- Δημοσιεύσεις: 175
- Μου αρέσει που έλαβε 14
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αγαπητέ φίλε Φώτη. Ναι όντως έχουμε ένα καλύτερο υπομόχλιο, αν όμως κατεβάσουμε το μηχανάκι κοντά στην τάπα, όπως λες, νομίζω χάνουμε πλέον σε ζύγισμα.
Μην ξεχνάμε ότι η πραγματική φόρτιση ξεκινά από το δεύτερο στέλεχος και πάνω (όχι αυτό της τάπας και του μηχανισμού). Μάλλον ξεκινα από την βάση του μηχανισμού και πάνω. Αυτό σημαίνει ότι είναι μη αναγκαία η μετακίνηση του μηχανισμού. Θέλει πολύ συζήτηση αυτό το θέμα.
Για το μήκος της λαβής να μπορεί μα μεγαλώσει-μικρύνει έχεις απόλυτο δίκιο. Κανονικά έπρεπε το μήκος της λαβής να είναι προσαρμοσμένο στο σωματότυπο και άνοιγμα των χεριών του κάθε χρήστη. Πιστεύω ότι σε πρωταθλήματα οι εταιρείες το κάνουν αυτό, αλλά για τα καλαμιά της Αγοράς χρησιμοποιούν ένα μέσο όρο που να βολεύει εμάς και φυσικά να μειώνει το κόστος παραγωγής για αυτούς. Είναι όπως τα αυτοκίνητα στα παγκόσμια πρωταθλήματα. Δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που πουλάνε. Φάτσα όμως ίδια.
Να σας βοηθήσω να γίνεται καλύτεροι. Αυτό δεν το πιστεύω ότι μπορεί να γίνει. Είμαι αμελητέος σε σύγκριση με πραγματικούς γνώστες του είδους. Προσπαθώ μόνο, όταν μου δίνεται κάτι να το βελτιώσω, όσο μπορώ και αν μπορώ με τις ταπεινές γνώσεις που έχω. Έχω κολλήσει σε…. ντουβάρια που δεν φαντάζεσαι.
Θέση οδηγών, έχω καταλήξει για αυτές, μονο όμως σε καλάμια με μικρό action. Σε μεγάλα action έχω μόνο ευκαιριακά ασχοληθεί.
Αν έλθεις στην συγκέντρωση θα σου δείξω καλάμι εγγλέζικο 4.2μέτρα με 5 οδηγούς μόνο μαζί με την μύτη και βάρος μικρότερο από ένα κινητό
που "πετά" καταπληκτικά βάρος έως 10gr
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ο Terry Carroll, ιδιοκτήτης της εταιρίας zziplex εμπιστεύεται μόνο ένα άτομο στην Ελλάδα για το στήσιμο και διανομή των καλαμιών του. Μάλιστα πρόσφατα αν δεν κάνω λάθος κατασκεύασε ένα καλάμι σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του. Αν θεωρούμε τον Φώτη Κολοβό κριτικό κινηματογράφου, τότε θα πέσω με τα μούτρα στη δουλειά για να επανασχεδιάσω την αεροδυναμική της Ferrari F1. Δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω από μολύβι, γόμα και ένα λευκό χαρτί.
Κάθε προσπάθεια είναι αξιόλογη αλλά καλό θα είναι καμιά φορά να ακούμε και τους ειδικούς.
Φιλικά Πασχάλης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD