Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

09/12/2010 02:05 #11 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλαμια 3σπαστα φθηνα , δοκιμασμενα , με fuji φθηνους μεν , καλους δε, ειναι τα penn powerstix 3-6 oz 13 ft , τα καλαμια ειναι μεχρι 6 οζ dhl 170 gr περιπου , τωρα αν λες οτι ριχνεις 180 γρ αγγυρα(τραγικο για μενα) και δεν στεκεται αναζητησε ενα 2σπαστο εως 8 Oz (century , sonik, greys ,zziplex, anyfishanywhere, daiwa uk,conoflex )και αλλα σκληρα αγγλικα καλαμια καθαρα surf .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2010 02:06 #12 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
φωτο απο τα Penn

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/12/2010 14:44 #13 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλημερα παιδια. τα century και τα penn ξερετε που μπορω να τα βρω εδω; η αν εχει κανενα ελληνικο μαγαζι καταλογο στο internet που να τα περιεχει, να παρω μια ιδεα; απτα greys βρηκα το apollo mk3 14ft 400e, platinum gsi 14ft 500e (εδω ξεφευγω αρκετα) και το triplex 16 ft (τρισπαστο) 420e

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/12/2010 14:58 #14 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

καλημερα παιδια. τα century και τα penn ξερετε που μπορω να τα βρω εδω; η αν εχει κανενα ελληνικο μαγαζι καταλογο στο internet που να τα περιεχει, να παρω μια ιδεα; απτα greys βρηκα το apollo mk3 14ft 400e, platinum gsi 14ft 500e (εδω ξεφευγω αρκετα) και το triplex 16 ft (τρισπαστο) 420e

εχεις π.μ

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2010 16:03 #15 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλησπερα ντινο. τι ειναι το π.μ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2010 16:07 #16 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλησπερα συνονοματε θανο
πμ ειναι το προσωπικο μηνυμα κοιταξε τα μυνηματα σου κ θα δεις οτι σου εχει στειλει ο  ντινος.
να δεις το century tornado extra light  κ αυριο θα σου γραψω καποιο εγγλεζικο σαιτ οπου μπορεις να τα βρεις.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2010 18:45 #17 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

καλησπερα συνονοματε θανο
πμ ειναι το προσωπικο μηνυμα κοιταξε τα μυνηματα σου κ θα δεις οτι σου εχει στειλει ο  ντινος.
να δεις το century tornado extra light  κ αυριο θα σου γραψω καποιο εγγλεζικο σαιτ οπου μπορεις να τα βρεις.

νασος

καλησπερα νασο. καλη η τεχνολογια αλλα δυσκολη η ρουφ...! ακομα ψαχνω το π.μ τιποτα ομως, μαλον δε θα εστηλε ακομα ο ντινος γιατι στα μυνηματα με λεει 0 νεα. για να κανω παραγγελια απεξω φοβαμε λιγο γιατι δεν τοχω ξανακανει, δε ξερω λεξη αγγλικα και δεν εχω κανενα γνωστο να ξερει απο αγορες μεσο ιντερνετ για να με βοηθησει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 00:06 #18 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
θανο εστειλα μυνημα φιλε αλλα δε ξερω γιατι δε το πηρες τα penn kai τα century θα προτεινα να αγορασεις απο εξωτερικο , διοτι ειναι στη μιση τιμη , Νασο δεν ειναι extra lite ειναι Tip tornado ultra lite .το κακο με τη century einai οτι βγαζει μονο 2σπαστα καλαμια και αν θες fix κανεις παραγγεια η το περνεις blank κια το δενεις εσυ η καποιος αλλος fix spool .Genika ta century ειναι σκληρα καλαμια οπως και το powerstix gia καιρο και rock fishing .τα πενν εδω τα εχει ο βραχνος στο πειραια αλλα θα τα πληρωσεις μαυρο χαβιαρι (αποψη μου).

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 07:52 #19 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλημερα ντινο ,
εχεις δικιο φιλε εκ παραδρομης του λογου αντι για ουλτρα εγραψα εξτρα  :blush:
θανο να δεις κ πανω στην σελιδα πιο περα απο την αρχικη σελιδα γραφει βοηθεια  κ διπλα μηνυματα κοιτα εκει μηπως ειναι το  μηνυμα του ντινου.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 14:08 #20 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Για δισπαστα
Προταση 3-5oz.
Τιμη 210 Ευρω + Βαση Fixed μηχανισμου 10 ευρω.

www.totalseamagazine.com/Reviews/page_6/article_282/

Μπορεις να περασεις απο Πεμπτη να το δεις απο κοντα.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.194 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection