- Δημοσιεύσεις: 27
- Μου αρέσει που έλαβε 3
Συντάκτης θέματος
Γιωργος έγραψε: www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=747 για τα λεφτα του ειναι οτι πιο αξιοπιστο κυκλοφορει,λιγο πιο ακριβο απο το alivio αλλα σκαλες ανωτερο επισης στην αθηνα υπαρχει σε καταστημα στα 80 ευρω διχως μεταφορικα που ανεβαζουν το κοστος,πολυ καλο καλαμι ειναι και το olymbus mustang 4000 4.20 Μ με χιαστη πλεξη carbon action 150 -250 γρ carbon βαση για τον μηχανισμο στα 80 ευρω και αυτο για πιο χαμηλες τιμες ψαξε στην εταιρεια Linea effe πολυ καλα καλαμια γυρω στα 60 ευρω εκαστος!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
σε λεφτά που κυμαινεται ο συγκεκριμένος,θυμάσαι καθόλου;ΘΑΝΟΣ έγραψε:
Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
80-90 ευρω!Χρήστος έγραψε:
σε λεφτά που κυμαινεται ο συγκεκριμένος,θυμάσαι καθόλου;ΘΑΝΟΣ έγραψε:
Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
ok φίλε σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες νασαι καλα!ΘΑΝΟΣ έγραψε:
80-90 ευρω!Χρήστος έγραψε:
σε λεφτά που κυμαινεται ο συγκεκριμένος,θυμάσαι καθόλου;ΘΑΝΟΣ έγραψε:
Εγω το εχω συνδυασει με εναν ryobi proskyer nose power και δεν εχω κανενα παραπονο ουτε απο το μηχανακι ουτε απο το ολο συνολο!Στην αρχη του φορουσα εναν oceanic sahara,με αποτελεσμα να ειναι βαρυ σαν συνολο!Τωρα ομως ολα καλα...Χρήστος έγραψε: Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
φιλε Αντώνη σε καλάμι εσύ τι προτείνεις;antonis12 έγραψε: το ryobi power proskyer nose εχει 63,90+μεταφορικα απο σαιτ που διαφημιζεται στην αρχικη σελιδα.αν η παραγγελια σου ειναι πανω απο 100 εuro δεν πλερωνεις μεταφορικα. σαν μηχανισμος ειναι πολυ καλος.καλαμι δες και αλλες εταιριες εκτος απο shimano
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
οκ σε ευχαριστώ πολύ!antonis12 έγραψε: αν δεν σε προβληματιζει η μεταφορα του,δισπαστο.αναλογως των χρηματων που διαθετεις,δες σε ιταλικα σαιτ,ιtalcana,krever,maver,action μεχρι150gr,sonic απο ελληνικο σαιτ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD