Ερώτηση Ερωτηση!!!

05/12/2011 10:07 #11 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Καλημερα κι απο μενα Γιωργο.

Αν θες τη γνωμη μου παντως, μην κοιτας που το καλαμι το πηρες 45 ευρω λογω προσφορας, η αρχικη του τιμη απο οτι ειπες ηταν 120. Επομενως, η συνεχιζεις να το χρησιμοποιεις ως εχει αν δεν σου δημιουργει προβλημα, η αλλιως απο τη στιγμη που με 30 ευρω δεν παιρνεις καινουριο καλαμι κανεις με αυτα τα χρηματα τη σωστη επισκευη και τελειωνει το θεμα.



καλημερα Βilly αυτο ειναι το θεμα φιλε μου οτι με 35 εχω βρει μια προσφορα ενα καλαμι το οποιο το εχει παρει και φιλος μου 100% carbon με fuji δαχτυλιδια στα 35 ευρω της oceanic και δεν παιζει να δωσω τοσα για να παρω μυτη,προτιμω να παρω το καλαμι που εχει δοκιμαστει κ ολας βγαζωντας εξω τσιπουρα 2 κιλα μια χαρα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 10:09 #12 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Ε τοτε τι το σκεφτεσαι, παρε αυτο του φιλου σου αφου σου αρεσει κιολας και αυτο που εσπασε κρατα το για ειδικες περιπτωσεις κι αν στο μελλον χρειαστει και εχεις λεφτα το φτιαχνεις κι αυτο.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΩΜΑΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 10:11 #13 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Γιατί δεν ρωτάς στον Καλαϊτζή πόσο έχει η δικιά του?


εχω σκεφτει να ρωτησω ποσο εχει σε μαγαζια οπως λες,το καλαμι δεν το βρισκω ομως γενικα στο ιντερνετ ειναι παλια εκδοση απ οτι εχω καταλαβει και η banax πια εχει αποσυρθει απο τα καλαμια casting και βγαζει μονο για βαριες συρτες μηχανισμους και μερικα jiggoκαλαμα,θα ρωτησω εκει που ειπες αν και δεν νομιζω να υπαρχουν ανταλακτικα,το θεμα ειναι οτι εχει τα 2 συρομενα δαχτυλιδια και μεγαλωνει το κοστος γιατι απο οτι καταλαβαινεις ειναι μεγαλος το στελεχος που θα αλαχθει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 10:14 #14 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Ε τοτε τι το σκεφτεσαι, παρε αυτο του φιλου σου αφου σου αρεσει κιολας και αυτο που εσπασε κρατα το για ειδικες περιπτωσεις κι αν στο μελλον χρειαστει και εχεις λεφτα το φτιαχνεις κι αυτο.



ειναι το καλαμι που εριξες την μερα που ηρθες εκει στα γραφεια εαν θυμασαι,το θεμα μου ειναι οτι μου αναβει το χερι με την ιδια δυναμη που εριχνα και παλια αλλιως δεν θα ειχα θεμα,εκοψα το χερι μου πριν ενα μηνα με ιδια δυναμη σε βολη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 10:16 #15 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Α γι αυτο κοντεψε να μου φυγει απο τα χερια? Μα ειπα κι εγω ενταξει ασχετος, αλλα τοσο πολυ?

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 10:22 #16 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Α γι αυτο κοντεψε να μου φυγει απο τα χερια? Μα ειπα κι εγω ενταξει ασχετος, αλλα τοσο πολυ?

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:



χαχαχαχαχα παρεληψα να σου πω οτι ειναι μπετοβεργα για να δω τι θα κανεις :blum: :blum: :blum:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 11:15 #17 από ΘΩΜΑΣ
Απαντήθηκε από ΘΩΜΑΣ στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Χωρίς να είμαι ειδικός,αν και στο αρχικό σου post ανέφερες να απαντήσει όποιος γνωρίζει,θα σου πω και τη δική μου γνώμη και συγνώμη αν κάνω κάποιο λάθος.Απλώς απ'ότι καταλαβαίνω με τη λογική μου.
Επειδή όπως έχω διαβάσει από κάποιον άνθρωπο που γνωρίζει πολλά περισσότερα πάνω στο θέμα από εμένα,τα τηλεσκοπικά καλάμια έχουν όλα δράση κορυφής,άρα αυτό σημαίνει ότι πέρα απ'την κορυφή το υπόλοιπο καλάμι είναι αρκετά σκληρό.Οπότε όσο περισσότερο έχει αφαιρεθεί ή σπάσει στην περίπτωσή σου απ'την κορυφή του καλαμιού,τόσο πιο μπετόβεργα όπως είπες κι εσύ θα γίνει το υπόλοιπο.Δηλαδή σε μεγάλο ζόρι,εκεί που θα σπάσει το τηλεσκοπικό καλάμι είναι η κορυφή.Αν αυτή λείπει πιστεύω ότι θα είναι αρκετά πιο ανθεκτικό,με όλα βέβαια τα υπόλοιπα μειονεκτήματα που θα αποκτήσει.Οπότε το action ΑΝ έχει αλλάξει,πιστεύω ότι θα έχει μεγαλώσει.Αν πάλι μιλούσαμε για κάτι άλλο εκτός από τηλεσκοπικό,μάλλον τα πράγματα θα ήταν πιο περίπλοκα.
Γι'αυτό μάλλον έχεις και τα κοψίματα στο χέρι,επειδή το κομμάτι που φόρτιζε έχει μικρύνει πολύ,οπότε το καλάμι έχει χάσει την ικανότητά του να φορτίζει.Άρα η ενέργεια που θα αποθηκευόταν εκεί κατά την κίνηση του μολυβιού και θα απελευθερωνόταν μόλις άφηνες το μολύβι να φύγει,πλέον την παίρνει σχεδόν όλη η μησινέζα,οπότε σου γλυστράει απ'το δάχτυλο και σου το "καίει". Αν δε συμφέρει να το φτιάξεις,άστο για κανα βράχο θα έλεγα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 11:26 #18 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Επειδη ως γνωστον τα περισσοτερα καλαμια με τη συνεχη χρηση μαλακωνουν,θα σου προτεινα να το δουλευεις με λιγο μεγαλυτερα βαρυδια προς το παρον,ωσπου να μαλακωσει το στελεχος!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΩΜΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 11:28 #19 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Γειά σας και απο εμένα.Παρακολουθω πολύ καιρό τις συζητήσεις σας,σαν επισκέπτης και είπα να γίνω κι εγώ μέλος στην παρέα σας!!!
Στο θέμα της μύτης φίλε,θα σου πω τη μικρή δική μου ιστορία....
Ειχα αγοράσει προ 7ετίας-8ετίας ενα Mitchell telerip 120g με μήκος 4,20m.
Το καλάμι το κόντινα κατά 7 πόντους (4,13 m).
O λόγος που το έκανα ήταν για να μην είναι τόσο ευαίσθητη η μύτη κα για να μπορεί να στέκεται καλύτερα στους αέρηδες.
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.....Το καλάμι αυξησε το c.w,στέκεται καλύτερα στον αέρα και εχει και καλή αποκωδικοποίηση των τσιμπιών!!!!Σκληρότερο στις ρίψεις ήταν....μέχρι που έκανα τη δευτερη "πατέντα" και έβγαλα την τάπα του καλαμιού...
Τότε το καλάμι "ζυγίστηκε" καλύτερα και δεν με προβληματίζει μέχρι και σήμερα!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 11:40 #20 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Γιώργος έγραψε: Γειά σας και απο εμένα.Παρακολουθω πολύ καιρό τις συζητήσεις σας,σαν επισκέπτης και είπα να γίνω κι εγώ μέλος στην παρέα σας!!!
Στο θέμα της μύτης φίλε,θα σου πω τη μικρή δική μου ιστορία....
Ειχα αγοράσει προ 7ετίας-8ετίας ενα Mitchell telerip 120g με μήκος 4,20m.
Το καλάμι το κόντινα κατά 7 πόντους (4,13 m).
O λόγος που το έκανα ήταν για να μην είναι τόσο ευαίσθητη η μύτη κα για να μπορεί να στέκεται καλύτερα στους αέρηδες.
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.....Το καλάμι αυξησε το c.w,στέκεται καλύτερα στον αέρα και εχει και καλή αποκωδικοποίηση των τσιμπιών!!!!Σκληρότερο στις ρίψεις ήταν....μέχρι που έκανα τη δευτερη "πατέντα" και έβγαλα την τάπα του καλαμιού...
Τότε το καλάμι "ζυγίστηκε" καλύτερα και δεν με προβληματίζει μέχρι και σήμερα!!!!

Φιλε Γιωργο,καλως ηρθες στην παρεα μας!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.191 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection