Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

16/02/2011 12:40 #41 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
αν ψαρευεις 120 γραμαρια αγγυρες και σε επολλα ρευματα τα 3-5 oz τα bad bass θα σου πεσουν μαλακα . στο ξεσκαλωνεις την αγγυρα και να σηκωνεις ενα πιθανο ψαρι , θα κοιταζα bad bass 5-7 οζ η καποιο αλλο καλαμι .Century υπαρχουν στην ελλαδα αλλα πας πιο ψιλα στα χρηματα απο αυτα που λες .Ακομα αν θες century παρε απο Αγγλια. To tip tornado ul το εχω , πολυ λεπτο blank και δυνατο καλαμι αλλα λιγο 'απροσωπο'αν θες century δες και στις αγγελιες εδω εχει ενα low diameter αλλα και αυτο ειναι σκληρο αρκεταααααα το λεει η καρδια του και στα 175 γρ.
Εγω θα εψαχνα καποιο silver rod 5-7 oz η energy , international η αν σου πει ο κολοβος οτι το Ian gold  κανει για τα μολυβια που θες παρτο. :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2011 12:56 #42 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Ευχαριστώ φιλε Ντίνο!!! πολύ κατατοπιστική η απαντηση σου!!!
100-120g ψαρεύω, στην εύβοια, εχει πολλά ρευματα αλλα με 120 αγκυρα δεν θα αντιμετωπίζονται;
Θα ήθελα να ακούσω προτάσεις  και για άλλα καλαμια!!!!
και κατι άλλο... υπάρχουν century στην αθήνα; ή τα στέλνουν με αντικαταβολή;
μπας και κάνουμε την υπέρβαση :yahoo:..... (που δεν το βλέπω) (Tip Tornado ULTRA LITE)!!!


γεια σου σταματη κ παλι
ναι το καλαμι που θα μπορουσες πραγματικα να ασχοληθεις κ να κανεις οπως το λες την υπερβαση ειναι το century
tip tornado ultra lite κ τελος κ το ονομα ουλτρα δεν εχεινα κανει γιατι εχει 150 γρ αξιον.
νομιζω παντως κ το επαναλαμβανω οτι στις αγγελιες εχει δυο bad bass silver rod - energy για πουλημα για δες τα.

νασος

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2011 13:02 #43 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Ευχαριστώ παρα πολυ φίλε!!!! ενα international πουλάει καποιος γνωστός στα χρήματα που λέω, αλλα δεν το κοιταξα λογο του 5-7oz, θα φορτίζει με 120g σε περιπτωση που δεν εχει ρευματα; η μονο με 150;
και πάλι ευχαριστώ παρα πολύ φιλε Ντίνο..... :give_rose:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2011 13:27 #44 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Γειά σου Νάσο!!! :bye:
τα έχω δεί τα καλάμια, για αυτά μιλάω, οταν μεζέψω τα λεφτά θα κάνω κινήσεις να τα δω απο κοντά κ.τ.λ.
μέχρι τότε.... Ψάξιμο..... :give_rose:


Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2011 18:20 #45 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
οκ σταματη ,
να ξερεις οτι κ εγω πηρα καλαμια απο αγγελια του σαιτ κ συγκεκρημενα πηρα ενα ζευγαρι bad bass mad black με dam μοτερακια πανω κ τα πηρα 100 ευρω εκαστο

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 03:01 #46 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Ευχαριστώ παρα πολυ φίλε!!!! ενα international πουλάει καποιος γνωστός στα χρήματα που λέω, αλλα δεν το κοιταξα λογο του 5-7oz, θα φορτίζει με 120g σε περιπτωση που δεν εχει ρευματα; η μονο με 150;
και πάλι ευχαριστώ παρα πολύ φιλε Ντίνο..... :give_rose:

μια χαρα φορτιζει και με 120 γραμμαρια , γενικα ta bad bass ειναι πιο μαλακα π.χ απο century κ.α

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 10:43 #47 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Τελικά το international το δίνει 350. αρα το ξεχνάω... (για να βοηθήσω να με βοηθήσετε....)
Τα ψαρέματα που κάνω είναι 70% για τσιπούρες, και 60% σε περιοχές χωρίς ρεύματα..
τα βαριδια που με βολεύουν ειναι 100-120g.
Στο καλάμι θα μπεί ενας tica scepter για αρχή και μετα shim. ultegra 5500 ή 10000.
δεν το θέλω φυσικά για χωράφι. αλλα με εξάσκηση (brighton άντε αργώτερα o.t.g.)
με 35μανα+shokleader και 120g μολύβι να πιάνω τα +100μ.
Είδα στης αγγελίες ένα shimano aspire 100-200 αλλα είναι 4.50μ
και εγω 1.5 μέτρο και ένα milko(μπουκαλάκι όμως :crazy: :crazy:) 1.73
:help: :help:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 11:29 #48 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
γεια σου σταματη κ παλι
ας τα παρουμε ενα ενα τα πραγματα,
αποψη μου ετσι , αντι για το tica specter  που αναφερεις σου προτεινω ανεπιφυλακτα να παρεις τον tica abyss με τα διπλα φρενα μην το συζητησεις καθολου το θεμα κ να διαλεξεις εσυ πια νουμερα - μεγεθος μπομπινας σου κανουν
γιατι η τικα ετσι τα εχει τα νουμερα μπομπινας.
Αν δουλευεις που λες μολυβια βια στα 120 γρ τοτε καλαμια με αξιον 150 γρ ειναι σουπερ ντουπερ για σενα.
Αλλο τωρα ,
το θεμα που αναφερεις με το υψος σου δεν εχει να κανει παλικαρι μου,
μολις παρεις το καλαμι , ακομα κ με μηκος 4.5 , κ αρχισεις τις βολες μαζι του σε καμμια βδομαδα το πολυ θα εχεις εξοικιωθει μαζι του, δεν λεω οτι θα ριχνεις στα 200 μετρα, αλλα οτι θα αρχισεις να το αισθανεσε σαν προεκταση του χεριου σου, για αυτο το θεμα που εχει να κανει με το υψος σου το μονο που χρειαζετε απαραιτητα για να μην εχεις προβλημα ειναι ενα σωστα ζυγισμενο καλαμι, δλδ ενα καλο καλαμι.
Τωρα αλλο θεμα ,
δεν νομιζω σταματη οτι αν βαζεις παλλικαρι μου 35αρα μανα να χρειαζετε να βαλεις shockleader στο λεω με πασα βεβαιοτητα αυτο διοτι το κανω εγω στα δικα μου καλαμια στα σιγουρα.
αυτα προς το παρον οτι αλλο θες εδω ειμαστε κ να ακους οτι σου λεει ο φιλος μας ο ντινος γιατι το κατεχει το θεμα οσο λιγοι εδω.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 12:34 #49 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε Νάσο!!! φυσικα και ακούω τον Ντίνο όπως και εσένα που είστε πάντα πρόθυμοι να βοηθήσετε με της γνώσεις και την εμπειρία σας... και συγχαρητήρια για αυτό!!!!!!
Της απαντήσεις σας περίμενα άλλωστε... (για αυτες ήμουν σίγουρος)
O specter υπάρχη είδη..
το action 150 με προβληματίζει λιγο στο αν θα μπορέσει να κρατήσει σωστά την άγκυρα στα πολλά ρεύματα του ευριπου οταν ψαρεύω εκεί. Για τον λόγω αυτο σκεύτικα τα δίσπαστα (ian gold) που θα ειναι λογικά σκλυρά
και στο casting weight που θέλω!!!!
το aspire είναι 3pz (συν για μενα)
ξεκινάει απο 100g και θα μπορώ να βάλω 150 στα δύσκολα!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 15:27 #50 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
οσο ψάχνω τοσο μπερδεύομαι  :BangHead: :BangHead: :BangHead: :violent1: :violent1:
trabucco cassiopea 4,25m 200g;
το escoud (νομιζω έτσι λεγόταν) που ειχε πέσει στα χέρια μου για λίγο δεν με ενθούσίασε ιδιαίτερα!!!
ή καλύτερα το aspire και ας είναι μεταχειρισμένο; (το καινουργιο εχει άλλη χάρη βέβαια) το εχει δοκιμάσει καποιος;

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.170 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection