Γιωργο οπως και να χει καλο ειναι να φορας ενα προστατευτικο στο χερι..Εγω δεν φορουσα και μονο οταν μ εκοψε μπετονια αρχισα να φοραω..μια στραβη να γινει κριμα ειναι να σχιστεις..ασε που μετα κανει και καιρο να κλισει γιατι το ριμαδι το σημειο εκει στην κλιδωση αργει να κλισει..Εγω φοραω ενα του εμποριου και μπορω να πω οτι πλεον ριχνω με μεγαλη ασφαλεια.αλλα αν δεν θελεις να ξοδεφτεις καλο ειναι να προμηθευτεις ενα τραυμαπλαστ που και εφαρμοζει ακριβως στο δαχτυλο και πιο οικονομικο ειναι..