαι ησυχος..Επισης για μηχανακι μονο shimano κατ εμε και daiwa αν και ακομα δεν τα εχω δοκιμασει..Παρε ενα navi 8000 η τον titanos και κανεις ενα σετακι ονειρο..Για καλαμι επισης στην ιδια κατηγορια μπαινει και η crever με το shadow οπως και η artico με το classe 4,40..Αυτα απο μενα..Για ποιο φτηνα καλαμια παρε ενα linnea effe και μην την ψαχνεις παραπανω..να σαι καλα!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
το πρώτο μου καλάμι είναι το trabucco surf plus aegean και είμαι αρκετά ικανοποιημένος μέχρι τώρα,αν και το αυτί μου πήρε τελευταία πως δεν υπάρχουν ανταλλακτικά..pangeo έγραψε: γεια κι απο εμενα, μετα απο καιρο πηρα κι εγω το δευτερο μου καλαμι, πριν ειχα ενα linea effe vigor τιμιο καλαμι για τα λεφτα του, ενα χρονο μηδεν ζημιες, η γυναικα μου εχει το alivio αρχικα, ολο ζημιες σπασιματα μυτης χωρις λογο σημαντικο...., μετα πηρε το venegance το τηλ. πολυ καλυτερο βεβαια, μα παλι πριν λιγο καιρο εφυγε το κεραμικο απο ενα οδηγο...shimano ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ , ετσι εγω πηρα Trabucco medea 180 action 4.30, το εχω ψαρεψη και με 6 μποφορια απλα καταπληκτικο, στιβαρο με μυτη ιδιαιτερα αποτελεσματικη, απλα καταπληκτικο με 100 Ευρουδακια και μηχανισμο ruobi pro. nose ena teleio συνολακι...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε Αντωνη αυτο που αναφερεις μαλλον ειναι το απλο!Εγω μιλαω για το power!www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=ryobi%20p...MSI0fHFASXruC1HJgEγω μετα απο παζαρια και καποιες αλχημιες το πηρα 70!Αν το ψαξεις ομως θα δεις πως κυμαινεται απο 80 εως 90!antonis12 έγραψε: το ryobi power proskyer nose εχει 63,90+μεταφορικα απο σαιτ που διαφημιζεται στην αρχικη σελιδα.αν η παραγγελια σου ειναι πανω απο 100 εuro δεν πλερωνεις μεταφορικα. σαν μηχανισμος ειναι πολυ καλος.καλαμι δες και αλλες εταιριες εκτος απο shimano
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το καπακι φρενων γραφει επανω micro adjustment..και ειναι αλουμινενιο!Στο χρωμα ειναι λευκο!Mitsos_Ded έγραψε: Θανο το μηχανακι σου εχει καπακι φρενων σαν αυτο της φωτογραφιας που ανεβασες η το αλλο που γραφει πανω micro adjustment..επισης ειναι πλαστικο η αλουμινενιο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD