Ερώτηση Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων

13/10/2007 11:23 #21 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Δεν τα διάβασα προσεκτικά όλα τα παραπάνω αλλά αυτό που ήλπιζα να δω δεν το είδα. Καλή η σκέψη του Ανδρέα, καλά και τα δημιουργικά σχόλια των λοιπών φίλων αλλά πουθενά δεν είδα αναφορά στο κυριώτερο πρόβλημα που έχει η πρόταση.

Σας ρωτάω συνεπώς

Δεν έχει ακουστά κανείς σας για την τοξικότητα του υδραργύρου?   :shok:

Εξαιρετικά νευροτοξικό, υπάρχει ακόμα και πρόταση της ΕΕ για την πλήρη κατάργηση της χρήσης του υδραργύρου από τα θερμόμετρα που το χρησιμοποιούν. Απορροφάται και από το δέρμα και συσσωρεύεται στον οργανισμό με αθροιστικό (τοξικό) αποτέλεσμα.

Η έκφραση "δηλητηρίαση από βαρέα μέταλλα" σας λέει τίποτα?  Και ρωτάω πάλι......

Δεν έχει ακουστά κανείς σας για την τοξικότητα του υδραργύρου?   :shok:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 11:34 #22 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Σωστός ο Γιατρός.

Γιατρέ συγνώμη για την παράλειψη, έχεις απόλυτο δίκιο.


Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 11:59 #23 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Να και μια εκλαϊκευμένη ενημέρωση από το www.food-info.net/gr/metal/mercury.htm

Υδράργυρος (Hg)

Ο υδράργυρος είναι μια ένωση που μπορεί να βρεθεί φυσικά στο περιβάλλον. Μπορεί να βρεθεί σε μεταλλική μορφή, ως άλατα υδραργύρου ή ως οργανικές ενώσεις υδραργύρου.

Ο μεταλλικός υδράργυρος χρησιμοποιείται σε διάφορα οικιακά προϊόντα, όπως τα βαρόμετρα, τα θερμόμετρα και τις ηλεκτρικές λάμπες φθορισμού. Ο υδράργυρος σε αυτές τις συσκευές είναι παγιδευμένος και συνήθως δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα υγείας. Παρόλα αυτά, όταν ένα θερμόμετρο σπάσει μια σημαντικά υψηλή έκθεση στον υδράργυρο μέσω της αναπνοής θα συμβεί για μια μικρή χρονική περίοδο ενώ εξατμίζεται. Αυτό μπορεί να προκαλέσει επιβλαβή αποτελέσματα, όπως βλάβη στα νεύρα, τον εγκέφαλο και τα νεφρά, ενόχληση στους πνεύμονες, ενόχληση στα μάτια, δερματικό κνησμό, εμετό και διάρροια.

Ο υδράργυρος δεν βρίσκεται φυσικά στα τρόφιμα, αλλά μπορεί να εμφανιστεί στα τρόφιμα δεδομένου ότι μπορεί να διαδοθεί μέσω της τροφικής αλυσίδας από τους μικρότερους οργανισμούς που καταναλώνονται από τους ανθρώπους, παραδείγματος χάριν μέσω των ψαριών. Οι συγκεντρώσεις υδραργύρου στα ψάρια συνήθως υπερβαίνουν κατά πολύ τις συγκεντρώσεις του νερού όπου ζουν. Το κρέας μπορεί, επίσης, να περιέχει ιδιαίτερα σημαντικές ποσότητες υδραργύρου, ειδικά αν έχει προηγηθεί περιβαλλοντική μόλυνση των χωραφιών. Ο υδράργυρος δεν βρίσκεται συνήθως στα φυτικά προϊόντα, αλλά μπορεί να εισαχθεί στον ανθρώπινο οργανισμό μέσω των λαχανικών και άλλων καλλιεργήσιμων προϊόντων, όταν εφαρμόζονται στη γεωργία ψεκασμοί με υδράργυρο.

Ο υδράργυρος έχει διάφορες επιδράσεις στους ανθρώπους, οι οποίες μπορούν να συνοψιστούν στις ακόλουθες κύριες επιδράσεις:
- Ανωμαλία του νευρικού συστήματος
- Βλάβη στις εγκεφαλικές λειτουργίες
- Βλάβη στο DNA και χρωμοσωμικές ανωμαλίες
- Αλλεργικές αντιδράσεις, με συνέπεια το δερματικό κνησμό, την κούραση και τους πονοκέφαλους
- Αρνητικές επιδράσεις στην αναπαραγωγή, όπως βλάβη του σπέρματος, γενετικές ανωμαλίες και αποβολές

Βλάβη στις εγκεφαλικές λειτουργίες μπορεί να προκαλέσει την υποβάθμιση των δυνατοτήτων εκμάθησης, αλλαγές στην προσωπικότητα, τρέμουλο, αλλαγές στην όραση, κώφωση, απώλεια συντονισμού των μυών και απώλεια μνήμης. Η χρωμοσωμική βλάβη είναι γνωστή ότι προκαλεί μογγολισμό.

Η τοξικότητα υδραργύρου από τα τρόφιμα είναι πολύ σπάνια και σχεδόν πάντα προκαλείται από την περιβαλλοντική ρύπανση.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 14:27 #24 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Καλημέρα συνονόματε (zzarganas) . Αφού μπήκα στο λούκι θα χορέψω. Ρε παιδιά έλεος!!!! Σας έδωσα κάτι να κατασκευάσετε, αλλά και να κάνω πλήρη εξήγηση, δεν το περίμενα.
Λοιπόν στα ερωτήματα σου.
Πριν ξεκινήσω θέλω να αναφέρω, ότι δεν είμαι παντογνώστης και μάλιστα θεωρώ τον εαυτό μου ότι ξέρω ελάχιστα. Επομένως όπου κάνω λάθος καλοδεχούμενη η διόρθωση (για να μαθαίνουμε)
Α) Βάρος στο καλάμι. Εξαρτάται από την χρήση του. Καλάμια που συνήθως κρατάμε στο χέρι, πρέπει και απαιτείται να είναι όσο γίνεται ποιο ελαφριά. Καλάμια που μετά την ρίψη τοποθετούνται σε βάση, μας είναι αδιάφορο. Κυριολεκτικά αυτό που «παίζει» τεράστιο ρόλο σε ένα καλάμι είναι, η όσο το δυνατόν μικρότερη μάζα-βάρος από την βάση του μηχανισμού έως την μύτη. Όλο αυτό το τμήμα φορτίζει στην ρίψη, όλο αυτό το τμήμα πρέπει να μας ακολουθεί χωρίς αν είναι δυνατόν καμιά εμφάνιση αδράνειας. Επομένως για στατικά καλάμια casting κ.α το πρόσθετο βάρος μας βοηθά, μπορώ να πω, κάτι σαν αντίβαρο.
Β) Για αύξηση απόστασης. Ναι έχω δει και +32%. Πρόσεξε όμως, Τα καλάμια που πειράζω έχουν, όσο γίνεται λιγότερα δακτυλίδια, εννοείται και λιγότερες τριβές. Οπως και αυτά του εμπορίου είχαν λίγα δακτυλίδια.  Με πολλά δακτυλίδια δεν ξέρω τι γίνεται, ευκαιρία να το μάθουμε…
Γ)Δεν αλλάζουμε τον σχεδιασμό, μιας και δεν επεμβαίνουμε στο τμήμα του καλαμιού που φορτίζει
Δ) Δυναμική ρίψη. Στα δικά μου τα χέρια αποκλείεται να σπάσει καλάμι.  :dance3:Είμαι πρωταθλητής σε άγνοια σωστής τεχνικής ρήψεων σε δε αποστάσεις σπάνια μπορώ να φτάσω τα 80-90 μέτρα και πολλά λέω. Ένας γνώστης, σωστής δυναμικής ρίψης και μάλιστα αγωνιστικής, λογικά πρέπει να το σπάσει το καλάμι. Σε αυτήν την περίπτωση, στηρίζομαι ότι όλα τα καλά καλάμια έχουν μεγάλη ανοχή στο action προς τα πάνω και επίσης, ότι μπορούμε να μειώσουμε λίγο το βάρος του βαριδιού, αφού μπορούμε να κερδίσουμε σε αρχική ταχύτητα. Όταν μελετήθηκε το συγκεκριμένο project, δόθηκε μεγάλη έμφαση στην εύκολη προσαρμογή για όλα τα καλάμια. Εκεί κόλλησε. Επομένως δεν προλάβαμε να φτάσουμε σε σημείο να σπάμε καλάμια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 14:37 #25 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Βρε συνονόματε,
διάβασε λίγο προσεκτικά το ποστ του Φώτη Κολοβού. Τα καλάμια που δίνουν αποστάσεις λυγίζουν στο but, τα καλάμια που αναφέρεις λειτουργούν όπως και τα σκουπόξυλα, μόνο δλδ μοχλός, ελατήριο καθόλου. Άρα χάνεις μια από τις 2 δράσεις του καλαμιού. Άν είναι να εκμεταλευτείς μόνο τη μύτη (tip) του καλαμιού και απλά να κάνεις μοχλό δεν κερδίζεις τπτ ουσιαστικά. Είναι πολύ προτιμότερο, ορθόδοξο,αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο για την υγεία του καλαμιού, να μάθεις τη χρήση του και ως ελατηρίου παρά να προβαίνεις σε μετατροπές. Όσο για τους οδηγούς που αναφέρεις (λίγοι σε αριθμό) δεν προσθέτει στα θετικά αλλά αφαιρεί ΠΑΡΑ πολλούς πόντους από την σωστή λειτουργία και ασφάλεια του καλαμιού στο retrieving. Περισσότερα και πιο αναλυτικά φαντάζομαι μπορεί να σου πεί ο Φώτης.

Φιλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 15:11 #26 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Για τον Κώστα Γιαννάκενα. Εχεις απόλυτο δίκιο με τον υδράργυρο. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος, που δίνω σχέδιο για όποιον θέλει να το φτιάξει για τον εαυτό του και μόνο και δεν κάνω καμιά κατασκευή προσωπικά για κανένα. Αν θέλει πάλι καποιοςνα πειραματιστεί με μόλυβι για αντίβαρο ή κάτι άλλο είναι ευχής έργο να βρεί λύση ακομά ποιό λειτουργική.  Εμείς δοκιμάσαμε, κολλήσαμε εκεί που δεν έπρεπε κανονικά και σταματήσαμε.  Ο υδράργυρος χρησιμοποιήθηκε ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επειδή μας βόλευε. Αν είχαμε λύσει το πρόβλημα της προσαρμογής, ίσως μετά να κολούσαμε στον αντικαταστάτη του Hg. Το ερέθισμα όμως που προσφέρω είναι το σημαντικό. Να εκμεταλευτήται το κομμάτι, από την βάση ως την τάπα, όσο μπορείται καλύτερα. Λύσεις υπάρχουν, άνθρωποι με ανησυχίες υπάρχουν. Επομένως ότι γίνεται πρός το καλύτερο είναι πρός όφελος όλων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 15:35 #27 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Αγαπητέ φίλε Φώτη. Ναι όντως έχουμε ένα καλύτερο υπομόχλιο, αν όμως κατεβάσουμε το μηχανάκι κοντά στην τάπα, όπως λες, νομίζω χάνουμε πλέον σε ζύγισμα.  Μην ξεχνάμε ότι η πραγματική φόρτιση ξεκινά από το δεύτερο στέλεχος και πάνω (όχι αυτό της τάπας και του μηχανισμού). Μάλλον ξεκινα  από την βάση του  μηχανισμού και πάνω. Αυτό σημαίνει ότι είναι μη αναγκαία η μετακίνηση του μηχανισμού. Θέλει πολύ  συζήτηση αυτό το θέμα.
Για το μήκος της λαβής να μπορεί μα μεγαλώσει-μικρύνει έχεις απόλυτο δίκιο. Κανονικά έπρεπε το μήκος της λαβής να είναι προσαρμοσμένο στο σωματότυπο και άνοιγμα των χεριών του κάθε χρήστη. Πιστεύω ότι σε πρωταθλήματα οι εταιρείες το κάνουν αυτό, αλλά για τα καλαμιά της Αγοράς χρησιμοποιούν ένα μέσο όρο που να βολεύει εμάς και φυσικά να μειώνει το κόστος παραγωγής για αυτούς. Είναι όπως τα αυτοκίνητα στα παγκόσμια  πρωταθλήματα. Δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που πουλάνε. Φάτσα όμως ίδια.
Να σας βοηθήσω να γίνεται καλύτεροι. Αυτό δεν το πιστεύω ότι μπορεί να γίνει. Είμαι αμελητέος σε σύγκριση με πραγματικούς γνώστες του είδους. Προσπαθώ μόνο, όταν μου δίνεται κάτι να το βελτιώσω, όσο μπορώ και αν μπορώ με τις ταπεινές γνώσεις που έχω. Έχω κολλήσει σε…. ντουβάρια που δεν φαντάζεσαι.
Θέση οδηγών, έχω καταλήξει για αυτές, μονο όμως σε καλάμια με μικρό action. Σε μεγάλα action έχω μόνο ευκαιριακά ασχοληθεί. Αν έλθεις στην συγκέντρωση θα σου δείξω καλάμι εγγλέζικο 4.2μέτρα με 5 οδηγούς μόνο μαζί με την μύτη και βάρος μικρότερο από ένα κινητό, που "πετά" καταπληκτικά βάρος έως 10gr

Τώρα για τον συνονόματό μου. Δεν παρουσιάζω κάτι για να δημιουργώ... κόντρες στον εαυτό μου. Φτιάξαμε κάτι απέτυχε για δικούς μας λόγους, σας το δίνω με την καρδιά μου. Εκμεταλευτήτε το - πετάξτε το εσείς κρίνεται. Σε ένα μόνο σημείο θα σταθώ. Στην λέξη... σκουπόξυλο. Οταν το καλάμι δεν το πειράζουμε κυριολεκτικά σε τίποτα, όσον αφορά τις προδιαγραφές του (και μη μου πείς ότι έχει προδιαγραφές από την βάση έως την τάπα), παρά μόνο προσπαθούμε να το προσαρμόσουμε καλύτερα πάνω μας, γιατί αυτό... κάνουμε. Τότε δεν έχω κανένα λόγο να  συνεχίσω και να ζητήσω συγγνώμη που σας ανακάτεψα. Ισως είναι και ευκαιρία να με βοηθήσεις να μάθω. Αυτό τελείως καλοπροαίρετα, γιατί όπως ανάφερα ποιο πάνω δεν είμαι καλός σε ρήψεις, ίσως ο χείριστος όλων, επομένως εύλογα από τη εμπειρία σου ξέρεις πολύ περισσότερα από μένα.
Ψάχνομαι.... γιατί κάθε συν ή πλήν είναι καλό τόσο για την αρρώστια μου/μας, όσο και για την δουλειά μου.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 16:16 #28 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Φίλε Ανδρέα,

καταρχήν όπως προείπα σε συγχαίρω που ψάχνεσαι και αυτό είναι κάτι που σε τιμά γιατί λίγοι το κάνουν. Εκεί που στέκομαι ξανά και ίσως να μην κατάλαβες είναι στην διττή δράση του καλαμιού. Ξαναδές το θέμα. Όσον αφορά το μοχλό αυτό που κάνεις όντως βοηθάει σε καλάμια με σταθερή βάση. Εμείς το έχουμε λύσει το θέμα με το να μετακινούμε το μηχανάκι κοντά στην τάπα.

"Σκουπόξυλα" ονομάζουμε χαριτολογώντας τα καλάμια που το but τους είναι αλύγιστο και δεν συμμετέχει ενεργά στην ρίψη. ΣΕ αντίθεση τα καλάμια που χρησιμοποιούνται για ρίψεις λυγίζουν ολόκληρα μέχρι σχεδόν την τάπα, εκεί δηλαδή που είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ του καλαμιού. Σκοπός του ρίπτη είναι να λυγίσει το καλάμι του όσο πιο χαμηλά γίνεται.

Συνέχισε να ψάχνεσαι, είναι πολύ ωραίο και δημιουργικό αυτό που κάνεις. Στο συγκεκριμένο θέμα όμως, πάρε καμιά συμβουλή από τον Φώτη για τον σχεδιασμό και την δράση των καλαμιών. Θα σε βοηθήσει να βρείς τον δρόμο για τις εφευρετικές ανησυχίες σου.

Σου εύχομαι καλές ανακαλύψεις.

Με εκτίμηση Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 17:25 #29 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Όπως είπα συνονόματε, όλες οι κατασκευές μου απευθύνονται για όλους εμάς που δεν μπορούμε να ρίξουμε μακριά, όσο θέλουμε ή μπορούμε. Επομένως πάντα θα αναφέρομαι σε απλά πράγματα, όπως ίσως είδες με τον φελλό για εγγλέζικο ή μερικά ακόμη πράγματα που ίσως έχουν περισσότερο ενδιαφέρον για το γενικό σύνολο. Από την πρώτη στιγμή σε αυτό το topic, αν πρόσεξες δεν αναφέρθηκα καθόλου σε αγωνιστικές καταστάσεις. Άλλωστε αυτά ίσως δεν έχουν ενδιαφέρον παρά μόνο στους λίγους.
Στο ζητούμενο τώρα. Ψάξτο!! Ίσως βρεις κάτι που σε ενδιαφέρει. Εάν πάλι κάποια στιγμή αποφασίσω να ασχοληθώ με extream καταστάσεις, λογικό είναι να ζητήσω την γνώμη των ειδικών. Σημασία έχει ότι η παρουσίαση μου απευθύνεται σε όποιον έχει ένα καλάμι σειράς και θέλει το κάτι παραπάνω. (Όταν αναφέρομαι σε καλάμια σειράς, αναφέρομαι σε …. Σκουπόξυλα). Επομένως αυτή είναι η χαρά μου, να μπορώ να προσφέρω κάτι χρήσιμο στον άλλον. Εάν τώρα νομίζεις ότι μπορείς να ασχοληθείς με αυτό για πιθανή βελτίωση ή απόρριψη θα είναι χαρά μου να το κάνεις…. Για να γλιτώσω το γράψιμο και τις εξηγήσεις.  Και ένα τελευταίο.Δεν είμαι εφευρέτης. Ούτε έχω ανησυχίες. Η δουλειά μου είναι να βελτιώνω προτάσεις άλλων, όπου φυσικά μπορώ. Σε εσένα και στον Φώτη θα κάνω μια εξαίρεση εκτός εργασίας. Δώστε μου με ΠΜ προδιαγραφές και βλέπουμε τι μπορεί να γίνει.
Φιλικά
Ανδρέας Χρυσοσπάθης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 19:03 #30 από a Guest
Ανδρέα θα μπορούσα να γράψω σελίδες για να απαντήσω στα παραπάνω αλλά δυστυχώς δεν θα έχει νόημα. Θα σταθώ μόνο σε 1. Εγγλέζικο καλάμι με 5 οδηγούς ΕΓΚΛΗΜΑ. Δεν ξέρω με ποια λογική το έστησες. Προσπάθησε να ακούσεις τουλάχιστον τον Φώτη που με πολύ υπομονή προσπαθεί να σου εξηγήσει λίγα από αυτά που έμαθε τα τελευταία (αρκετά) χρόνια που ασχολείται με το στήσιμο απαιτητικών καλαμιών.

Δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου, θεωρώ ότι καλά κάνεις και την ψάχνεις αλλά η συμπεριφορά των καλαμιών είναι ένα θέμα που ούτε οι εταιρίες που τα κατασκευάζουν δεν έχουν πλήρως αναλύσει.

Διάβασε ξανά τα post του Κολοβού παραπάνω και θεώρησε το 90% από αυτά που λέει δεδομένα και το 10% ότι δεν το καταλαβαίνεις (όπως κι εγώ άλλωστε).

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.193 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection