- Δημοσιεύσεις: 1424
- Μου αρέσει που έλαβε 2200
Συντάκτης θέματος
Βασιλης Τζανινης έγραψε: Καλημερα κι απο μενα Γιωργο.
Αν θες τη γνωμη μου παντως, μην κοιτας που το καλαμι το πηρες 45 ευρω λογω προσφορας, η αρχικη του τιμη απο οτι ειπες ηταν 120. Επομενως, η συνεχιζεις να το χρησιμοποιεις ως εχει αν δεν σου δημιουργει προβλημα, η αλλιως απο τη στιγμη που με 30 ευρω δεν παιρνεις καινουριο καλαμι κανεις με αυτα τα χρηματα τη σωστη επισκευη και τελειωνει το θεμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Γιατί δεν ρωτάς στον Καλαϊτζή πόσο έχει η δικιά του?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Βασιλης Τζανινης έγραψε: Ε τοτε τι το σκεφτεσαι, παρε αυτο του φιλου σου αφου σου αρεσει κιολας και αυτο που εσπασε κρατα το για ειδικες περιπτωσεις κι αν στο μελλον χρειαστει και εχεις λεφτα το φτιαχνεις κι αυτο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Βασιλης Τζανινης έγραψε: Α γι αυτο κοντεψε να μου φυγει απο τα χερια? Μα ειπα κι εγω ενταξει ασχετος, αλλα τοσο πολυ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε Γιωργο,καλως ηρθες στην παρεα μας!Γιώργος έγραψε: Γειά σας και απο εμένα.Παρακολουθω πολύ καιρό τις συζητήσεις σας,σαν επισκέπτης και είπα να γίνω κι εγώ μέλος στην παρέα σας!!!
Στο θέμα της μύτης φίλε,θα σου πω τη μικρή δική μου ιστορία....
Ειχα αγοράσει προ 7ετίας-8ετίας ενα Mitchell telerip 120g με μήκος 4,20m.
Το καλάμι το κόντινα κατά 7 πόντους (4,13 m).
O λόγος που το έκανα ήταν για να μην είναι τόσο ευαίσθητη η μύτη κα για να μπορεί να στέκεται καλύτερα στους αέρηδες.
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.....Το καλάμι αυξησε το c.w,στέκεται καλύτερα στον αέρα και εχει και καλή αποκωδικοποίηση των τσιμπιών!!!!Σκληρότερο στις ρίψεις ήταν....μέχρι που έκανα τη δευτερη "πατέντα" και έβγαλα την τάπα του καλαμιού...
Τότε το καλάμι "ζυγίστηκε" καλύτερα και δεν με προβληματίζει μέχρι και σήμερα!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD