- Δημοσιεύσεις: 30
- Μου αρέσει που έλαβε 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
παω καθε δευ.τρι.τετ.πεμ. για ψάρεμα!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μην ξαναλεμε τα ιδια , το ενα 3 σπαστο το αλλο 2 σπαστο , αλλο το ενα αλλο το αλλο , διαλεγεις ακι περνεις , το εν ακαινουριο το αλλο μεταχειρο. Σαφως τα 2 σπαστα ειναι ανωτερα σε πολλα σημεια το 2 σπαστο υπερεχει σε μεταφορα και διαφοροποιειται το συγκεκριμενο σε 'ευαισθησια'.Επανήλθα!!! ακούω γνώμες!!! trabucco cassiopea 4,5 200g ή με 20ε παραπάνω bad bass silver rod 5-7 oz
με fugi low rider + καμιά 30αρια ευρώ για βενζίνη για να πάω Λουτράκι;(θα πάρω και τον αέρα μου
)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
και μετα 2 κανεις την δουλεια σου αριστα ειναι παρομοια εργαλεια σε cw ειναι μαλακα και τα 2 (φυσικα για το 160 αρι trabucco μιλαω )και 2-5 oz bad bass .Το silver το εχω στην κατοχη μου ,αλλα και το 3σπαστο ειναι αριστο για τα χρηματα του .φίλε Ντίνο ουσιαστικά αυτό ρωτάω!! Αξίζει να πάρω το 2σπαστο (αν και με βολεύει το 3σπαστο) επειδή είναι σε καλή τιμή; Θα καταλάβω ουσιαστική διαφορά στο ψάρεμα μιας και δεν έχω την κατάλληλη εμπειρία;
είμαι σχεδόν βέβαιος οτι με το cassiopea θα κάνω μια χαρά την δουλιά μου!!!
Αν όμως το bad bass είναι κατα πολύ καλήτερο.....? να το σκεφτώ και ας με κουράζει η μεταφορά του?
<<το 2 σπαστο υπερεχει σε μεταφορα και διαφοροποιειται το συγκεκριμενο σε 'ευαισθησια'.>>
δεν σε πιάνω Ντίνο.
συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός!!!
Ευχαριστώ!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD