Ερώτηση Ερωτηση!!!

06/12/2011 18:28 #31 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Γιωργο οπως και να χει καλο ειναι να φορας ενα προστατευτικο στο χερι..Εγω δεν φορουσα και μονο οταν μ εκοψε μπετονια αρχισα να φοραω..μια στραβη να γινει κριμα ειναι να σχιστεις..ασε που μετα κανει και καιρο να κλισει γιατι το ριμαδι το σημειο εκει στην κλιδωση αργει να κλισει..Εγω φοραω ενα του εμποριου και μπορω να πω οτι πλεον ριχνω με μεγαλη ασφαλεια.αλλα αν δεν θελεις να ξοδεφτεις καλο ειναι να προμηθευτεις ενα τραυμαπλαστ που και εφαρμοζει ακριβως στο δαχτυλο και πιο οικονομικο ειναι..


να σαι καλα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.125 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection