Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

22/02/2011 17:26 #71 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Ευχαριστώ φίλε Ντίνο!!! Άλλα εσύ δεν μου πρότεινες  να πάω στα 5-7oz; 

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 17:48 #72 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Να κάνω κ εγώ μια χαζή ερώτηση?ίσως να είναι κ off topic ...
έχει κάποια διαφορά το ότι η ίδια εταιρία πχ bad bass σε κάποια καλάμια λέει οτι είναι το cw
150 γρ  ενω κάποια άλλα 5 οz (150 γρ~5 οz).Έχει να κάνει με σκληρότητα,τύπο βολης κτλ?Ή απλά
είναι θέμα μετατροπής?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 18:43 #73 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
φανη νομιζω οτι η bad bass τα δισπαστα τα εχει σε οζ και τα τηλεσκοπικα σε γραμμαρια.
δεν αλλαζει τιποτα ομως.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 19:37 #74 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Ok!ευχαριστω...δεν το ειχα προσεξει αυτο...  :12:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.149 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection