- Δημοσιεύσεις: 29
- Μου αρέσει που έλαβε 76
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Επειδη ως γνωστον τα περισσοτερα καλαμια με τη συνεχη χρηση μαλακωνουν,θα σου προτεινα να το δουλευεις με λιγο μεγαλυτερα βαρυδια προς το παρον,ωσπου να μαλακωσει το στελεχος!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Γιώργος έγραψε: Γειά σας και απο εμένα.Παρακολουθω πολύ καιρό τις συζητήσεις σας,σαν επισκέπτης και είπα να γίνω κι εγώ μέλος στην παρέα σας!!!
Στο θέμα της μύτης φίλε,θα σου πω τη μικρή δική μου ιστορία....
Ειχα αγοράσει προ 7ετίας-8ετίας ενα Mitchell telerip 120g με μήκος 4,20m.
Το καλάμι το κόντινα κατά 7 πόντους (4,13 m).
O λόγος που το έκανα ήταν για να μην είναι τόσο ευαίσθητη η μύτη κα για να μπορεί να στέκεται καλύτερα στους αέρηδες.
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.....Το καλάμι αυξησε το c.w,στέκεται καλύτερα στον αέρα και εχει και καλή αποκωδικοποίηση των τσιμπιών!!!!Σκληρότερο στις ρίψεις ήταν....μέχρι που έκανα τη δευτερη "πατέντα" και έβγαλα την τάπα του καλαμιού...
Τότε το καλάμι "ζυγίστηκε" καλύτερα και δεν με προβληματίζει μέχρι και σήμερα!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
ΘΩΜΑΣ έγραψε: Χωρίς να είμαι ειδικός,αν και στο αρχικό σου post ανέφερες να απαντήσει όποιος γνωρίζει,θα σου πω και τη δική μου γνώμη και συγνώμη αν κάνω κάποιο λάθος.Απλώς απ'ότι καταλαβαίνω με τη λογική μου.
Επειδή όπως έχω διαβάσει από κάποιον άνθρωπο που γνωρίζει πολλά περισσότερα πάνω στο θέμα από εμένα,τα τηλεσκοπικά καλάμια έχουν όλα δράση κορυφής,άρα αυτό σημαίνει ότι πέρα απ'την κορυφή το υπόλοιπο καλάμι είναι αρκετά σκληρό.Οπότε όσο περισσότερο έχει αφαιρεθεί ή σπάσει στην περίπτωσή σου απ'την κορυφή του καλαμιού,τόσο πιο μπετόβεργα όπως είπες κι εσύ θα γίνει το υπόλοιπο.Δηλαδή σε μεγάλο ζόρι,εκεί που θα σπάσει το τηλεσκοπικό καλάμι είναι η κορυφή.Αν αυτή λείπει πιστεύω ότι θα είναι αρκετά πιο ανθεκτικό,με όλα βέβαια τα υπόλοιπα μειονεκτήματα που θα αποκτήσει.Οπότε το action ΑΝ έχει αλλάξει,πιστεύω ότι θα έχει μεγαλώσει.Αν πάλι μιλούσαμε για κάτι άλλο εκτός από τηλεσκοπικό,μάλλον τα πράγματα θα ήταν πιο περίπλοκα.
Γι'αυτό μάλλον έχεις και τα κοψίματα στο χέρι,επειδή το κομμάτι που φόρτιζε έχει μικρύνει πολύ,οπότε το καλάμι έχει χάσει την ικανότητά του να φορτίζει.Άρα η ενέργεια που θα αποθηκευόταν εκεί κατά την κίνηση του μολυβιού και θα απελευθερωνόταν μόλις άφηνες το μολύβι να φύγει,πλέον την παίρνει σχεδόν όλη η μησινέζα,οπότε σου γλυστράει απ'το δάχτυλο και σου το "καίει". Αν δε συμφέρει να το φτιάξεις,άστο για κανα βράχο θα έλεγα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
ΘΩΜΑΣ έγραψε: Άμα θέλεις έχω να σου δώσω εγώ ένα.Το είχα πάρει στην αρχή γιατί την πρώτη φορά που ξεκίνησα να ρίχνω είχα κάτι κοψίματα στο δάχτυλο και είπα να το χρησιμοποιήσω.Τελικά δεν το έκανα ποτέ αφού τις επόμενες φορές πήγανε όλα καλά.Οπότε έμεινε όπως το πήρα..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Mitsos_Ded έγραψε: Φιλε Γιωργο η banax δεν σταματησε την παραγωγη καλαμιων.Η αποδειξη αυτων το ανερχομενο μοντελο BANAX SCORPION 3 που αναμενεται..Απλα ειναι μια εταιρεια που βγαζει λιγα και καλα..Παντως εγω εχω κοψει απο 3 καλαμια μου της μυτες κατα 7-10 ποντους το καθενα γιατι ηταν πολυ μαλακες και ειλικρινα μεχρι στιγμης δεν αντιμετωπισα κανενα προβληα.Παρολο που εγινε πιο σκληρο δεν το ζοριζω με περισσοτερα γραμμαρια απο ασα εριχνα..
Να σαι καλα!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD