Είναι να μην πάρουμε φόρα. Άλλη μία κατασκευή δυστυχώς δύσκολη στην υλοποίηση της, αλλά με φανταστικά αποτελέσματα στις ρίψεις μας. Ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, πάντοτε κατόπιν συγκεκριμένων προτάσεων για να προσαρμοστεί ως έχτρα στα καλάμια μας για να στέλνουμε σε μεγαλύτερη απόσταση την αρματωσιά μας, με την αυτήν δύναμη. Δοκιμάστηκε με αποτελέσματα άκρως ικανοποιητικά. Μειονέκτημα της ήταν και είναι, η αδυναμία κατασκευής γενικού προσαρμογέα για όλες τις μάρκες των καλαμιών. Πάντα είμαι υποχρεωμένος να σας υπενθυμίζω, ότι όλες οι προτάσεις μου είναι για αυστηρά προσωπική σας χρήση και όχι για εμπορική εκμετάλλευση. Για όλα τα σχέδια μου υπάρχουν κατατεθειμένα σχέδια σε συγκεκριμένες βάσεις δεδομένων για να αποτρέπονται, πιθανές .......παρεκτροπές. Δεν θα υπεισέλθω σε θεωρία και στοιχεία υπολογισμού των παραμέτρων που χρησιμοποιήθηκαν για το καλύτερο αποτέλεσμα. Το μόνο που αξίζει, απλά να καταλάβετε είναι ότι με την αυτήν δύναμη, το αυτό καλάμι και την ίδια αρματωσιά, έχουμε αύξηση βεληνεκούς κατά 20-30%. Η όλη κατασκευή χρειάζεται τόρνο για την κατεργασία και προσαρμογή και γίνεται από πολύ σκληρό πλαστικό. Εσωτερικά η «γόμωση» αν μπορεί να μου επιτραπεί να χρησιμοποιήσω αυτόν τον όρο είναι υδράργυρος. Δυστυχώς επικίνδυνο υλικό, για αυτό πρέπει να κλειστεί ερμητικά. Μία άλλη παραλλαγή και ίσως καλύτερη οικολογικά, είναι, η χρήση της θήκης από μέταλλο (με προτίμηση κάποιο που δεν οξειδώνεται εύκολα και μέσα η γόμωση να γίνει από μολύβι. Δεν έχει όμως τις ιδιότητες του υδραργύρου που ως υγρό μέταλλο μετατοπίζεται και έτσι αυξάνεται το έργο που εξασκείται στην αρματωσιά, λόγω αδρανείας που παρουσιάζεται. Επίσης πλεονέκτημα έχει ότι η βάση του καλαμιού πληγώνεται πλέον δύσκολα, όπως και το ζύγισμα του καλαμιού γίνεται ακόμη καλύτερο και το καλάμι είναι ποιο ξεκούραστο, όταν παλεύουμε ένα μεγάλο ψάρι (αμάν παναγίτσα μου!!!!) Όποιος ενδιαφέρεται για την κατασκευή, μπορεί να αποστείλει e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με πραγματικό όνομα και διεύθυνση και θα του αποσταλούν πλήρης διαστάσεις x,y,z,h και τρόπος κατασκευής. Όποιος πάλι θέλει να αναλύσει τον τρόπο λειτουργίας μέσα σε αυτό το topic, θα είναι χαρά μου να το κάνει. Σημασία για μένα έχει να μπορώ, όσο μπορώ, να βοηθώ για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στις τεχνικές μας όταν εξασκούμε το hobby μας.