Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

18/11/2014 19:52 - 18/11/2014 19:56 #881 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλησπερα, στην παρεα μας.. :give_rose:

Μιχαλη, κρατα μικρο καλαθι αδερφε..
Μην σου πω, για φιλο παραγαδιαρη, που απο τον Πορο το παραγαδι, εφτασε στην Υδρα, για ενα μπακαλιαρο. :yahoo:
Δολωμα σαρδελα.. :fish:
Στο δε εγγλεζικο εγω, φολες-φολες-φολες.. :crybaby2:


Δημήτρη,
Με προκαλείς να αρχίσω να γράφω ιστορίες πάλι, αλλά δεν πειράζει γιατί το ευχαριστιέμαι.
Λοιπόν κάποτε πήγα στην Κρήτη, στα μέρη της γυναίκας μου, καλεσμένος των συγγενών που βέβαια είχαν ήδη μάθει για την ... τρέλα μου και με περίμεναν για να τους κάνω ... επίδειξη ψαρευτικής ... τέχνης!
Είχα πάρει μαζί μου για την περίσταση δυο παραγάδια 200άρια και ένα αθερινόδιχτο το οποίο είχα φτιάξει με το ζόρι μετά από επιμονή ενός φίλου μου, γιατί εμένα ποτέ δεν μου άρεσε το δίχτυ γενικώς.
Ρε παιδιά, τους λέω, για να ρίξουμε παραγάδι πρέπει να ξέρω το μέρος.
Θα πάμε στη Σούγια (τόπος στα νότια του νομού Χανίων) και θα βρούμε γνωστούς που θα μας πούνε, μου λένε.
Πήγαμε λοιπόν στη Σούγια και βρήκαμε έναν παππού ο οποίος μας είπε (τρόπος του λέγειν) που έπρεπε να ρίξουμε τα παραγάδια.
Δόλωσα 400 αγκίστρια με γαρίδα και τα έριξα με όλους τους τύπους (σωστή ώρα κ.λ.π.) εκεί που μου υπέδειξε ο σοφός κρητικός παππούς.
Τα σήκωσα, επίσης με όλους τους τύπους, και έπιασα έναν σπάρο, μία γόπα και ένα μελανούρι μεγέθους 0,5 κιλού περίπου.
Το άλλο πρωί πήγα στην Σούγια, και όπως ήταν φυσικό, διαμαρτυρήθηκα στον σοφό παππού για τη φτωχή ψαριά.
Η απάντησή του ήταν η εξής:
«Επιτυχία! Ξέρεις πόσα χρόνια έχουμε να πιάσουμε μελανούρι εδώ;».
Όλα είναι σχετικά φίλε μου Δημήτρη. Εγώ μπακαλιάρο δεν έχω πιάσει ποτέ! Και τι δεν θα έκανα για να πιάσω έναν!
Ευτυχώς πιάσαμε μπόλικους αθερινούς και η φήμη του ... «γαμπρού» αποκαταστάθηκε, γιατί αλλιώς ποιος θα μας γλίτωνε από τους τρελοκρητικούς!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 04:37 #882 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα ψαραδες μου ,
Μιχαλη παρε με τηλ επεσα νωρις για υπνο ημουν πτωμα κ τωρα ειδα τις κλησεις σου,
μολις σηκωθείς κ πιεις καφε παρε με τηλ.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Captain theodoros, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 05:10 #883 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Captain theodoros, loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 05:43 #884 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σας κυριοι . :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 06:05 #885 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην καλή παρέα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 06:14 #886 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα σε ολους απο τον συνεφιασμενο Ωρωπο! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 06:27 #887 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σας!
Λίγο αγουροξυπνημένος λόγω χτεσινής έκτακτης τσιπουροκατάνυξης.
Αυτός ήταν ο λόγος των κλήσεων Νάσο.
Τι να σου κάνω; Έχασες!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 06:34 #888 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους παιδια!!!!!!!!!!!! :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 07:55 #889 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους καλους φιλους.
Συννεφια και σημερα με νοτια και καλη θερμοκρασια.Οι καταιγιδες παντως που μας ελεγαν τοσες μερες ακομη δεν ηρθαν.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2014 10:04 #890 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην παρεα του καφενειου!!
Συννεφια και θα το παει για βροχη.

Σε ποιες περιοχες αναμενετε να πεση πολλοι νερο.

.www.meteo-news.gr/2006/01/bolam-yetos.html
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.849 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection