Ερώτηση Ερωτηση!!!

04/12/2011 10:34 #1 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Ερωτηση!!! δημιουργήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
προσφατα αγορασα 2 καλαμια ενα banax και ενα mega οχι channel mega σκετο :rofl: τα οποια επειδη δεν εχει θηκες για τα δαχτυλιδια κοκαλινες καταφερα δεν ξερω και εγω πως να σπασω απο 10 ποντους την καθε μυτη ετσι οπως τα εβαζα στο αμαξι και το mega μαλιστα 2 φορες κ ολας,δηλαδη το banax εγινε απο 4,5 μετρα 4.4 μετρα και το Mega απο 4,20 sta 4 μετρα,Η ερωτηση μου εχει ως εξης εαν στα καλαμια μεγαλωσε το action ή μικρυνε, απο την μια αισθανομαι τα καλαμια πιο σκληρα απο την αλλη στο πεταγμα νομιζω ειναι το ιδιο,πιστευω οτι η δυναμη της βολης φορτωνετε στο τελος στην μυτη σε καθε καλαμι εξου και η ερωτηση μου, γιατι τωρα η δυναμη καταληγει σε ενα πιο σκληρο κομματι!!! εαν γνωριζει καποιος ας απαντησει :moil:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2011 16:04 #2 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Ενα καλαμι μου εχει σπασει λιγο πιο κατω απο τη κορυφη και απλα κολλησα το δαχτυλιδι εκει που εσπασε αφου το ετριψα και το ισιωσα και δεν εχει αλλαξει η συμπεριφορα του καλαμιου!!!Να φανταστειs ουτε που το θυμομουν!Τωρα που ειδα το ποστ σου το θυμηθηκα!Εχει γινει καποιουs ποντουs κοντυτερο δηλαδη!!!
Εχω και ενα άλλο που μου εχει σπασει το δευτερο στελεχοs!Εκει αλλαζει το θεμα!!!

Δεν βρισκειs ανταλλακτικεs μυτεs Γιωργο?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2011 18:28 #3 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
εχω βαλει και στα 2 αλλα δαχτυλιδια Δημητρη απλα εσπασε απο 10 ποντους το καθενα μετρωντας τα σπασμενα στελεχη, δεν αλλαξα μυτες λογω οτι ειναι συρομενα τα 2 τελευταια δαχτυλιδια και δεν συμφερει ασε που τα πηρα και προσφορα και τα 2 σε πολυ χαμηλοτερες τιμες απ οτι εχουν,αλλα ειδικα το banax ηταν που ηταν σκληρο τωρα εγινε μπετοβεργα :rofl: το ιδιο νομιζω πετανε αλλα αναβει το χερι πιο πολυ απ οτι εχω καταλαβει με ιδιες κινησεις,θελω να δω εαν το εχει παθει καποιος και εχει βαλει πιο μικρο μολυβι μετα πως πεταει δεν το εχω δοκιμασει ακομα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 07:58 #4 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Φιλε λογικα το action του καλαμαμιου θα μεγαλωσε. να και δεν ειμαι και πολυ σιγουρος. \

αυτο που σιγουρα θα εγινε ειναι να σκλήρηνε υην συμβεριφορα του καλαμιου.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 08:46 #5 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Καλημέρα.
Το action δεν μεγάλωσε, αλλά σίγουρα το καλάμι σου σκλήραινε αρκετά.
Εάν και εφόσον δεν είναι πλέον ευαίσθητο ( τουλάχιστο όσο σε βολεύει ) θα πρότεινα αλλαγή του κομματιού της μύτης με ένα original ή με κάποιο παρεμφερή από fiberclass που κυκλοφορούν στο εμπόριο.
Προσοχή στο ταίριασμα.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 09:44 #6 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα.
Το action δεν μεγάλωσε, αλλά σίγουρα το καλάμι σου σκλήραινε αρκετά.
Εάν και εφόσον δεν είναι πλέον ευαίσθητο ( τουλάχιστο όσο σε βολεύει ) θα πρότεινα αλλαγή του κομματιού της μύτης με ένα original ή με κάποιο παρεμφερή από fiberclass που κυκλοφορούν στο εμπόριο.
Προσοχή στο ταίριασμα.


καλημερα Γιωργο,original το εχω σκεφτει αλλα το καλαμι απο 120 ευρω το πηρα 45 εκλεινε το μαγαζι και δεν με συμφερει αλλα ειναι και το πιο σωστο,απο fiber σκεφτομαι οτι πρεπει να βρω ενα να ταιριαζει οπως λες και εσυ αλλα επισης με το περασμα του χρονου να μην γινει απο τις βολες χαλια απο την ταλαντωση των βολων,το σκεφτομαι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 09:49 #7 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Έχεις ρωτήσει πόσο έχει η γνήσια?

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 09:55 - 05/12/2011 09:56 #8 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Έχεις ρωτήσει πόσο έχει η γνήσια?



απο οτι εχω ακουσει γυρω στα 30 και οχι απο ιδιο καλαμι μια ταιριαστη ομως,carbon οχι fiber

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 09:59 #9 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Γιατί δεν ρωτάς στον Καλαϊτζή πόσο έχει η δικιά του?

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2011 10:00 #10 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Απ: Ερωτηση!!!
Καλημερα κι απο μενα Γιωργο.

Αν θες τη γνωμη μου παντως, μην κοιτας που το καλαμι το πηρες 45 ευρω λογω προσφορας, η αρχικη του τιμη απο οτι ειπες ηταν 120. Επομενως, η συνεχιζεις να το χρησιμοποιεις ως εχει αν δεν σου δημιουργει προβλημα, η αλλιως απο τη στιγμη που με 30 ευρω δεν παιρνεις καινουριο καλαμι κανεις με αυτα τα χρηματα τη σωστη επισκευη και τελειωνει το θεμα.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.228 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection