Ερώτηση Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων

13/10/2007 00:14 #11 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Αντρέα , εδώ δεν έχουμε έμβολο , να πιέζει τον Υδράργυρο να περάσει γρήγορα

το διάφραγμα. (  αλήθεια , γιατί να περάσει γρήγορα ? )

Εδώ , ο Υδράργυρος κινήται λόγω της περιστροφής ( λόγω κεντρομόλου ) .

Κάπου .....σε χάνω , δεν έχεις ...σήμα !!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:40 #12 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
...........Κάπου .....σε χάνω , δεν έχεις ...σήμα !!
Βασίλη με έκανες και γέλασα (καλοπροαίρετα). Προτιμώ στην συνάντηση να στο αναλύσω. Αλλώστε, εδώ  ότι και να γράφουμε είναι φτωχό. Η ίδια η κεντρομόλος, ως δύναμη  εμφανίζει ας πούμε τις ίδιες αρχές του εμβόλου. Μην με αναγκάσεις να σου φτιάξω βιντεάκι της κίνησης για να καταλάβεις. Το ποθητό είναι ένα. Μεγάλη εκτόνωση ενέργειας στον πάτο του κυλίνδρου. Αυτό ας το πούμε έιναι ένα κολπάκι, μιάς και η διαδρομή των χεριών μας στην ρίψη είναι σχετικά μικρή, επομένως η ταχύτητα είναι και αυτή μικρή. Εχεις ακόυσει για σφαίρες υδραργύρου. Τρυπάνε το βλήμα στην μύτη και  μέσα μπαίνει μία σταγόνα υδράργυρος. Κλείνουν πάλι την μύτη με καλαι και μέσα στο βλήμα ο υδράργυρος κάνει μια ελάχιστη διαδρομή της τάξης των 2χιλιοστών. Οταν φύγει το βλήμα από την κάνη η σταγονα κολά πισω στο βλήμα. Με οτ που θα έλθει το βλήμα σε επαφή με χαρτι, που σημαίνει μείωση ταχύτητας του μόνο κατά 2-3M/SEC ο υδράργυρος εξφενδονίζεται μπροστά, σπάει το καλαι και πλέον σαν μικρά σταγονίδια κάνει ζημιά σε ότι βρεί. ΑΥτό γίνεται, λόγω του ότι ως ένα απο τα βαρύτερα στοιχεία της φύσης, μπορεί και αποκτά τεράστια κινητική ενέργεια για δεδομένη στιγμή. Εδώ την δουλίτσα μας την κάνει μια τρυπα. Το topic όμως το ξεκίνησα για να βοηθησω όποιον θέλει να το κατασκευάσει για δικιά του προσωπική χρήση και όχι να προσπαθώ.... να απολογούμε ή να τα εξηγήσω όλα. Είναι απλό και απλά εκμεταλεύομαι μερικές ιδιοτητες των στοιχείων για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Προς Θεού μην με παρεξηγήσεις!!!! Νομίζω όμως ότι πρώτα πρέπει να κάνετε κάποια δοκιμή με φύλλο μολύβι και μετά εύκολα θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:49 #13 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Για τον Βασίλη (Nosferatu ). Ναι έχεις δίκιο. Οντως το μισό της μεθόδου στηρίζεται στο σκεπτικό σου. Για αυτό λέω ότι ο Hg κάνει την δουλειά που είναι υγρό μεταλλο και όχι κάποιο άλλο, που μας βολεύει καλύτερα, όπως ο μόλυβδος. Θέλουμε ενέργεια πανω στην κίνηση και αδράνεια στο σταμάτημά μας. Δυστηχώς όμως έχουμε, ένα τελικό λάκτισμα προς το μέρος μας στο σταμάτημα της κίνησης, που όπως είπα και ποιο πάνω, προσφέρει και ένα σύν (επιτάχυνση της τρίχας μέσα από τα δακτυλίδια)
Δυστηχώς το τελευταίο πρωτότυπο, το έδωσα προχτές σε φίλο (που ήταν και η αφορμή να θυμιθώ αυτό το θέμα και να το παρουσιάσω). Οποιος έχει τόρνο, ας μου ζητήσει τα στοιχεία να το κατασκευάσει ανέξοδα και να δημοσιοποιησει τα αποτελέσματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:52 #14 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Μας έβαλες στην μπρίζα !! Αυτή την αμαρτία πληρώνεις !!

Ες ....συνάντηση τα σπουδαία !!!

Υ.Γ. Με έβαλες νυχτιάτικα να κατεβάσω την Μηχανική του .....Καίσαρα Αλεξόπουλου !!

Εχω φυλαγμένη όλη την σειρά !!!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:56 #15 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Χε!Χε!Χε!Χε! Οχι παίζουμε :dance3: :dance3: :dance3:ΚΑΙΡΌς ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΆΒΑΣΜΑ. Απλά όταν σου δώσω τις αναλογίες θα καταλάβεις ότι είναι τελείως απλό και πιστη εφαρμογή νόμων Φυσικής. Δεν υπάρχει μαγικό. Ειναι μόνο αντεμπορικό για της εταιρείες για μας φίνο. Και ειδικά για μένα με μέγιστη βολή τα.... μέτρα (ο χειρότερος όλων σας), μια καλή βοήθεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 00:59 #16 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Μην ανησυχείς.....σου την έχω στημένη στην Κερατέα !!! :yahoo: :yahoo:

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 09:47 #17 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Φίλε και συνονόματε Ανδρέα καταρχήν συγχαρητήρια γιατί ψάχνεσαι,
Αν και ομολογώ ότι δεν κατάλαβα πλήρως το project, κατανοώ εντούτοις την βασική λειτουργία του.
Έχω όμως συγκεκριμένα ερωτήματα να κάνω και κάποιες απορίες.

α) Το βάρος το οποίο προστίθεται σε ένα καλάμι θεωρείς ότι είναι θετικό στοιχείο???
β) Η αύξηση της απόστασης (20 - 30%) αφορά κάποια βάση απόστασης?? π.χ. 60 μ. + 30% = 78μ. ???
    Δηλαδή στα 200 μέτρα βάσης + 30% = 260 μ. !!!!!!!!!!!!  Τρέμε DANNY.
γ) Με όλη την αλλαγή που κάνεις στο καλάμι (επέμβαση στον σχεδιασμό) δεν αλλάζουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του?? Το action του καλαμιού παραμένει αμετάβλλητο?? Η συμπεριφορά του butt και του tip???
δ) Πόσο σίγουρος είσαι ότι δεν θα σπάσει το καλάμι σε μια δυναμική ρίψη??? Την απόσταση την πετυχαίνεις με την σωστή φόρτιση του καλαμιού. Αν δεχτεί μεγαλύτερη φόρτιση (εκεί αποσκοπεί το σχέδιο σου) από αυτή που είναι σχεδιασμένο να αντέξει τοτε θα ΣΠΑΣΕΙ.

Αυτά τα ολίγα. Περιμένω κάποιες απαντήσεις για να μου λυθούν οι απορίες.

Υ.Γ. Αν με πείσεις τότε θα σου δώσω τα zziplex μου να τα κάνεις μετατροπές για να κατέβω στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ρίψεων.

Φιλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 10:18 #18 από Κυκος Αθανασιος (xartas)
Απαντήθηκε από Κυκος Αθανασιος (xartas) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
ζαργανα εισαι ατυχος τα zziplex δεν εχουν βιδωτη ταπα  :tease: :tease: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 10:26 #19 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Σάκη καλημέρα,

Καλά ρε τόση μετατροπή θα κάνουμε, στη βιδωτή τάπα κόλλησες?? :crazy: :dance3: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 10:28 #20 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΕΛΙΝΕΚΟΥΣ ΡΙΨΕΩΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΜΑΣ
Φελι Ανδρεα
Εαν καταλαβα καλα (διορθωσε με) με το βαρος και την αναλογη λαβη που εχεις κατασκευασει κερδιζεις εναν καλυτερο μοχλο.
Σ αυτην την περιπτωση θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα εαν κατεβασεις το μηχανακι κοντα στην ταπα. Ετσι το καλαμι θα ζυγιστει καλυτερα
και το πιο βασικο θα μπορει ο χειριστης να μεγαλωσει ή να μικρηνει αναλογα ην λαβη του στην ριψη. Σωστα αναφερεις οτι στην επαναφορα η βαση κατω απο τα σκελια ειναι πιο ξεκουραστη ΑΛΛΑ το κομματι που περνα εξω και δημιουργει την "ουρα" του ψαρα (εγω ειμαι Κολοβος) συμμετεχει στο εργο?
Με την προυγουμενο setup η ταπα στηριζεται στην κοιλια και το δεξι ή εριστερο χερι μεγαλωνει την λαβη αναλογα με το εργο που εχει.. Επισης η πετονια κατεβαινει πιο χαμηλα και θα φορτισει καλυτερα το καλαμι (που ειναι και το ζητουμενο)

Αυτα οσο αναφορα την λαβη
Για να μας βοηθησεις και να μας κανεις πρωταθλητες (που πας βρε zzargana!!) !!! θα σου δωσω μερικα στοιχεια.

Το καλαμι ειναι μοχλος - ελατηριο.
Ως μοχλος θελουμε αναλογα την τεχνικη μας να τον μετατρεπουμε ευκολα και απλα και με μια μετακινηση του υπομοχλιου και να διαμορφωνουμε αλλη λαβη. ΠΟΤΕ μια λαβη μας δεν ειναι ιδια σε ολα τα καλαμια. Σε καποια πολυ δυνατα θα χρειαστει να μεγαλυτερη και σε μαλακα θα χρειαστει μικροτερη.
Με την μετακινηση του μηχανισμου χαμηλα εχει λυθει αυτο το προβλημα.

Ως ελατηριο θελουμε να το τεντωσουμε χωρις να "δουλεψουν" τα χερια μας. Οταν το τεντωσουμε ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ θα το χρησιμοποιησουμε σαν μοχλο. Για να τεντωσουμε το ελατηριο ή να "φορτισουμε" το κατω μερος του κορμου χρειαζεται το καλαμι να εχει και το αναλογο βαρος. Η αδρανεια θα το βοηθησει και η κινηση θα ειναι πιο ευκολη. Μεγαλο βαρος=μεγαλη αδρανεια = ελεγχομενη κινηση απο μερους μας και σε σωστο χρονο. Μικρο βαρος = μικροτερη αδρανεια = γρηγορη κινηση και λαθη στο χρονο μας. Ενας καλος ριπτης θα ριξει πιο δυσκολα ενα ελαφρυ καλαμι.
Το ζητουμενο για εμας ειναι να φορτιζουμε το καλαμι (κατω μερος) ευκολα και γρηγορα.
Αφου χτιζεις καλαμια ψαξου και με την θεση των οδηγων πανω στον κορμο...θα σου δωσει περισσοτερα μετρα. Εκει υπαρχουν τεχνικες που θα φορτισουν
ευκολα το συνολο αλλα χρειαζεται πολυ δουλεια καθε φορα ξεχωριστα σε καθε χειριστη.
Νομιζω οτι θα βρεις κατι που θα μας βοηθησει εμεις εχουμε χρονο...μονο μην μας ξεχασεις.


Φιλικα
Φωτης Κολοβος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.201 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection