Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

16/05/2009 13:25 #1421 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Είπα ότι θα σταμάταγα να τις ψαρεύω, αλλά η αψαρία ......... την περασμένη Τετάρτη με ανάγκασε να ρίξω το φιλότιμό μου  :blush:.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 13:29 #1422 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Επιτέλους και κάτι άλλο....  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 13:32 #1423 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Η σημερινή κάθετη αυτά έπιασα και πολύ ψιλό αλλά τα  ξαναγύρισα  :good:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 21:10 #1424 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ημερήσιο λιμανίσιο εγγλέζικο ψάρεμα,  με δόλωμα και μαλάγρα bigattini, παρέα με τον Χάρη Ψάρακα.
:fish1: :fish: :fish1:

Ο Χάρης ψάρεψε για πρώτη φορά εγγλέζικο εγκαινιάζοντας τον νέο του εξοπλισμό. Αναμένονται αποτελέσματα αν και προβιβάστηκε επιτυχώς στην επόμενη τάξη :punish: :rtfm: :good:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 22:02 #1425 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα και απο εμενα οπως προ αναφερε ο φιλος και δασκαλος μου στο εγγλεζικο Ιορδανης το παρακατω ψαρι ειναι το πρωτο μου ψαρι στο εγγλεζικο.Πως να μην κολησεις μετα απο αυτο και απο καστερας παρεις αγγλικη υπηκοοτητα.

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 23:01 #1426 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye:..και εις ανωτερα Χαρη...... :good:......... :good:.Ωραιος και ο Jo.... :good:.........σωστος δασκαλος.. :good............

:friends:Εμεις γραψαμε πολλα χιλιομετρα..... :10:........ :10: αλλα οχι αδικα........ :good:......... :fish1: :fish1:....για μυλοκοπια πηγαμε.. :fish1: :fish1:............ :fish: :fish:.........αλλα λαυρακια βρηκαμε.. :fish: :fish:.....
ησυχο μερος... :yes: :yes:.......... :friends:...θα ξανα παμε.. :friends:...... :10:...... :whistle3:...(ευτυχως ειχα ρεζερβα εγγλεζικα μαζι μου για εσπασα την μυτη του ενος).. :whistle3:........ :good:.ολα στο εγγλεζικο... :good:........αρχισε και πολλυ ψιλαδουρα.. :dance: :dance:..... :bye: :give_rose:..

                                                                         
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 23:38 #1427 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
απο το ψαρεμα της Τεταρτης με τους Νικο, Μελανουρη, Βαλαντη και Χρυσανθο αλλα πολλοι  παπαγαλοι, οπως προειπε ο Μελ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 23:51 #1428 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
απο το ψαρεμα της Παρσκευης , απο κατω εχει αρκετα σπαρια αλλα ο ξυπνιος αλλαξα μερος για να παρω μουρμουρες,τελικα ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2009 00:08 #1429 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με ζαλισε ο μικρος μου και ξεχασα την φωτο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/05/2009 07:04 #1430 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

απο το ψαρεμα της Παρσκευης , απο κατω εχει αρκετα σπαρια αλλα ο ξυπνιος αλλαξα μερος για να παρω μουρμουρες,τελικα ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ


Καπετάνιε μου μην παραπονιέσαι δεν πειράζει όλοι μας το έχουμε πάθει αυτό πάντως το καφεδάκι σου θα το ήπιες στην παράλια τι άλλο θέλεις  :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.542 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection