Ερώτηση Ερωτηση!!!

05/12/2011 11:45 #21 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Ευχαριστώ....και καλώς σας ήβρα (που λενε και στο χωριό μου) !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 13:52 #22 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Επειδη ως γνωστον τα περισσοτερα καλαμια με τη συνεχη χρηση μαλακωνουν,θα σου προτεινα να το δουλευεις με λιγο μεγαλυτερα βαρυδια προς το παρον,ωσπου να μαλακωσει το στελεχος!



αυτο θα κανω φαινεται και το πιο λογικο στελεχος παντως δεν αλλαζω δεν συμφερει,θα παρω και ενα γαντακι και τελος!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 13:55 #23 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Γιώργος έγραψε: Γειά σας και απο εμένα.Παρακολουθω πολύ καιρό τις συζητήσεις σας,σαν επισκέπτης και είπα να γίνω κι εγώ μέλος στην παρέα σας!!!
Στο θέμα της μύτης φίλε,θα σου πω τη μικρή δική μου ιστορία....
Ειχα αγοράσει προ 7ετίας-8ετίας ενα Mitchell telerip 120g με μήκος 4,20m.
Το καλάμι το κόντινα κατά 7 πόντους (4,13 m).
O λόγος που το έκανα ήταν για να μην είναι τόσο ευαίσθητη η μύτη κα για να μπορεί να στέκεται καλύτερα στους αέρηδες.
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.....Το καλάμι αυξησε το c.w,στέκεται καλύτερα στον αέρα και εχει και καλή αποκωδικοποίηση των τσιμπιών!!!!Σκληρότερο στις ρίψεις ήταν....μέχρι που έκανα τη δευτερη "πατέντα" και έβγαλα την τάπα του καλαμιού...
Τότε το καλάμι "ζυγίστηκε" καλύτερα και δεν με προβληματίζει μέχρι και σήμερα!!!!


η ταπα Γιωργο ειναι καλη ιδεα δεν το ειχα σκεφτει να την αφαιρεσω και ειναι και γυρω στους 2μιση ποντους και μεταλικη θα το δοκιμασω, το καλαμι σου ειχε αντιβαρο μεσα το οποιο αφαιρεσες και αυτο? καλως ηρθες και απο εμενα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 13:58 #24 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

ΘΩΜΑΣ έγραψε: Χωρίς να είμαι ειδικός,αν και στο αρχικό σου post ανέφερες να απαντήσει όποιος γνωρίζει,θα σου πω και τη δική μου γνώμη και συγνώμη αν κάνω κάποιο λάθος.Απλώς απ'ότι καταλαβαίνω με τη λογική μου.
Επειδή όπως έχω διαβάσει από κάποιον άνθρωπο που γνωρίζει πολλά περισσότερα πάνω στο θέμα από εμένα,τα τηλεσκοπικά καλάμια έχουν όλα δράση κορυφής,άρα αυτό σημαίνει ότι πέρα απ'την κορυφή το υπόλοιπο καλάμι είναι αρκετά σκληρό.Οπότε όσο περισσότερο έχει αφαιρεθεί ή σπάσει στην περίπτωσή σου απ'την κορυφή του καλαμιού,τόσο πιο μπετόβεργα όπως είπες κι εσύ θα γίνει το υπόλοιπο.Δηλαδή σε μεγάλο ζόρι,εκεί που θα σπάσει το τηλεσκοπικό καλάμι είναι η κορυφή.Αν αυτή λείπει πιστεύω ότι θα είναι αρκετά πιο ανθεκτικό,με όλα βέβαια τα υπόλοιπα μειονεκτήματα που θα αποκτήσει.Οπότε το action ΑΝ έχει αλλάξει,πιστεύω ότι θα έχει μεγαλώσει.Αν πάλι μιλούσαμε για κάτι άλλο εκτός από τηλεσκοπικό,μάλλον τα πράγματα θα ήταν πιο περίπλοκα.
Γι'αυτό μάλλον έχεις και τα κοψίματα στο χέρι,επειδή το κομμάτι που φόρτιζε έχει μικρύνει πολύ,οπότε το καλάμι έχει χάσει την ικανότητά του να φορτίζει.Άρα η ενέργεια που θα αποθηκευόταν εκεί κατά την κίνηση του μολυβιού και θα απελευθερωνόταν μόλις άφηνες το μολύβι να φύγει,πλέον την παίρνει σχεδόν όλη η μησινέζα,οπότε σου γλυστράει απ'το δάχτυλο και σου το "καίει". Αν δε συμφέρει να το φτιάξεις,άστο για κανα βράχο θα έλεγα.



το action Θωμα μου φαινεται το ιδιο αν και δεν ριχνω τεχνικες βολες κυριως Overhead ή πλαινες με το μολυβι στο εδαφος αλλα το ιδο μου φαινεται σε ολα τα αλλα συμφωνω μαζι σου
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΩΜΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 14:21 #25 από ΘΩΜΑΣ
Απαντήθηκε από ΘΩΜΑΣ στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Άμα θέλεις έχω να σου δώσω εγώ ένα.Το είχα πάρει στην αρχή γιατί την πρώτη φορά που ξεκίνησα να ρίχνω είχα κάτι κοψίματα στο δάχτυλο και είπα να το χρησιμοποιήσω.Τελικά δεν το έκανα ποτέ αφού τις επόμενες φορές πήγανε όλα καλά.Οπότε έμεινε όπως το πήρα..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 14:59 #26 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

ΘΩΜΑΣ έγραψε: Άμα θέλεις έχω να σου δώσω εγώ ένα.Το είχα πάρει στην αρχή γιατί την πρώτη φορά που ξεκίνησα να ρίχνω είχα κάτι κοψίματα στο δάχτυλο και είπα να το χρησιμοποιήσω.Τελικά δεν το έκανα ποτέ αφού τις επόμενες φορές πήγανε όλα καλά.Οπότε έμεινε όπως το πήρα..



φιλε μου σε ευχαριστω πολυ αλλα κρατησε το καποια στιγμη ισως να σου χρειαστει ποτε δεν ξερεις,ψαχνω και εγω στην αγορα εξαλου δεν ειναι ακριβα απλα ψαχνω ενα που ειναι μπλε και ειναι απο στολη καταδυσης μιαζει, ολα τα αλλα που εχω βρει ειναι απο δερμα και δεν γλιστρανε,επισης βαζω και 100αρι μολυβι και οχι πιο μεγαλο και το αντεχει το δαχτυλο μου αυτο!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΩΜΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 15:15 #27 από ΘΩΜΑΣ
Απαντήθηκε από ΘΩΜΑΣ στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Τίποτα Γιώργο να είσαι καλά! Το ξέρω δεν είναι ακριβό,είδες με τι κάνω εγώ τον κουβαρντά?χαχαχα
Και το δικό μου από δέρμα είναι και πιάνει γύρω από τον καρπό με velcro και έχει μόνο ένα δάχτυλο .Πάντως δε θα το χρειαστώ.
Νόμιζα πως αυτός είναι και ο σκοπός,δηλαδή εκτός του να προστατεύει,να μη γλυστράει!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 23:01 #28 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Το καλάμι που τροποποίησα,δεν είχε αντίβαρο.Προφανώς η τάπα επαιζε το ρόλο αυτό!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 14:50 #29 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Φιλε Γιωργο η banax δεν σταματησε την παραγωγη καλαμιων.Η αποδειξη αυτων το ανερχομενο μοντελο BANAX SCORPION 3 που αναμενεται..Απλα ειναι μια εταιρεια που βγαζει λιγα και καλα..Παντως εγω εχω κοψει απο 3 καλαμια μου της μυτες κατα 7-10 ποντους το καθενα γιατι ηταν πολυ μαλακες και ειλικρινα μεχρι στιγμης δεν αντιμετωπισα κανενα προβληα.Παρολο που εγινε πιο σκληρο δεν το ζοριζω με περισσοτερα γραμμαρια απο ασα εριχνα..

Να σαι καλα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2011 16:39 #30 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Mitsos_Ded έγραψε: Φιλε Γιωργο η banax δεν σταματησε την παραγωγη καλαμιων.Η αποδειξη αυτων το ανερχομενο μοντελο BANAX SCORPION 3 που αναμενεται..Απλα ειναι μια εταιρεια που βγαζει λιγα και καλα..Παντως εγω εχω κοψει απο 3 καλαμια μου της μυτες κατα 7-10 ποντους το καθενα γιατι ηταν πολυ μαλακες και ειλικρινα μεχρι στιγμης δεν αντιμετωπισα κανενα προβληα.Παρολο που εγινε πιο σκληρο δεν το ζοριζω με περισσοτερα γραμμαρια απο ασα εριχνα..

Να σαι καλα!!!


Mητσο εχω κατσει φιλε ποσες φορες να βρω το καλαμι μου σε καταστημα στο ιντερνετ ψαχνωντας να δω ποσο πωλειται ή ποσο ειχε τελος παντων και δεν το εχω βρει οπως και αλλα μοντελα τις εταιρειας εξου και υπεθεσα αυτο που ειπα,το καινουργιο μοντελο που λες δεν το εχω δει ακομα,παντως θα βγαλω και εγω την ταπα απο πισω οπως ειπε ενας φιλος απο εδω μεσα να βαλω μια πλαστικη να δω πως ριχνει ετσι γιατι ειναι το αντιβαρο του η ταπα ειναι μεταλικη,το καλαμι που εχω εχει action 150-250 γρ μ.....κιες δηλαδη απλα ειναι κουτσουρο γιατι εαν βαλω πιο μεγαλο μολυβι απο 140 γρ θα μου κοψει το χερι,θεωρητικα το αντεχει πρακτικα ομως δεν το ριχνει,το θεμα ειναι οτι πολλες φορες μου κοβει την μανα στην βολη και εχω 35αρα επανω και αυτο δεν ειναι λογικο με 100αρι μολυβι οποτε κατι γινετε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection