- Δημοσιεύσεις: 14
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
6-05-09 Περιοχη Σταυρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
6-05-09 Περιοχη Σταυρος
αυτος εισαι μια χαρα αλλα και εμεις βοηθησαμε.....
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κύριε Θεόδωρε καλή σας ημέρα. Από ότι έχω καταλάβει ψαρεύετε στην Χαλκίδα και θέλω να εκφράσω ένα παράπονο μου όχι για εσάς προσωπικά αλλά για όλους εκείνους τους βαρκάρηδες που ψαρεύουν συρτή κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδας και οι οποίοι αδιαφορώντας πλήρως για όλους εμάς τους ψαράδες casting, περνάνε πάρα πολύ κοντά στα βράχια με αποτέλεσμα πολλές φορές να κινδυνεύουμε να χάσουμε τον εξοπλισμό μας.Θεωρώ άθλια τελείως τη συμπεριφορά αυτή γιατί αφού μπορείτε να κάνετε συρτή μέσα από το δίαυλο οι συνάδελφοι σας βγαίνουνε απ'έξω.Αυτά βέβαια γίνεται με την ανοχή του Λιμεναρχείου καθώς επίσης και τα παράνομα δίχτυα σε εκείνη την περιοχή και τα βραδυνά πυροφάνια σύριζα στα βράχια.Νομίζω καταλαβαίνετε τι εννοώ.Το αποτέλεσμα σήμερα καφε και αυτο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κύριε Θεόδωρε καλή σας ημέρα. Από ότι έχω καταλάβει ψαρεύετε στην Χαλκίδα και θέλω να εκφράσω ένα παράπονο μου όχι για εσάς προσωπικά αλλά για όλους εκείνους τους βαρκάρηδες που ψαρεύουν συρτή κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδας και οι οποίοι αδιαφορώντας πλήρως για όλους εμάς τους ψαράδες casting, περνάνε πάρα πολύ κοντά στα βράχια με αποτέλεσμα πολλές φορές να κινδυνεύουμε να χάσουμε τον εξοπλισμό μας.Θεωρώ άθλια τελείως τη συμπεριφορά αυτή γιατί αφού μπορείτε να κάνετε συρτή μέσα από το δίαυλο οι συνάδελφοι σας βγαίνουνε απ'έξω.Αυτά βέβαια γίνεται με την ανοχή του Λιμεναρχείου καθώς επίσης και τα παράνομα δίχτυα σε εκείνη την περιοχή και τα βραδυνά πυροφάνια σύριζα στα βράχια.Νομίζω καταλαβαίνετε τι εννοώ.Το αποτέλεσμα σήμερα καφε και αυτο
Επίσης μια απορία, τον Μάιο δεν απαγορεύεται το ερασιτεχνικό ψάρεμα με βάρκα?
Ευχαριστώ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπραβο παιδια!!!
![]()
![]()
Σε ποια περιοχη ψαρευτικαν τα αλιευματα σας?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αδικα γραφουμε τα ποστ 30-40 σπαθες ημαρτον
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπραβο παιδια!!!
![]()
![]()
Σε ποια περιοχη ψαρευτικαν τα αλιευματα σας?
Πετρο συγνωμη για το αργο της απαντησης!
το ψαρεμα εγινε στη Σαμο και το ιδιο σκηνικο επαναληφθηκε και το επομενο βραδυ δλδ χθες!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD