Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

20/12/2010 16:27 #31 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
ναι τριπλαρι ειχε.
σε παλαιοτερο τευχος του περιοδικου ψαρευω ειχε και το dvd που εδειχνε το ψαρι την ωρα που το εβγαζε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2010 09:07 #32 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?


Με αυτα τα χρηματα περνεις ενα zipplex και εισαι μια χαρα Μπαμπη  :yes:


ηλια καλημερα.το εχω βρει 260 ευρω.δε νομιζω οτι παιρνω zziplex με αυτα τα λεφτα.ντινο και νασο ευχαριστω για τις αποψεις σας. :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2010 09:14 #33 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
μπαμπη καλημερα
με κλειστα τα ματια παρτο θα τοχεις για παντα εγω δεν τα αλλαζω με τπτ τα χω κ νοιωθω περηφανος.
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2010 09:28 #34 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
νασο εχεις πμ.τρεχα να το δεις,γρηγορα ειπα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2011 10:45 #35 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Καλημέρα στην όμορφη παρέα!!!!
Ψάχνω για καλάμι και θα ήθελα τα φώτα σας!!! Τιμή μέχρη 250ε.
Σκέφτικα να μην ανοίξω καινούργιο post καθώς στο μυαλό μου είναι η πρόταση  απο τον κ.κολοβό  απάντηση 19 (αλλα είμαι αθήνα)
Ian golds premier match fx 3-5 oz
2η  maver jurassic  3ps ως blank με δέσιμο τις μικρής μύτης 130 150g απο cυstomrods
(και με την δευτερη  170-190 λέω  να ασχολιθώ με το rodbuilding :crazy: :crazy: ή να την δέσω αργότερα)
bad bass energy  ή silver rod 3-5oz μεταχ. απο της αγγελίες εδώ(αν προλάβω).
Για fixed spool. Αγορά μάλλον αρχες μαρτιου!!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!! :give_rose:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2011 11:41 #36 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
κοιτα τις αγγελιες γιατι πωλουντε μερικα καλα κοματια οπως ενα century κ μερικα bad bass που αξιζουν το κοπο να ριξεις μια ματια, νομιζω οτι πωλειτε κ ενα zipplex

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2011 12:07 #37 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Τα έχω δει τα καλάμια, αλλα εκτός απο τα 2 bad bass που γράφω τα αλλα ξεφεύγουν αρκετά.... :cray:
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2011 22:13 #38 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλησπερα φιλαρακι το jurassik ειναι καλο αλλα σκληρο πιστευω , το ian gold καλο για τα χρηματα του απο οτι μου εχει πει ο φωτης και λεπτο blank , τα bad bass ειναι ψαροκαλαμα αριστα αν θες να ψαρευεις εως 120 γρ μολυβι μετα 3-5 oz

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2011 02:18 #39 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού


Για δισπαστα
Προταση 3-5oz.
Τιμη 210 Ευρω + Βαση Fixed μηχανισμου 10 ευρω.

www.totalseamagazine.com/Reviews/page_6/article_282/

Μπορεις να περασεις απο Πεμπτη να το δεις απο κοντα.

δασκαλε να περασω νατο δω και εγω η εχουμε κατι αλλο στο μυαλο μας  :give_rose: :good:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2011 12:03 #40 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Ευχαριστώ φιλε Ντίνο!!! πολύ κατατοπιστική η απαντηση σου!!!
100-120g ψαρεύω, στην εύβοια, εχει πολλά ρευματα αλλα με 120 αγκυρα δεν θα αντιμετωπίζονται;
Θα ήθελα να ακούσω προτάσεις  και για άλλα καλαμια!!!!
και κατι άλλο... υπάρχουν century στην αθήνα; ή τα στέλνουν με αντικαταβολή;
μπας και κάνουμε την υπέρβαση :yahoo:..... (που δεν το βλέπω) (Tip Tornado ULTRA LITE)!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.202 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection