Ερώτηση Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων

13/10/2007 20:04 #31 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Πασχάλη καλησπέρα. Ναι όντως φαίνεται έγκλημα. Όμως .... ως ανησυχος νεολαίος, κάνω πράγματα που σε πρώτη φάση φαίνονται παλαβά, όμως μετά στην πράξη, φαίνονται σωστά. Αλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που θα το φέρω στην συγκέντρωση και εκεί θα φανεί κατά πόσο στέκει ή όχι (Δεν είναι για προώθηση στην Αγορά, ούτε για διαφήμιση, μόνο για σύγκριση και γνώμες). Καμμιά φορά μερικά πράγματα δένουν. Επειδή όμως ασχολούμαι με εγγλεζικο και bologneze πολλά χρόνια (πολύ πρίν αρχίσουν να το κάνουν γνωστό εδώ τα περιοδικά), μπορώ να πώ ότι εδώ έχω πράγματι γνώμη. Για να καταλήξω τελικά να το χρησιμοποιώ στα ψάρεματα μου, σημαίνει κάτι. Να αλλάξω γνώμη από εδώ είναι ουτοπία. Προτιμώ ιδίοις όμασι. Εγώ τι συγκρίσεις μου τις κάνω πάντα. Νομίζω είναι καιρός να το δώσω να τις  κάνουν και άλλοι. Ποτε όμως δεν λέω ποτέ στον πειραματισμό, ειδικά σε αυτά που ίσως φαίνονται... αστεία. Επομένως το ναί ή το όχι προτιμώ να το ακούσω, αφού κάποιοι από σας το πάρουν στα χέρια τους, ρίξουν, δοκιμάσουν. Το αν είναι σωστό ή όχι πλέον το κρίνουν άλλοι και αυτό είναι το σωστό. Οσον αφορά τα  post του Κολοβού (δεν τον ξέρω προσωπικά), αναφέρω σαφέστατα ότι δεν ασχολούμαι με αγωνιστικές καταστάσεις. Τώρα αν είναι να "σταυρωθώ" από ειδήμονες, για κάτι που ξεκίνησε ως εξάρτημα και δεν περπάτησε για άλλους λόγους, καλύτερα να μην γράφω τίποτα. Θα χαιρόμουν όμως να έβλεπα προσπάθειες βελτίωσεις και όχι προσπάθειες ερωτοαποκρίσεων για να καταλήξουμε ότι δεν κάνει σε ...χχχχ καταστάσεις. Καταλήξω και τελειώνω επομένως. Δεν αναφέρθηκα σε στησίματα απαιτητικων καλαμιών , ούτε σε εξιδεικευμένες καταστάσεις, αλλα ούτε και σε θέματα κατασκευαστικά εταιριών. Αναφέρθηκα σε ένα εξάρτημα που βοηθά, όποιον το κατασκευάσει.
Νομίζω είμαι σαφής. Ούτε θέλω να υπερσκελίσω κανένα, ούτε να μειώσω.  Εδώσα - δεν ζήτησα. Δεν μου αρέσει να μην δίνεις και να ζητάς από πάνω.
Προσωπικά και φιλικα τέλος από αυτό το τοπικ

Υ.Γ Αν θέλεις να το δοκιμάσεις στείλε με ΠΜ νούμερο κιν. Να στο δώσω και να το ψαρέψεις. Αλλώστε για αυτήν την δουλειά είναι. Η απόφαση δική σου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2007 23:05 #32 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων

Αγαπητέ φίλε Φώτη. Ναι όντως έχουμε ένα καλύτερο υπομόχλιο, αν όμως κατεβάσουμε το μηχανάκι κοντά στην τάπα, όπως λες, νομίζω χάνουμε πλέον σε ζύγισμα. 


25 εκατοστα απο την ταπα ειναι μια καλη αρχη..

Μην ξεχνάμε ότι η πραγματική φόρτιση ξεκινά από το δεύτερο στέλεχος και πάνω (όχι αυτό της τάπας και του μηχανισμού). Μάλλον ξεκινα  από την βάση του  μηχανισμού και πάνω. Αυτό σημαίνει ότι είναι μη αναγκαία η μετακίνηση του μηχανισμού. Θέλει πολύ  συζήτηση αυτό το θέμα.


Η φορτιση τελειωνει εκει που ξεκινα η πετονια. Εαν το μηχανακι ειναι 80 ποντους απο την βαση καπου εκει βρισκεται και το τελος φορτισης. Εαν το μηχανακι κατεβει η φορτιση τελειωνει χαμηλα. ΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ τοσο περισσοτερη δυναμη θα απελευθερωσει στην ριψη.

Για το μήκος της λαβής να μπορεί μα μεγαλώσει-μικρύνει έχεις απόλυτο δίκιο. Κανονικά έπρεπε το μήκος της λαβής να είναι προσαρμοσμένο στο σωματότυπο και άνοιγμα των χεριών του κάθε χρήστη. Πιστεύω ότι σε πρωταθλήματα οι εταιρείες το κάνουν αυτό, αλλά για τα καλαμιά της Αγοράς χρησιμοποιούν ένα μέσο όρο που να βολεύει εμάς και φυσικά να μειώνει το κόστος παραγωγής για αυτούς. Είναι όπως τα αυτοκίνητα στα παγκόσμια  πρωταθλήματα. Δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που πουλάνε. Φάτσα όμως ίδια.


Εδω τι να πουμε !! Το Ιαπωνικο μοντελο στελνει την βαση στους 80 ποντους !

Να σας βοηθήσω να γίνεται καλύτεροι. Αυτό δεν το πιστεύω ότι μπορεί να γίνει. Είμαι αμελητέος σε σύγκριση με πραγματικούς γνώστες του είδους. Προσπαθώ μόνο, όταν μου δίνεται κάτι να το βελτιώσω, όσο μπορώ και αν μπορώ με τις ταπεινές γνώσεις που έχω. Έχω κολλήσει σε…. ντουβάρια που δεν φαντάζεσαι.


Ολοι κολλημενοι ειμαστε  :dance3: :dance3: και το διασκεδαζουμε. Εαν βρεθεις Θεσ/νικη θα συζητησουμε καλυτερα το θεμα.

Θέση οδηγών, έχω καταλήξει για αυτές, μονο όμως σε καλάμια με μικρό action. Σε μεγάλα action έχω μόνο ευκαιριακά ασχοληθεί.


Μην με τρελενεις με το Action  :crazy: :crazy: :crazy: Δεν προσφερει καμια βοηθεια. Απλως περιγραφει που θα λυγισει ο κορμος. Οπως και στα αυτοκινητα  εαν καποιος σου πει οτι το διθυρο ειναι καλυτερο απο το 5θυρο θα σημαινει κατι?? Φανταζεσαι βεβαια οτι το 2θυρο ειναι πιο μικρο σε μηκος, θα εχει μεγαλυτερο χωρο αποσκευων, και προφανως θα ειναι πιο γρηγορο ....
Μονο εαν αρχισει και σε ενημερωνει για κινητηρα, ροπες διαστασεις κ.ο.κ θα παρεις καλυτερη εικονα και εαν το αγγιξεις θα γνωριζεις περισσοτερα, φανταζεσαι να το οδηγησεις?

Αν έλθεις στην συγκέντρωση θα σου δείξω καλάμι εγγλέζικο 4.2μέτρα με 5 οδηγούς μόνο μαζί με την μύτη και βάρος μικρότερο από ένα κινητό


Ενα Blank 4.5μ ζυγιζει περιπου 170γρ και τελειωμενο 215γρ. Οι 16 οδηγοι δεν ξεπερνουν τα 12 γραμμαρια σε βαρος και η κολλα με τα νηματα τα 7γρ. Τα υπολοιπα ειναι γουστα του ψαρα.  Αλλα οπως γνωριζεις πεφτουν χαμηλα στον κορμο αρα βοηθουν. Με 2αρι μηχανακι το καλαμι θελει 15γρ μολυβι στην ταπα για να ζυγιστει. Εαν αφαιρεσουμε το ζυγισμα δεν υπαρχει καλαμι 4.2 μετρων κατω απο τα 150γρ. Μολις ζυγισα το ασυρματο και ειναι 125γρ.  :secret:

που "πετά" καταπληκτικά βάρος έως 10gr


Φανταζομαι ολοι οι οδηγοι στην μυτη !! Προσθεσε αλλους 12 και θα γινει πολυ καλυτερο. Το ιδιο βαρος (10γρ) θα το λυγιζει περισσοτερο, θα μπορεις να κατεβεις σε διαμετρο πετονιας, να ανεβεις σε CW και σιγουρα θα στειλεις το δολωμα πιο μακρια  :dirol:

Φιλικα παντα και ελπιζω να τα πουμε απο κοντα  :good:
Φωτης Κολοβος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 14:19 #33 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Αντρέα , ανέκαθεν υπήρχαν αντίθετες προς εμάς απόψεις ....και θα υπάρχουν.

Μή σταματάς να ψάχνεσαι , είναι ό,τι καλύτερο μας έχει μείνει.

Κανείς μας δεν είναι τέλειος.

Αλλά θεωρώ καλύτερο αυτόν που ψάχνεται ( κι ας κάνει λάθη )

απο τον.....κριτικό....του κινηματογράφου !

Συνέχισε ...και ο,τι σου κατεβαίνει ....λέγε το.

Και ένα στα δέκα να είναι καλό.....αξίζει τον κόπο!!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 15:20 #34 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Βασίλη, πάντοτε θα υπάρχουν αντίθετες απόψεις, πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις. Αλλώστε ότι δημοσιεύει ο καθένας από μας εδώ, δεν σημαίνει ότι θα τυγχάνει και ευνοικής κρητικής. Σημασία για μένα έχει, ότι πράγματα που έχω πειραματιστεί και δεν έχουν κανένα πλέον ενδιαφέρον για μένα, αφού γνωρίζω ότι για άλλους κάτι μπορεί να προσφέρει, το δίνω με την ψυχή μου. Τώρα για τους .....κριτικούς κινηματογράφου... ε!!! θα υπάρχουν πάντα. Θυμάμαι πρίν από καιρό. όταν έγραφα στο περιοδικό ψάρεμα, καποιος έλεγε διάφορα. Εγώ τα έφτιαχνα, τα φωτογράφιζα, τα παρουσίαζα και αυτός... ο ειδικός που δεν είχε φτιάξει τίποτα :beach:, ήθελε να έχει γνώμη. Λοιπόν για να τελειώνει το θέμα αυτό. Οποιος θέλει το φτιάχνει. Οι κρητικές μετά αν δεν του κάνει.
Βαρέθηκα να έχω κράμπα στα δάκτυλα από το γράψιμο. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε σε ηλικία που δεν πρέπει να αγχωνόμαστε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 16:55 #35 από a Guest
Ο Terry Carroll, ιδιοκτήτης της εταιρίας zziplex εμπιστεύεται μόνο ένα άτομο στην Ελλάδα για το στήσιμο και διανομή των καλαμιών του. Μάλιστα πρόσφατα αν δεν κάνω λάθος κατασκεύασε ένα καλάμι σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του. Αν θεωρούμε τον Φώτη Κολοβό κριτικό κινηματογράφου, τότε θα πέσω με τα μούτρα στη δουλειά για να επανασχεδιάσω την αεροδυναμική της Ferrari F1. Δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω από μολύβι, γόμα και ένα λευκό χαρτί.

Κάθε προσπάθεια είναι αξιόλογη αλλά καλό θα είναι καμιά φορά να ακούμε και τους ειδικούς.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 18:19 #36 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων

Ο Terry Carroll, ιδιοκτήτης της εταιρίας zziplex εμπιστεύεται μόνο ένα άτομο στην Ελλάδα για το στήσιμο και διανομή των καλαμιών του. Μάλιστα πρόσφατα αν δεν κάνω λάθος κατασκεύασε ένα καλάμι σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του. Αν θεωρούμε τον Φώτη Κολοβό κριτικό κινηματογράφου, τότε θα πέσω με τα μούτρα στη δουλειά για να επανασχεδιάσω την αεροδυναμική της Ferrari F1. Δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω από μολύβι, γόμα και ένα λευκό χαρτί.

Κάθε προσπάθεια είναι αξιόλογη αλλά καλό θα είναι καμιά φορά να ακούμε και τους ειδικούς.

Φιλικά Πασχάλης


:good: :good: :good: :good:

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 18:28 #37 από Aνδρεας Χρυσοσπαθης
Απαντήθηκε από Aνδρεας Χρυσοσπαθης στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Ποιός θεωρεί τον  Φώτη Κολοβό κριτικό κινηματογράφου? Μάλιστα βλέπω ότι έρχετε στην συνάντηση της Αθήνας και είναι χαρά μου που θα  γνωρίστουμε και θα τα πούμε από κοντά . Επομένως το θεωρώ παρανόηση για όποιον το σκέπτεται έτσι.  Προσωπικά Μίλώ όπως και εσείς για τους κριτικούς κινηματογράφου, γνωστούς και άγνωστους που από θέση  :beach: είναι ειδήμονες. Για αυτούς που χωρίς να κάνουν τίποτα, έχουν γνώμη. Μήπως και αυτό..... μπορεί να παρερμηνευτεί ? Δεν νομίζω.  Καλή συνέχεια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 19:43 #38 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: Εξάρτημα καλαμιών για αύξηση βελινεκούς ρίψεων
Τον Φώτη τον Κολοβό τον εκτιμώ βαθειά για την δουλειά που κάνει

και τον τρόπο που γράφει τις απόψεις του.

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.170 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection